Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 06:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2009 18:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2008 19:14
Indlæg: 17
Geografisk sted: Gøbenhavn
Substans/er: ca. 0,5-1,0 g tørrede SN
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Vi var en hel del mennesker hjemme hos min ven J , og vi havde siddet en god del af aftenen og drukket nogle øl og røget et par joints. Min ven H som jeg ikke havde set i et godt stykke tid kom forbi og han havde for et stykke tid siden været ude og samle en god del SN som han ville slippe for billige penge. Vi sad længe og overvejede det da vi altid har været nysgerrig mht. Psykedelia. Jeg har aldrig prøvet noget psykedelisk før, det eneste udoverf hash og alkohol der har været indenbords er noget amf og ritalin. Jeg har fået slugt en hel del info om svampe bl.a. her, erowid osv. så følte mig tryg ved at tage det, udover at jeg var lidt nervøs for om bajerne ville have nogen effekt. Vi besluttede os for at smide folk på porten og rydde lejligheden så det kun var mig J og min ven V, som er to af mine bedste venner og forestillede mig vi ville trippe trygt sammen i J's lejlighed da jeg er vant til at være der. Vi slappede af i en lille time for at prøve at komme af med alkoholen så vi gik også en god spadser tur og købte lidt natryger.

DA vi kommer hjem igen sidder vi et stk tid og ruller jointsne så vi ikke behøver gøre det i vores koger. gulvet bliver fyldt med madrasser, dyner, puder, bamser og hvad vi nu kunne finde frem. Der var masser af slik osv og Vi sætter filmen "fidibus" på da jeg har hørt det er godt at trippet kan komme af sig selv i stedet for man fremtvinger det, selvom det er svært når man er så spændt ;) vi deler svampene op så der er cirka 0,6-0,8 g hver og vi gnasker et godt stykke tid på dem for at få det hele med.
En halv time efter indtagelsen begynder jeg at få et lille buzz som jeg næsten er sikker på er placebo så prøver bare at følge med i filmen. efter endnu en halv time kigger jeg på V som har ret store pupiller og ser ud som om han er ved at knække sig af grin og der træder en mærkelig syret føelse frem som om jeg har været påvirket af det i et godt stykke tid, men først lige har fundet ud af det (svært at beskrive):P Vi beslutter os ret hurtigt for at slukke for filmen og bare snakke lidt. Vi sidder i et rigtig godt stykke tid og kigger på J's vægge og reoler som er heeeelt vildt underholdede. Havde ikke forventet nogen visuals men det hele begynder så småt at "ånde" og bølge lidt alle andre steder end der hvor jeg fokusere og det hele er meget meget underholdende. Alt der bare er det mindste morsomt bliver til et ustryrligt grineflip. efter en 1-2 timer (havde ikke rigtig nogen tidsfronemmelse) er jeg sikker på vi peaker, jeg gør ihvertfald, da vi slukker lyset og pakker os ind i dyner og puder. Vi sidder længe og leger med en lommelygte og lyser hinanden i hovedet og på væggen. Vi stener alle mulige "natural Hallucinogen" på youtube som tripper mig helt ud da jeg kigger på væggen der flyder helt ud i de mange farver J har malet en af hans vægge med. Fik en smule noia på af noget pink floyd der blev sat på som de andre nød vildt meget som jeg blev nødt til at bede dem slukke så jeg ikke blev utilpas. Der bliver set helt vildt meget youtube når det er bedst. Vi vælger at ryge jointen og slappe af da vi kan mærke svampenes virkning så stille er ved at aftage, og vi sætter noget banjos likørstue på og det hele bliver til en rigtig ond hasher stener. DEt var som om hashen tog alt det psykedeliske og det hele blev meget slasket og jeg havde det som man har det kl 4 om natten efter en ryger aften.


Konklusion:


Generelt havde jeg en helt vildt god oplevelse. Nu er det ved at være 2-3 måneder siden så rapporten blev nok ikke så detaljeret. Men det skal helt sikkert prøves igen ved en højere dosis. Ville tage mine forholdsregler så det blev ikke til så meget. DEt var egentlig en fin dosis og havde det egentlig sjov nok. Men næste gang tror jeg godt jeg tør prøve lidt mere. Det fedeste var helt klart det at lege med den lygte i mørket. Nok noget af det sjoveste jeg har oprøvet nogensinde og jeg kan helt klart anbefale andre "at udfordre sig selv" når man tripper, som vi prøvede. ville gerne have lidt feedback på det med alkoholen. Da jeg ikke har prøvet SN før ved jeg jo ikke rigtig om det havde nogen virkning, men det syntes ikke at være tilfældet :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2010 02:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Lyder som en fantastisk aften synes jeg :)
Det er altid fedt at gå og "nuller" lidt om tingene før man skal indtage noget for første gang.
håber snart selv at kunne få prøvet de magiske svampe :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team