Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 23:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 okt 2009 12:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2009 12:10
Indlæg: 0
Substans/er: Psilocybe Semilanceata (Spids Nøgenhat)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Spiste 23 friske.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Helt normal hverdag. Ingen nedture, dårlige hændelser.

Triprapporten
Det sjove af dagen startede ud med at min kæreste, K, (Skal lige siges hun ikke tager andre rusmidler end hash) fik en ustyrlig lyst til at gå på svampejagt i skoven.
Og det var der i sig selv intet galt med, men hun skulle lige skoles lidt inden vi tog afsted på vores hyggetur i skoven, imens vi undersøger sagen lidt skriver jeg til en kammerat om han ikke vil med i skoven, og jo da.

Var tager i skoven og finder så hvad jeg godt nok synes ligner spidshatte, groende ved diverse lorte, så jeg tænkte jo bare NAJS, men tænker ikke videre over det.
Vi spadsere lidt videre rundt i skoven og støder på nogle forskellige svampe, som min kæreste gerne ville undersøge lidt (Mest fordi de lugtede helt vildt som kongen af Danmark bolcher) Men vi kommer hjem og kigger i kurven med svampe, og der er egentlig ikke noget at komme efter. Min ven tager hjem, og vi aftaler en samlerdag med alle gutterne i vores by en af de senere dage her i efterårsferien.
Det bliver senere og senere, og jeg læser et trip op her fra psychedelia om emnet "20 små spidse", jeg bliver selvfølgelig overrasket over at man kunne blive påvirket af 20, og det samme synes min kæreste, og hun skynder sig at gøre svampene rene til mig.
Jeg tænkte at det var forsøget værd og spiser 23 for at være helt præcis.

Der gik 10 min og ikke så meget sker.
Der går endnu 10 min og vi sidder stadigvæk bare og venter på at der skulle ske noget.
Og efter endnu 10 minutter synes jeg at jeg får en glad følelse inden i, og kigger rundt i soveværelset, hvor vi sidder med vores bærbare.
Jeg får øje på vores plante i vindueskarmen og begynder at smile helt vild af glæde over at den så, så hyggelig ud.
Så går trippet lidt ned af igen og vi sidder bare og lytter til lidt forskelligt musik jeg har på computeren.
Og i det jeg vil se hvad klokken er så falder jeg sådan lidt i staver over klokkesletten og datoen i nederste højre hjørne af skærmen, og synes det så ALT for grinern ud og bryder bare ud i det ondeste grineflip. Min kæreste bliver ved med at spørge "Ser du noget? Ser du noget?"
Jeg svare hende at jeg ikke ser noget som helst, ingen små smølfer eller noget, bare det at jeg synes klokken ser så skide sjov ud.
Så dulmer trippet lidt ned igen, og jeg sidder tilbage med en følelse af at jeg var herre underlig egentlig.
Men pludselig begynder jeg at få latterlige syner. Ikke noget stort, men ser en blå stribe og 2 gule prikker, den blå stribe ændrede sig hele tiden, så det var meega svært at forklare kæreste hvordan den så ud. For hver gang jeg ville sige hvordan den så ud skiftede den form fx. splittede den sig i to, blev tykkere, tyndere.
Det samme med de gule prikker. Og idet jeg sad og holdte mig for øjnene for at se syner kom der en sang på medieplayeren som lød alt for grinern igen.
The beatles - Come together.. Der hvor de siger noget i til med Scchhhdum før de begynder at synge, og bryder sammen i det syge grineflip igen og synes bare at det er min nye yndlingssang lige der.. Bliver ved med at spole tilbage for at høre det om og om igen. Så bliver det kedeligt og mærker faktisk ikke mere til det trip resten af dagen.

Det kan godt være det hele lyder som om at det varede lang tid. Men det varede maks 20 minutter, og blev lidt skuffet for det var fanme grinern.
Jeg ryger meget hash normalt og er vænt til grineflip osv. men denne form for grineflip var langt federe end det på hash.
Jeg har nu arrangeret store samlerdag i byen hvor størstedelen af mine gode venner bor. Og det bliver her en af dagene.. Spiser 50 denne gang.
Og laver endnu en rapport..

Jeg vil gerne takke unb, for at hans fede rapprt om hans trip på 20 spidshatte.. Det hjalp mig til at blive overbevist om svampenes virkning.
Glæder mig til næste gang.. Tak for denne gang.

Ladzee, over and out.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2009 15:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2009 18:03
Indlæg: 91
Hvorfor ligger det her under hash/pot/skunk? :S

Men god triprapport. :) Men du burde altså virkelig veje dem og dosere efter vægt fremfor antal. De kan variere meget i størrelse, og dermed også i psilocybinindhold.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2009 20:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2009 12:10
Indlæg: 0
Jeg ved ikke lige hvorfor den er under hash/pot/skunk. Det er jeg ked af.
Det vil jeg overveje frem over ^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2009 21:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttet til Alkaloider/Entheogener » Psilocybin svampe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2009 21:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2009 17:36
Indlæg: 78
Geografisk sted: Køb En Havn
var du helt sikker på at det var SN ? Det kunne jo være skyld i at det ikke var det store trip.
Men som X-tina siger vej svampene, for du kan ikke være sikker på hvor "høj" du bliver efter antal.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team