Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 02:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 aug 2010 13:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Substans/er: Mexicanske Svampe
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Vægt vides ikke - hukommelsen svigter.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Godt humør, festet hele dagen, sund og rask, fede omgivelser!

Triprapporten
Mht. dosis husker vi ikke vægten, men de blev solgt som enkelte trip.

Nå, men vi var 7 venner der tog til fullmoon festival d. 21 juli.
De første par dage går med druk og røg og god stemning til den fedeste 1½ døgns forfest.

Da dagen træffer ind hvor det hele for alvor begynder, er vi ved godt mod og klar på fest og farver.
3 af os køber hver sit svampetrip og indtager det senere på dagen. Vi røg nogle fede, drak nogle drinks og lå ellers og hyggede os. Ikke det helt vilde, men det var nu meget hyggeligt.

Dagen efter prøver vi igen med et nyt trip, denne gang hawaiianske og får dem slugt nemt(de smagte faktisk ret godt :)).
Husker ikke så meget af trippet, men ved dog det var et par fede timer med god musik, stemning og glade mennesker :)

De 2 ovennævnte ture var mere "opvarmningen" når jeg ser tilbage på det. Ingen af dem gav visuals eller andet, dog mange gode grinere og spontane idéer :D

Da det så blev søndag og den egentlige sidste aften med musik på de 2 hovedscener besluttede vi os alle for at den skulle være spændene og lærerig for os alle.
3 af os gutter får fat i en dansk gut med gode mexicanere, hvorimod resten af flokken vælger lidt andet.
Så blev det aften og klokken var omkring 21 da en af de sidste navne gik på.
Jeg kom derned lidt senere da jeg skulle have al sprutten og det med. Nemt og hurtigt finder jeg dem og vi begynder på en pind mens vi spiser de små gutter.
Kort tid efter lægger jeg mig hen på mit tæppe (midt på dansegulvet) for at krølle en pind. Jeg måtte hurtigt erkende at det blev ret svært og min ven måtte lave den færdig.
Jeg kunne simpelthen ikke se det næste trin for derved at kunne fortsætte. Det var lidt problematisk men vi fik det hen :)
Lortet blev tændt og jeg blev klar igen. Jeg overvejede lidt om det var en placebo effekt jeg blev udsat for, da jeg syntes det kom hurtigt(efter ca. 15 min).
Pludselig bliver jeg sulten og begiver mig ud for at finde føde. Jeg siger til mine venner at jeg hurtigt er tilbage...
Stille og roligt farer jeg rundt, hele min krop er "fungy" og det føles som om at hele mit jeg og min krop sidder centreret om mine hofter og det "magiske" bælte jeg købte den første dag.
Det var enormt sjovt at gå rundt, for jeg prøvede at danse, men i stedet sad jeg fast om mine hofter og jeg lavede nogle skøre spjæt :D
Fandt pludselig min egen måde at danse på og jeg kunne blive ved.
Mens alt dette foregår bevæger jeg mig længere og længere væk... væk fra musikken, men tættere på noget nyt. Da jeg kigger på alle tingene er det som at se dem for første gang. Det var enormt spændene at kigge på månen med de flotteste skyformationer omkring sig.
Jeg begiver mig videre, finder et tilpas surt/sødt æble og hygger mig med det. Pludselig render jeg ind i en gut der mangler ild, hvilket jeg ikke har, men siger "no i dont have a light, but hey look! i got cigarettes!". Der fremkom ca 15 mins. grineflip fra begge sider inden vi får fundet ild.
Uden noge af os tænker over det, så går vi rundt og snakker om alt muligt. Ham, i hans neutrale, naturfarvede tøj og jeg, i mit rumsæt bestående af hvid hat og hættetrøje, blå shorts, uv garn/armbånd over alt + mine adidas all-star sko i uv gul/orange :D
Efter hvad jeg tror har været en lille times tid, går vi så hver til sit. Det viste sig så at være Ronen Perplex som jeg er helt vild med :D? Jeg får fundet mine venner og de blev alle meget glade for at se mig, for der var åbenbart gået 2 timer.
I den tid havde jeg bare gået rundt og kigget, danset og grinet for mig selv og med de skøreste mennesker.

Da festen så slutter ved midnat, begiver vi os videre til efterfest.
Det skulle så vise sig at være et vendepunkt i mit liv som jeg aldrig havde set komme. Et venskab med min bedste ven gennem 7-8 år viste sig at være slut.
Det hører dog under medaljens bagside.

Konklusion:
Alt i alt 3 gode trips over 6 fede dage. Dog milde i forhold til forventning.

Mht. tid: Jeg har ikke haft et ur i nærhden siden 2. dagen og så til vi tog hjem, derfor har jeg ingen særlige tider på forløbet.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team