Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Elskovstrip
Indlæg: 14 aug 2008 19:31 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Chris
dato: 30.01.2001
dosis: 30 - 40 Spids nøgenhat (P. semilanceata)
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Jeg har lyst til at fortælle om et kærlighedstrip. Det var en lørdag aften....og det var det. Jeg og min kæreste havde tændt stearinlysene, sat vinylpladen med Talk talk på pladespilleren, og lå nøgne foran kaminen. Vi spiste/drak vores svampete og lå så bare og kiggede hinanden dybt i øjnene.
Det var som om at vi så hinanden for første gang. Jeg lå, jeg ved ikke hvor længe, og bare svømmede rundt i min kærestes skovsøer af øjne. Hele min krop summede af energi, og vores energier flød sammen som var vi en krop. Der gik lang tid før vi rørte ved hinanden. Jeg ville gerne kysse hans mund, men jeg følte, at jeg så ville bryde den intime stemning.
Pludselig tog han min brystvorte i sin mund og alting blev herefter vildt og inderligt. Jeg følte mig så smuk og sensuel og han var fantastisk dragende og lidenskabelig. Jeg følte mig som i et eventyr. Han var Aragorn fra Tolkien og jeg Sophia.
Vi elskede hårdt og brutalt og blidt og jeg følte, at det var sidste gang i mit liv, at jeg ville elske med denne mand. Det var som en afskedsscene. Og jeg husker at jeg græd inderligt idet jeg kom. Det lyder altsammen vældig trist. Men det var det smukkeste og mest kærlighedsfyldte, jeg nogensinde har oplevet. Det var så smukt og lige nu hader jeg orderne, da jeg umuligt kan beskrive de følelser, der vældede op i os begge.
Men prøv at forstil jer, at i mærker hver eneste berøring, som værende fuldendt og unik, at når blikkende mødes, så brænder det som ild, at kærligheden er så stor, at den gør ondt. Kærligheden, der forvandler, spreder og forplanter sig i hver eneste celle i kroppen og som samtidig formår, at forblive den helhed og det himmeldække, som vi elskede under.

Det var kærlighed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2008 02:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2008 01:43
Indlæg: 71
Geografisk sted: Henne i hjørnet
Lyder da som om det har virket som det skulle.

Godt nok aldrig noget jeg har hørt om før hehe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2008 17:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har flere gange forsøgt mig med sex når jeg har trippet. Kæresten har VIRKELIG arbejdet hårdt for sagen også, men det ender desværre altid med, at mine COV's eller en plet på væggen, eller en lyd fra radiatoren er ligeså spændende. Rart at høre, at det kan lade sig gøre for nogle!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2009 12:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Fuck hvor lyder det nice!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2009 14:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 nov 2009 10:58
Indlæg: 57
Lyder som en fantastisk oplevelse. Jeg har ikke selv prøvet sex på andet end end kraftig hashrus - det var til gengæld underligt nok for mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2010 20:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 mar 2010 21:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg
Det lyder som en fantastisk oplevelse! Og en god idé også, synes jeg :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team