Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 06:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 okt 2009 20:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Substans/er: Psilocybe Semilanceata (Spids Nøgenhat)
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Startede ud med 2-4 øl, hvorefter jeg indtog +30 stk tørre Spids Nøgenhatte.1 (Stadig for dårligt at jeg ikke vidste antal g). Drak derefter 1-2 øl i trippet. Senere om natten røg vi noget tjald.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Settings var til en OA koncert, men vi var nok for det meste udenfor.

Triprapporten
Før Trippet:

Havde været oppe fra klokken 1:30 om natten, og vi tog afsted til koncerten klokken lidt i 20:00.
Havde tørret en 50 svampe til dagen, og glædede mig sindsygt meget til at trippe til en koncert, da jeg ikke har prøvet at trippe i byen før.

Mig og en ven "C", blev kørt hen til en anden ven "N", som havde 2 venner på besøg. Vi gik hen til en nærliggende park, og drak nogle øl, og gemte en af vores 2 kasser i en busk. Så bevægede vi os hen imod stedet hvor koncerten bliver afholdt, og tømmer vores første kasse.
Vi gik da indenfor og betalte for at komme ind, fik en billet og et stempel. Vi går lidt rundt indenfor og beslutter at gå ud igen til "B" da han ikke havde bestilt nogle billetter, og ikke kunne komme ind.

Vi beslutter at gå ned i parken igen, og drikke nogle øl fra den anden kasse. Vi sidder lidt på en bænk og drikker og stemningen er høj, da jeg hiver en lille pose op af lommen, og viser dem de tørrede svampe.
Jeg hældte posens indhold ud på et stykke papir, og begyndte at spise dem. Det er første gang jeg har prøvet tørrede svampe, og som mange har sagt før, er smagen rigtigt dårlig i forhold til friske svampe. Men alligevel blev jeg ved med at tygge på dem i minimum 5 min.
Da jeg har ædt ca. 2/3 af svampene spørger "B" om han ikke må få dem. Han har aldrig prøvet svampe før, men da det ikke var særligt meget tilbage gav jeg dem til ham.

Vil lige sige at jeg har INGEN som helst anelse om tiden igennem hele trippet og indtagelsestidspunkt.


Come-up:

Da vi havde ædt dem, drak de andre nogle øl, og vi hørte noget musik. Jeg ventede med spænding på om jeg overhovedet ville kunne mærke noget, for jeg vidste ikke om de var tørrede ordenligt eller om jeg havde spist nok.

Allerede efter 5-10 min efter vi havde spist dem, begyndte "B" at sige at han havde lettere med at grine, og alt var lidt sjovere.
Jeg kunne ikke rigtigt mærke noget udover en lidt underlig følelse i maven.
Da de andre havde drukket ud, gemte vi kassen igen og bevægede os op imod koncerten. Men det var nederen for "B" at han ikke kunne komme med ind, så vi gav ham en af vores billetter og sige at han ikke havde fået et stempel.

Udenfor huset hvor koncerten blev afholdt var der allerede en del folk, og vi besluttede at få os en smøg inden vi gik op.
Jeg kunne stadig ikke rigtigt mærke svampene, så jeg tænkte at jeg nok ikke havde spist nok.
"B" var i rigtigt højt humør, og jeg kunne ikke rigtigt forstå hvorfor han allerede kunne mærke noget, men fandt så ud af at han ikke havde spist siden klokken 10 om formiddagen.

Vi bevæger os indenfor og med ét nærmest eksploderer min krop med varme og velvære. Mine ben bliver som spaghetti, og der er masser af folk rundomkring os, og det virker som om at alt er kaos.
Jeg skulle lige på toilet for at pisse og få alt under kontrol. Jeg står og kigger på et gardin med sorte striber, og hvide firkanter, begynder de sorte striber at vride og bevæge sig, mens de hvide firkanter blinkede med alle mulige psychedeliske farver. Jeg går ud i gangen foran toilettet, hvor "N" også står og han spørger om jeg kan mærke noget, og da han sagde det, begyndte mine krop at blive super tung, og jeg var rigtigt forvirret.

Vi beslutter os for at gå hen til baren, og hilse på nogle folk. Da vi har gjort det, finder vi de andre og bevæger os udenfor igen og hen til parken for at drikke nogle flere øl.
Da vi er på vej derned, kan jeg mærke at rusen stadigvæk bliver kraftigere og kraftigere.


Plateau:

Vi går hen af en gade, og min krop vejer 1 ton. Men da der var en der tændte for noget musik på mobilen, kunne jeg mærke at jeg ligepludseligt blev lettere og lettere, og til sidst føltes det som om jeg nærmest svævede hen af jorden.
Da vi når hen til parken, sætter de andre sig på bænken, og jeg står bare og mærker at mine visuals går helt amok. Begynder at hoppe lidt rundt af bare glæde, og syntes at alt bare var perfekt. Det var utroligt befriende for sindet at komme udenfor, og det føltes som om mine tanker nærmest bare "fulgte" musikken, som en let strøm af tanker.

Det var mørkt udenfor, og stod og kiggede op på bladene på træerne, og de dansede og vred sig i takt med musikken, mens der var et slags skær, der bestod af psychedeliske farver, rundt om alt.

"B" sad på bænken, og snakkede om de visuals han havde ved øldåserne, og de lød til at være ret intense.
Der var nogle der satte "The Prodigy - Out of Space" på, og jeg lukkede øjnene for at nyde musikken.

Lige da jeg lukkede mine øjne, kunne jeg mærke mit sind og mine tanker smelte sammen med musikken, og skabe en slags tunnel af en masse farver, der blev hurtigere og hurtigere i takt med musikken.
Da jeg kom til enden af tunnelen, kunne jeg mærke en kæmpemæssig energi strømme fra mit sind ned til mine ben, og for at få energien brugt blev jeg nødt til at løbe rundt på græsset med alle bladene.
Da jeg havde løbet rundt i et par sekunder, og kiggede ned på alle de forskelligfarvede blade der lå spredt rundt på græsset, kunne jeg få ALLE af de hundreder blade til at ligne hampblade.
Det føltes somom jeg havde en kæmpemæssig fantasi, så jeg prøvede lige at ligge mig lidt ned og kigge op på himlen og bladene.
Da jeg lagde mig ned føltes som om min krop sank dybt ned i jorden, og det var rigtigt behageligt at bare ligge der og mærke varmen pulsere i hele kroppen, mens jeg kiggede op på himlen og træerne.
Det var et fantastisk syn, for oppe i himlen lignede det at der var nogle næsten gennemsigtige skyer der passerede langsomt. De havde en form for orange/rød farve, og farven fra skyerne flød ud af skyerne og farvede hele himlen.
Men med ét var der nogle der slukkede for musikken, og farverne forsvandt, og blev erstattet af mørke kolde farver og bladene på træerne blev sorte, og kom tættere på mig.
Blev fuldtstændig grebet i panik, og tænkte: "Åhh nej, ikke badtrip! Jeg må gøre et eller andet." - Så næsten med panisk stemme siger jeg til "R" at han skal tænde musikken igen hurtigt.
Da han gør det, kunne jeg mærke min krop blive mere og mere gelé agtig, og alle de varme farver rundtom mig kommer tilbage. Og kunne i den givne situation råbe af glæde. Jeg indså hvor meget musik egentligt betyder for mig, og at det faktisk var en stor del af mit liv. Jeg rejste mig op, og vi besluttede os for at gå tilbage til huset, så vi gemte kassen igen og bevægede os derop.

Da vi kommer derop, er der mange flere folk end før, men var ikke mere nervøs mere, fordi mit humør var så højt.
Vi går hen til døren for at komme ind, og ser så at der er kommet vagter.
Lige da vi skulle til at gå ind, skulle vi visiteres, og da jeg lige er gået forbi ham lagde jeg mobilen ned i sådan en "hemlig" lomme på min hættetrøje, og vagten spørger hvad jeg har dernede.
Skulle til at svare, men havde fuldstændig glemt hvad jeg havde dernede, og hvad jeg lige havde puttet derned. Så jeg skynder mig at åbne den igen, og viser ham indholdet.

Vi kommer op, og humøret er super højt. Opvarmeren var en rapper fra skolen, og musikken lød rigtigt fedt. Var 2 gange ved at vade ind i folk, for jeg syntes at alt gik så hurtigt, og havde svært ved at opfatte noget udover musikken.

Kan ikke rigtigt huske hvad der skete i et stykke tid, men efter en ½-1 time går "N", "B" og jeg udenfor for at drikke de sidste øl.
Da vi kommer hen til parken står der nogle henne ved bænken, og var bange for at de havde fundet og drukket vores kasse.
Jeg går ind i hækken, og leder efter kassen, men kan intet se på grund af mørket og visuals. Jeg opgiver hurtigt, og ringer til "R", da det er ham der har gemt kassen.
Han siger bare at den ligger bag et træ, men det hjalp ikke rigtigt noget når man ikke kunne se en skid.
"N" går også med ind og leder i hækken, og finder den så efter lidt søgen. "N" spotter en anden bænk, og vi går derhen for at drikke vores øl i fred og ro.
Jeg sætter mig ned på græsset, mens "N" finder noget musik på min mobil. Han sætter noget Red Warszawa på, og "B" og "N" skråler med.

Jeg sidder og kigger på dem, og lytter til musikken. Men da omkvædet kom og de råbte med, blev det de råbte lavet om til en slags "energi", som jeg kunne se - altså jeg kunne se det de lyde de råbte og forstå dem. Jeg griner højlydt, og lukker øjnene - for derefter at se nogle mærkelige geometriske figurer der pulserer og morpher til andre endnu mere avancerede figurer.

Vi sidder lidt og chiller, mens jeg sidder med lukkede øjne og lytter til musikken, da jeg hører "N" siger et eller andet til "B".
"B" havde det på daværende tidspunkt ikke godt, så jeg satte mig hen til ham, og vi beroligede ham med at det nok skulle gå over.
Han snakkede lidt med os hvordan han havde det, og det virkede som om det hjalp lidt.
"C" kom, og havde to andre med som ikke kunne komme med til festen. Vi sad lidt og hyggede os og drak de sidste øl, da der kom en sms med at fler farver var på.

Vi gik hen imod huset, da "B" kom hen til mig og snakkede lidt mere med mig da han stadig havde det lidt dårligt. Vi får snakket lidt om det, og står foran huset sammen med de andre og snakker.
Her begyndte trippet at komme ind i en meget mere tankemæssig fase. Står og snakker med "C", og kan mærke mine tanker bliver mere og mere kringlede, og får sværere og sværere med at kommunikere med ham. Står nærmest bare og glor ud i luften med åben mund.

"C" spørger om vi ikke lige skal gå op og høre fler' farver, og vi går så derop og hold kæft en stemning der var derinde. Det lød smaddergodt, og vi står lidt og lytter til dem da vi beslutter at gå ud til de andre igen.

Kan overhovedet ikke huske det næste stykke tid, men mindes at jeg stenede lidt rundt med "D", og vi fandt nogle rigtigt lækre stole et stille sted.


Come-Down:

Come-Down var rigtigt flydende, og kunne nærmest ikke mærke det - I forhold til Come-Up, som nærmest var som at blive skudt af med en raket i høj fart var Come-Down nærmest som at dale stille og roligt ned med en faldskærm.

Det var lige i starten af Come-Downet at OA kom på scenen. Mig og "D" står længst til venstre, og da de begynder lyder musikken voldsomt godt.
Vi står i en 10min, da "N" joiner os, og vi står og har det rigtigt fedt. På et tidspunkt skrider mig og "N" dog, og udenfor møder vi nogle kæmpe tards. Vi stod udenfor og diskuterede med dem, men det var somom de ingen fornuft havde.
Kunne slet ikke fatte at nogle mennesker kunne være så lamme.

Havde næsten ikke flere visuals mere, kun lidt klarere farver og havde stadig svært med at bestemme afstand og størrelser.
Vi står lidt og snakker og venter til de andre kommer ud.

Efter Trippet:

Det her er godt nok en triprapport primært om psilocybin svampe, men det her syntes jeg skal med da jeg aldrig har oplevet noget lignende før.

Situationen er den at vi har stået lidt udenfor og ventet til de andre er kommet ud. Så ventede vi til vores dealer kom med noget tjald, og besluttede at rulle en pind ved et nærliggende skur.
Vi ryger 2 pinde, men kan ikke mærke det helt store.
Men da vi kommer hjem senere på natten, og klokken var omkring 3:00 ny tid (vi skiftede til vintertid xD), beslutter vi os for at lave et bongmix med sølvpapir.
Vi rister og nolrer osv, og da vi har røget, går der ikke lang tid før vi beslutter at rulle en pind til, da "C" godt kunne tænke sig at prøve at ryge med. (Han har ikke prøvet det før.)

Det bliver en rimeligt ond pind, og vi bliver da godt skæve af den, da der skete det underlige.
Svamperusen burde være fuldstændig ovre, men da jeg er ret stoned og bare sidder ned i sengen og glor inde i et slukket fjernsyn, opdager jeg ligepludseligt at jeg har Open-Eyes Visuals! (Plejer altid at have nogle svage Closed-Eyes Visuals når jeg er skæv.) Prøver at blinke med øjnene for at se om det gik væk, men det gjorde det sgu ikke.

De visuals jeg havde var abstrakte mønstre i alle mulige psychedeliske farver. Prøvede at mærke efter om jeg stadig kunne mærke svampene, men kunne ikke mærke den mindste ting som jeg plejer at mærke fra svampe-rusen.

Det var nærmere somom at min Cannabis-rus var blevet en HEL del mere psychedelisk.
Kunne få alle skygger og ting til at ligne ALT jeg ville. Mine tanker var også meget mere syrede, og kunne se forskellige nuancer af blå og rød bevæge sig på væggene.

Kan overhovedet ikke forklare hvordan det var. Men det var ihvertfald utroligt morsomt.

Konklusion:


Det var alt i alt en rigtig fed oplevelse, og det er bestemt ikke sidste gang jeg tripper i byen. Det er lidt underligt at vade rundt blandt ædru og alkoholpåvirkede mennesker mens man tripper.
Hvis jeg ikke var sammen med mine venner derhenne, tror jeg der ville have været nogle situationer der ville have været en del sværere at komme igennem alene, end hvis man var sammen med vennerne.
Så tusind tak for en fed aften drenge! :D

Undskyld hvis min rapport ikke rigtigt hænger sammen, men har bare meget sværere med at huske de ting der skete den her gang end de andre trips jeg har haft. Måske pga. alkoholen, og tjalden til sidst.

EDIT:
jeg skrev rapporten i notesblok først, men den har åbenbart ændret en masse afsnit osv. Det er rettet så det er mere udholdeligt at læse igen :)

Peace :peace:


Senest rettet af T-1337 26 dec 2009 17:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2009 11:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
selv tak hombre.. det var en af de fedeste aftner ever! :D den første sang jeg satte på var "supajan ft. Es - jeg så skæv" (der du begyndte at svæve).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2009 19:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2006 15:51
Indlæg: 57
Geografisk sted: Planet 1W33D7
nice rapport :D
selv tak, det var for fedt! xD


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team