Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 05:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 nov 2008 02:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Substans/er: Psilocybe semilanceata
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Psilocybe semilanceata, tørret, drukket som te

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Min ven har ADHD

Triprapporten
Efter mit først SN trip så har jeg virkelig lært hvor meget setting betyder. Første gang på SN så var der to personer som kom forbi som min kammerat og jeg kendte dårligt nok, hvilket ødelagde vores trip.

Men nu vil jeg fortælle om mit hertil vildeste trip. Min kammerat og jeg har fundet en masse SN, og havde aftalt at vi skulle tage dem om fredagen, vi havde snakket med en god veninde som var nysgerrig efter at prøve.

Vi havde en lille pose pulveriseret SN fra tidligere, som vi havde blandet med nogle lyn ovntørrede fra dagen før. Da min kammerat viser mig pulveret så får jeg øje på nogle ulækre sorte stykker halv tørrede SN, men vi bliver enige om at vi skal blande det med op i teen.
Vi har en god pose tørrede SN som vi skal lave te med. Vi deler den i to dele, og laver en tredje bunke som er mindre til vores veninde. Da vi ikke har kunne skaffe os en vægt så måler vi per øjemål (risikabelt). Vi skyder på at der ca. var 8gram tørret SN.
Det ender så med at vi laver tre forskellige doser da vi blev enige om at bruge HELE posen. Min kammerat får den største dosis og laver et stort glas te. Jeg får ca. et gram mindre end ham og hælder mindre vand i min, da lugten af teen er kvalm. Jeg kigger nede i teen af får øje på utrolig mange af de der hvide orme, hvilket ikke gør det bedre, heldigvis er vi et tee net. Vores veninde får ca. 1.5 gram SN.

Vi er i min kammerats lejlighed hvor vores veninde, ham, hans kæreste og jeg er. Vi har slukket lyset. Tændt to store stearinlys og sat dem på bordet. Hans kæreste vil ikke tage nogle former for stimulanser andet end alkohol og springer derfor over.
Vi har sat en mp3 cd på dvd maskinen og hans 42 tommer LCD tv over med et svampebobfirkant håndklæde hvor lyset skinner igennem. Vi sætter musikken over på noget Sphongle, som min kammerat og jeg er vilde med.

Klokken er 22:30 og teen og kold og drikbar, den lugter utrolig jordslået og vi putter lemon icetea rør-op mix i for at tage den grimme smag ( Har hørt at citron fremskynder optagelsen af psylocybinen). Vi svælger blandingen i et. Veninden drikke det meste af de men løber ud på toilettet fordi hun får kvalme. Hun kommer tilbage efter 30sek og har heldigvis ikke brækket sig. Vi sidder og for hinanden i en lille 2 mands sofa og en stor sovesofa med chaiselong. Af en eller anden grund så sidder jeg på nettet og tjekker DKBN profil indtil jeg kan mærke der begynder at ske noget.
Efter 15min begynder min ven og sidde og fnise lidt og jeg sidder stadig ved den bærbare. Der går ca. 45 min og jeg begynder at få den der underlige sitren/kilden i kroppen som bevæger sig fra fingrene til næsten af kroppen. Min veninde og jeg får rigtig ondt i maven og begynder begge og fryse. Jeg henter en dyne til hende og et tæppe til mig. Jeg ligger i foster stilling, da det plejer og hjælper, men så jeg ud af at jeg ligger og spænder i hele kroppen. Jeg finder strækker mig og ligger i den lille sofa for mig selv og føler mig bedre tilpas.

Der ca. gået 90. Min ven sidder med kæmper øjne og sidder og sidder og bevæger sit hoved i mekanisk bevægelse som minder mig om en gråspurv hoved. Min veninde siger at hun har det meget underligt. Jeg sidder og kigger lidt rundt i rummet og skyggerne fra tingene der står på en hylde begynder at trække vejret. Veninden er overbevidst om at svampebobfirkant ( håndklædet over tv’et) bevæger sig. Jeg kigger på det og det trækker også vejret, eller nærmere sagt flagrer som et flag. Jeg kigger på mine hænder og jeg ser alting som om at det er to billedet der er lagt sammen oveni hinanden, og kan overhovedet ikke se klart.

Efter ca. 2 timer så begynder musikken (Sphongle) hurtigt at blive overvældende. Jeg føler at jeg bliver suget ind i den og når der kommer nogle peaks (overgange) så bliver det næsten for meget, men lige inden at det bliver for meget så giver musikken nærmest slip på en. Mit trip er styret af musikken. Vores veninde ligger i hjørnet af den store sove sofa og kigger nærmest ind i hjørnet. Jeg føler trang til at pisse og da jeg rejser mig op så føles det som om at alting går helt vildt hurtigt, jeg får optur af det, og da jeg kigger ind i spejlet imens jeg pisser, får jeg pludselig følelsen af at jeg pisser i bukserne. Jeg mærker straks efter og jeg finder ud af at jeg bare pisser i kummen.
Jeg kommer ind i rummet igen. Jeg får øje på min kammerat som er fuldstændig væk. Han sidder og gisper imens han vifter/ryster løs med sine hænder foran hans øjne. Det ser ud som at han slet ikke kan styre sig. Jeg bliver lidt bange for ham. Jeg prøver at komme i kontakt med ham men han er fuldstændig væk og reagerer ikke. Han vender sig om og klatre nærmest hen i hjørnet hvor vores veninde ligger. Hun og jeg begynder at grine løs, selvom han virker skræmt.

Efter lidt tid sidder han lidt stille igen. Så pludselig går han amok igen. Han begynder at hive efter vejret, og flagrer med hans arme imens hans hovedet kører rundt. Idet han gør det føler jeg at nærmest bliver normal imens jeg er bange for hvad han kan finde på. Han sidder heldigvis på sin plads og efter et par minutter begynder han at blive lidt normal. Han sidder og stirrer intenst på vinduet, han har sammenknebne øjne og siger ”Nej, gå væk”. Jeg prøver at komme i kontakt med og han vender kroppen og stirrer over mod døren i værelset. ”Gå nu væk” siger han. Jeg prøver at berolige ham men han ser ikke ud til at reagere. Han kigger på reolen over ham og siger ”Den falder ned”. Min veninde og jeg kigger undrende på hinanden og begynder at flække af grin. Imens jeg griner så kan jeg ikke genkende mit eget grin. Det lyder som en anden persons grin. Han kigger lige pludseligt op på væggen og siger ”væggen falder ned” . Jeg fortæller ham at der ikke sker noget da jeg ser hans skræmte ansigts udtryk.
Der går lidt tid og så begynder min ven at kigge underligt på os andre. ”Hvem er i? Hvor er jeg” – spørger han og vi forklarer ham hvor han er og hvem vi er. Han reagerer ikke men bliver ved med at sige at der er rødt. 5 min senere spørger han om det samme.

Der er ca. gået 3 timer trippet er ikke fysisk mere. I hvert fald for min ven og jeg. Vi har alle sammen kæmpe pupiller. Jeg bliver ved med at snakke til min veninde og spørger om hun har det godt. Hun kigger hele tiden undrende på mig og svarer mig ikke. Hun sidder og kigger lidt nervøst rundt i rummet. Min vens kæreste siger til hende at hun er underlig. Men hun svarer stadig ikke og det nærmeste til et svar er ”mm”

Der går 10 min og hun begynder at svare lidt hun bliver ved at fortælle os at vi irriterer hende. Min ven begynder at snakke og lave lidt pis. Jeg kigger på ham og det er som at han slet ikke havde taget svampe. Jeg bliver rigtig irriteret på ham. Han bliver ved! Til sidst rejser jeg mig op og går hen til ham, kigger seriøst på ham og siger ”Du skal ikke lave sjov når vi tripper”. Min veninde bakker mig straks op og siger at det er det hun er irriteret over. Jeg begynder at diskutere med ham og han bliver sur og siger at det slet ikke giver mening. Jeg kigger på ham og kan overhoved ikke huske hvad jeg havde sagt, han fortæller mig hvad jeg havde sagt og det giver ingen mening.

Jeg tænker lidt over hvad jeg havde sagt og kommer frem til at jeg var overbevist om at jeg havde ret og han var helt forkert på den.
Vores veninde er nu blevet normal igen og reagerer normalt. Vi sidder og snakker om hvor fucked op vores andre venner er som vi ikke pt. Er på talefod med. Vi begynder at snakke om vores trip og vi har alle sammen et meget psykisk trip imens. Vores pupiller er kæmpe store og vi har alle sammen taleflip. Jeg begynder at snakke om ting man indser når man er på svampe. Vores veninde er meget bekymret for fremtiden og om vi 4 stadig er gode venner om et par måneder hvor min ven skal i militæret, og det ikke kommer til at være det samme.
Imens vi sidder og snakker og ryger nogle cigaretter, spise nogle snacks. Så kigger jeg mig selv ind i et stort spejl bag mig, jeg kan mærke at mit ego er kæmpestort og smiler til mig selv. Jeg tænker "fuck jeg ser godt ud idag", hvor min ven ligepludselig siger "Ja du er en fræk fyr" og griner. Jeg føler at jeg er i stand til hvad som helst. Alt det jeg sætter mig ind for er muligt. Jeg tror 120% på mig selv.

Det går lige pludselig op for mig at jeg har spillet lidt en rolle overfor min ven som sidder overfor mig( Min bedste ven). Jeg føler at jeg pludselig kan være helt mig selv i dette selskab.
Jeg mærker tårerne lige så stille som begynder at trille ned af mine kinder. Jeg bliver flov, og kigger på de andre, hvor jeg pludselig giver slip. Tårer begynder at løbe hurtigere og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grædt. Jeg føler at jeg har fået en åbenbaring og føler mig utrolig lettet.

Det er nu 3 dage siden, og jeg føler mig meget udmattet. Men dette trip har været det vildeste jeg har oplevet. Det har været det hele værd. Næste gang vil vi dog tørre svampene ordentlig og køber os en vægt til at få den rette dosis. :)

/MrPlanter

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team