Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 07:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2010 22:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2010 21:31
Indlæg: 0
Substans/er: Nøgen spidshat
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
8 gram tørrede psilocybinsvampe [moderator advarsel: 8g tørrede svampe er mere end et almindeligt højdosis trip og bør ikke indtages med mindre man er fuldstændig indforstået med effekten.]

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Mental tilstand: Er normalt fungerende, og var i godt humør og rigtig godt afslappet da svampene blev indtaget.

Musik: noget blandet trance og noget Tiesto

Triprapporten
Jeg har sammen med min beste ven i en periode spist svampe på regelmæsig basis.

Vi havde aftalt at nu skulle det så være tid igen, da der var gået et par måneder siden vi sidst var på tur, og vi havde op til den glorværdige dag så diskuteret lidt frem og tilbage om hvilken type trip vi sigtede efter, og som en forklaring på det, så arbejder vi med to former for trip:

1. Farveladeland: Et trip udløst ved en for os svag dosis, hvilket medføre meget løftet stemning og farver og former i rummet hvor vi sidder, for som regel at blive afsluttet med tanketrip.

2. Suppen: Et trip udløst ved en for os høj dosis, hvilket medføre dybe trancelignende tilstande hvor man kommer på vildt lange ture rundt i sindet, i takt til den musik der banker løs i baggrunden (Tiesto er for os en god kick til at komme ind i disse trip, derfor også kaldet for tiestosuppen :D )

Men for at afslutte al denne baggrundsviden, og komme tilbage til trippet.


Vi var blevet enige om at det var suppen vi skulle i denne gang. Vi var så kommet hjem til undertegnet, og var så taget ud og handle noget lækkert ind til aften (vi spinger lige spisescenen over), hvorefter vi indrettede lejligheden til en rigtig hyggelig triphule, og vi spiste så de famøse svampe og satte os til at snakke for ligesom at få tiden til at gåinden svampenes virkning ville begynde at indfinde sig. Til at starte med skete der ikke rigtig noget, ud over at der kom nogle få skygger på vægene og nogle sporadiske lysglimt. Vi var begyndt at undre os over den udeblivende effekt, og diskuterede lidt om svampene mon var blevet for gamle og deres saft og kraft derved var forsvundet, men vores diskussion kom hurtigt til skamme da vi begge efter ca 15 minutters diskussion begyndte at føle en kriblen ned af ryggen som om alle muskler og sener simpelthen begyndte at smelte, og kroppen begynder at føles som om den vejer 100 kg ekstra.
Så begyndte opturen ellers og tage fart hvor farver og lysglimt livligt dansede henover vægen og loftet (gennerelt alle flader var der gang i) og min kammerat begyndte at grine uden at være klar over hvorfor, men som sagt så smitter latter, så vi sad ligepludselig begge to og grinede vores dertil indrettede i laser. Jeg aner ikke hvor længe det stod på for tidsfornemmelsen forsvandt ca samtidig som trippet begyndte at indfinde sig.


Nu kommer vi så til den del af trippet hvor jeg kun kan tale for egne vegne, da jeg ikke aner hvad min makker har opblevet i sit sind, og hos mig selv ligger det også lidt uklart, men jeg vil da prøve.

Det første rigtig dybe trip indfandt sig da "Tiesto - Elements of life" sneg sig ind på os og gav os den første knock out, og sendte undertegnede ind i en tunnel hvor jeg fløj med lynets hast igennem omgivet af sorte og grå stjerner, indtil jeg kom ud på den anden side, hvor jeg straks bliver opløst i en grøn væske der viser sig at være musikken, og jeg flyder lystigt med til rytmen af den dybe bas :D Pludsleig er der sceneskift og jeg sendes igennem et rør der er omkrandset af grønne og røde neonrør, og dette rør føre mig så tilbage til "virkeligheden", hvor jeg sammen med min makker sidder og kommer os over et pludseligt og meget vildt trip ned i undergrunden af vores sind. Vi sidder sidenhen og snakker og småtripper lidt , men ligepludselig tager trippet for alvor fart og det føles som at få et mentalt cirkelspark lige i synet, for vi begge to bliver skudt afsted på nogle dybe og meget voldsomme trip (jeg kan desværre ikke forklare dem, for jeg kan ikke huske hvad der skete) da disse trip er "overstået" er vi begge to simpelthen udbombet og klar til at putte i seng, men vi bliver dog enige om at vi lige vil gå en tur omkring lejligheden for lige at blive luftet ud inden vi skal ind og falde til ro, og vores erfaringer har da også vist at sådan en lille gåtur kan virke afslappende, men ikke denne gang. Trippet fortsætter ufortrødent da vi kommer udenfor, og vi beslutter os dog derfor at gå hjem igen og se om ikke vi kan få sovet. Da vi kommer hjem og lægger os ned kan ingen af os sove, og der går nok det meste af 1.5 time inden vi falder nogenlunde hen.


Dette er så min første triprapport, men det er bestemt ikke mit første eller sidste trip. :rocking: selvom det var voldsomt var det fedt på sin egen måde.


glæder mig til at skrive flere triprapporter til jer

Mvh
Spidshatten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2010 07:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 14:44
Indlæg: 10
Geografisk sted: Somewhere between space and time
Rigtig fed rapport. meget kort og konkret! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2010 10:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2008 01:55
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Mere Rapport!!! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2010 01:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
God rapport, men føler der manglede lidt. Ellers godt skrevet.

Ang. dosis syntes jeg det er uforsvarligt at tage så meget på en gang, men jeg kender jer ikke og ud fra dine oplysninger vil jeg tro i har godt styr på det. Især på den måde i har oplevet trippet på. Havde det været mere uerfarrene ville de nok have beskrevet det anderledes. Selv vil jeg aldrig tage en så høj dosis, da jeg syntes det giver en smag af "lad os se hvor meget vi kan tage og hvor blæste vi kan blive".

Men jeg skal ikke dømme nogen. Nød dog at læse rapporten og lærte lidt mht. dosis - erfarring.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2010 15:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Jeg synes du har et mega fedt sprog, og jeg ville ønske du havde skrevet noget mere. Du burde virkelig gøre noget mere ud af den rapport, især fordi 8g er en helt åndsvag dosis som der bestemt bør være mere at skrive om. Synes du skriver godt, så fyld dog lige lidt ekstra på så man har en undskyldning for at læse den to gange!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2010 20:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2010 21:31
Indlæg: 0
Jeg takker mange gange for de rosende ord.

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke huske mere af hvad der egentlig skete på den famøse aften, og hvis jeg i såfald ville begynde at rette på min rapport, vil den miste en stor del af sin oprigtighed og troværdighed, så det vil jeg spare jer alle og mig selv for.

Jeg vil dog sige at det jo ikke bliver min sidste rapport, og jeg og min makker har da planlagt et trip igen inden for overskuelig fremtid, dog af en lidt mindre dosis, da man jo godt kan gå hen og blive lidt rigeligt grokky af 8 gram spids nøgenhat. Så den næste rapport vil helt klar blive mere fyldestgørende og spændende at læse.

Så på snarligt gensyn;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team