Substans/er: Svampe, kava, HBW frø og masser af cannabis. Setting: Hjemme eller hos ven Var du sammen med andre: Nej Erfaring: Ved en del efterhånden.
Dosering og anden informaton om substanserne Ca. 6g p. cubensis 4-6 kava kava kapsler Et par joints med skunk, icehash og ryst. 6 hawaiian baby woodrose frø
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm. Jeg har været i godt humør siden jeg stod op og følte mig spændt på at få min første svampe-tripper.
Triprapporten M, B og jeg var lige kommet hjem til B, hvor vi placerede os i stuen i en kombineret sofa-phatboy-lænestols gruppe foran tv'et med en nintendo wii hooket op.
B og jeg havde tidligere på ugen snakket om at vi skulle trippe noget psykedelika nu hvor hans forældre ikke var hjemme. B's valg blev 6 hbw frø og mit valg faldt nogle hjemmedyrkede svampe som jeg lige havde fået tørret færdigt.
Jeg havde samlet ca. 5-6g tørrede svampe i en dopebag hjemmfra (havde hustlet en køkkenvægt der kun kunne veje med 5 grams intervaller, så jeg er ikke sikker på den præcise mængde, men der var ihvertfald mere end 5g) så jeg begyndte stille og roligt at hive den ene lille svamp op efter den anden og fråde dem. Jeg havde oprindeligt tiltænkt at det skulle være en mild tripper da dette kun var min tredje psykedeliske oplevelse foruden lsa og meskalin. Så ville nøjes med 1,5 til 2g. Jeg smed også et par kapsler kava ned, da kava'en er god imod angst og paranoia og får kroppen til at slappe af. Så jeg tænkte jeg at det nok var godt i kombo med psykedelika.
B knuste sine frø og smed dem ned i svælget med et glas vand. M sad og gamede imens, han skulle bare overvære hvor fucked vi nu blev og holde lidt styr på os. B og jeg krøllede en god troldmand og gik ud og røg den. Da vi kom ind igen var jeg blevet meget tung i kroppen, jeg smed i en lænestol og vi sumpede lidt SSBB på wii'en. Jeg lagde ikke så meget mærke til mit come-up - da jeg var møg-skæv, men alting blev mere klart i farverne og engang imellem undslap nogle grin mig, uden jeg havde nogen ide om hvad jeg grinede af. Jeg bemærkede gardinerne i stuen bølgede en smule, som om der blæste en mild vind mod dem på trods af vi var indenfor med lukkede vinduer.
Pludselig slog mit blik over på bordet hvor posen med svampene lå og jeg blev pludselig meget i tvivl om jeg havde spist halvdelen af posen eller ej. Så jeg samlede den op og begyndte igen at gumle mig igennem nogle flere svampe indtil jeg synes der var en tilpas mængde tilbage. B kunne ikke mærke så meget endnu, andet end han følte sig pænt bong med den velkendte følelse af at noget var "anderledes", så han spurgte om han ikke måtte købe resten af mine svampe. 'Tjoov, det må du da gerne' sagde jeg og smed posen med svampe på ham. Han fik hurtigt tømt posen og vi gamede lidt videre.
Pludselig blev jeg endnu tungere i kroppen end før, det virkede lidt som om svampene forstærkede de fysiske aspekter af jointen vi tidligere havde røget. Jeg blev simpelthen for doven til at bevæge mine fingre, så jeg orkede ikke at spille wii mere. Jeg lagde mig istedet på sofaen og kogte halv-sovende i ca. 20-35min.
Pludselig begynder tungheden i kroppen at forsvinde meget hurtigt og bliver erstattet af en massiv mængde energi der får mig til at springe op fra sofaen og hoppe rundt i stuen. Det føltes en smule som at være godt blæst på amf, samme vilde energi og overskud. Jeg havde en superbehagelig fornemmelse i kroppen og følte at intet kunne stå i vejen for mig, samtidig med en vild lyst til at gå på eventyr. Det var som om jeg lige var brudt fri fra mit fangenskab på sofaen og var trådt ind i en bedre verden end den jeg kom fra. Jeg følte mig overmenneskelig og beskrev følelsen til mine venner som om jeg var blevet til inkarnationen af Nik og Jays attitude overfor verden. Iskold og superstar.
B og M er ude og suge lidt på B's spiralpibe fra staden, jeg bevægede mig hen mod døren og de kiggede smilende på mig og kunne vist godt se at jeg var ved at blive ret fucked up. Jeg ville ud og nuppe et lille sug på piben, men følte at en underlig energi forhindrede mig i at træde forbi ledningerne der gik fra wii'en til joysticksne på gulvet. For det var lidt som om ledningerne bevægede sig frem og tilbage, nærmest snoede sig som slanger og jeg ville ikke træde på dem. Så forsøgte først at gå den ene vej udenom og så den anden indtil jeg besluttede mig at hoppe over dem og var lige ved at falde på røven. M og b flækkede af grin over min bizarre opførsel og sendte piben videre til mig. Jeg tog et godt sug, pustede røgen ud og vadede ind i stuen igen.
Jeg tænkte for mig selv at det var skægt at man kunne blive så fucked at man ikke længere havde fuld kontrol over sine handling, jeg nød at flyde med de tilfældige indskydelse der dukkede op i min hjerne, det var på ingen måde skræmmende, det føltes bare naturligt. Men jeg havde været så optaget af de vilde følelse i min krop at jeg knap nok havde bemærket de vilde visuelle effekter der foregik overalt inde i B's stue.
Det gik først rigtigt op for mig da jeg lod mig synke ned i B's phatboy og fik øje på træloftet med de mange knaster som alle nu var blevet til læber der lavede denne her kyssende bevægelse ned til mig. Jeg var overbevist om at loftet sendte mig et klart signal om at det ville give mig et blowjob, for følelserne i min krop var blevet så intense at det næsten kunne sammenlignes med en mild orgasme der bare blev ved og ved. Jeg har kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så nice. Følelsen af at være overmenneskelig, at være trådt ind i en helt anden bevidsthed føltes bare så godt. Alting havde en lysende aura af farver omkring sig samtidig med at intet stod helt stille, alting bølgede og bevægede sig, det var utrolig flot at se på.
De andre var kommet ind i stuen og B var også begyndt at trippe, hvilket nok var svampene, da lsa'en altid plejer at være lang tid om at sparke rigtigt ind. Mine tanker begynder at forme detaljerede billeder for øjnene af mig og jeg bliver i tvivl om mine øjne er åbne eller ej da dette begynder at ske.
Jeg følte mig som et tegnefilms-egern på steroider (hængte nok sammen med at jeg følte mig overmenneskelig og havde hørt beskrevet fra folk at verden kan se tegnet/animeret ud når man tripper svampe). Lige da jeg forklarede det til mine venner, så jeg et lyslevende billede af mig selv forfra som et meget pumpet tegnefilms egern. B og M fik god griner på og B kom hen og satte sig ved siden af mig. Jeg spurgte ham om han også havde det fucking crazy og han sagde ja. Han er en del mere erfaren end mig med psykedelika, så jeg føler mig altid utrolig tryg når jeg er sammen med ham. Han begynder at riste en smøg og spørger om vi ikke skal lave en joint. Jeg nikker og smiler men bliver så pludselig helt blank og glemmer hvad vi snakker om. B spørger om jeg også smider lidt ryger i til jointen og jeg svarer ham med et ja, men at han selv må finde min urt på bordet for jeg er alt for forvirret til at forstå noget som helst.
Da jeg kigger på M der sidder og spiller wii, tripper vildt med benet og kigger intenst på tv skærmen med et vredt blik i øjnene føler jeg mig pludselig som en kæmpestor nar. Jeg har det som om M hader mig fordi jeg er som jeg er og at han vil benytte denne situation hvor jeg er helt fucked til at gøre mig ondt fordi jeg bliver ved med at sige nogle forkerte ting til ham. Jeg spørger ham flere gange om han hader mig og han svarer leende nej hver gang, men det virker stadig som om der er sarkasme i hans stemme og jeg spørger så om jeg må få et kram af ham som bevis og det får mig til at slappe lidt mere af, selvom jeg stadig ikke er helt overbevist.
Jeg sætter mig ned ved B's side igen og så er det hele verden omkring mig forsvinder og min hjerne går på standby et par sekunder. Det føltes som om at glide ind og ud af bevidstheden, det ene øjeblik sad jeg forvirret i stuen med B og M, og de næste 3-4 sekunder var alting væk og jeg vidst hverken hvor jeg var, hvem jeg var og hvad jeg lavede. Jeg nåede vist 10 gange at udbryde "nå ja, vi skal lave en joint!" hver eneste gang det gik op for mig hvad vi havde gang i.
B begynder også at space lidt ud og glemmer også hvad han laver, så det kommer til at tage uendeligt lang tid at få lavet den joint. B spørger mig efter den ristede smøg på gulvet og da jeg vågner op fra standby mode og kigger på gulvet hvor smøgen ligger, deler den sig pludselig i alle retninger så det ligner der ligger 20 ristede smøger på gulvet ved siden af mig. Dette er åbenbart dråben der får bægeret til at flyde over for mig, forvirringen inde i mit hoved bliver for intens og jeg føler mig pludselig hjælpeløs og grebet af angst.
Jeg rejser mig op og styrer mod sofaen. B's stue er blevet kæmpestor, min motorik er elendig, for min hjerne går stadig i standby mode hvert andet sekund, så det er noget af et held at jeg når frem til sofaen uden at ødelægge noget på vejen, men fuck det må ha set underholdende ud. Jeg falder om på sofaen og flår en dyne over hovedet for at komme væk fra den verden jeg ikke føler mig tryg i længere. Men i det jeg kommer ind i mørket under dynen dukker intense psykedeliske tegninger frem som bevæger sig meget i stil som omgivelserne når mine øjne er åbne.
Alt hvad jeg ser på skyder en nøjagtigt animeret halv-gennemsigtig kopi af sig selv i alle retninger. Jeg vil meget gerne kommunikere med de andre, men kan ikke formulere en sætning. Musikken fra computeren og lyden fra tv’et, holder skiftevis op. Sådan at jeg det ene øjeblik hører tv’et, så bagefter musikken og så en kombination af begge. Der var også flere gange af lydene kom i slowmotion og musikken spillede meget langsomt.
Jeg kunne knap nok mærke min krop nu. Jeg blev bange for jeg var i tvivl om jeg trak vejret og prøvede at fokusere på mit åndedræt, men kunne det når jeg trak luft ned i lungerne. Jeg fik formuleret spørgsmålet om ”man kunne glemme at trække vejret?” til M, som svarede roligt at kroppen automatisk vil trække vejret for at forsyne sig med ilt og det lød jo meget forsikrende. Jeg havde det stadig ret ubehageligt, nuancer af forskellige farver løb hen over B’s loft og jeg fik nærmest hovedpine af at se på det fordi det var så intenst. Jeg spørger flere gange om klokken, for tiden går meget langsomt i denne ubehagelige del af trippet. Men efter omkring 20min vil jeg skyde begyndte mit trip at gå lidt ned igen og jeg fik det bedre. Angsten forsvandt og jeg blev mere opmærksom på B som sad pænt kogt og kiggede på tv’et. Lsa’en var sparket godt igennem i kombination med svampene og han havde nogle vilde visuals. Resten af aftenen oplevede jeg bare milde visuals som blev mere intense efter et par joints, men var knap så mindfucked mere. B var til gengæld stadig meget påvirket af comboen og måtte gå indenfor igen lige da vi anden gang var gået ud for at ryge en joint. Han kunne nemlig knap nok stå op og hans trip var ret heftigt.
Alt taget i betragtning var det en skidegod og meget lærerig oplevelse. Nu har jeg fået slået standarten an for et godt svampetrip og næste gang er jeg nok bedre forberedt på trippet. Setting er højt prioriteret og dosen ryger nok ikke op før jeg får prøvet oplevelsen an endnu en gang.
|