Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2010 20:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jan 2010 22:47
Indlæg: 5
Substans/er: Skunk - ukendt art
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 gram skunk samt en del alkohol

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Frisk som en havørn

Triprapporten
Først lidt om mig selv:
Jeg er 21
bor i storkøbenhavn
har kun prøvet at ryge pot og hash. Dog massere af det :)

Jeg var for et par uger siden på studietur i Prag, med min HF-klasse, og vi havde siddet og drukket på en irsk pub, indtil midnat. På vejen hjem var der en mørk mand der kom hen til mig og lavmeldt sagde "marijuana?".

Tjaa.. Jeg var lidt småfuld, og det var da et venligt tilbud, og så kostede det kun 600 af deres monopoly-penge for 2 poser (ca. 200 kroner i alt). Han var dog for dårlig til engelsk til at kunne fortælle mig hvad det var for noget, så jeg kiggede lidt på det for at se om det måske kunne være det værd.
Det var skunk med nogle orange tråde i, og en fandens masse tydelige tricomes der på det nærmeste lignede spindelvæv, men det duftede ikke så kraftigt.

Fint nok tænkte jeg, han fik sine penge og jeg fik de 2 poser (små salgsposer med ca. 1 gram i hver).
Men jeg havde ikke noget papir, så jeg spurgte ham hvor jeg kunne skaffe noget papir. Han guidede mig hen til en butik hvor han var så venlig at købe papiret til mig (bonus!), og så gik jeg tilbage til hotellet med et par kammerater fra klassen.

Vi kom op i vores lejlighed (hvor vi bor 9 drenge) og jeg fik hurtigt lavet en cone, pillet skunken fra hinanden og rullet en god stram tryllestav (med en hel pose i). Min kammerat (som introducerede mig til hash) ville også ryge med, så jeg tændte op, og vi stillede os ud på terrassen på 5. sal.

I starten syntes jeg det var svært at holde gang i den, det var som om der manglede den der kraftige glød, som når man ryger hash. Så jeg hev igennem og pulsede løs, og da jeg havde røget ca. en 3. del af jointen sendte jeg den videre. Min kammerat synes også det er lidt underligt at ryge, men han stiller sig op ad terrasse-hegnet (eller hva fan man nu kalder det) og begyndte så at stirre meget på bygningerne. Pludselig siger han
"det er sgu nogle smukke bygninger, man kan næsten skære en hel lige linje ned mellem lige dér".
Det gav ikke rigtig nogen mening, så jeg spurgte hvad han mente. Og i det samme kigger jeg op på skyerne og bliver noget forundret over at de er blevet malet på himlen. Min kammerat prøver så igen
"jo jo, det er ligesom karls-bryggen"
Jeg tager jointen fra ham, og ryger lidt mere på den, stadig i kraftige hvæs og jeg holder røgen nede i lungerne i lang tid.
"Hvad fanden er det du snakker du om?"
Jeg kigger over på ham og ser at han har fået en tyk sort kontur-streg og så tænker jeg hva fan? Jeg er sgu da blevet skæv! Så kan jeg mærke en let fornemmelse af stoffet der breder sig i kroppen, mit hoved blev let, mine tæer kildede.. Og så knækkede jeg af grin!

Min kammerat lød til at være helt blæst, så jeg får fremstammet at vi nok hellere må gå ind.
Men så lægger jeg mærke til at jeg befinder mig i et 3-dimensionelt oliemaleri, og jeg bliver lidt overrasket over virkningen, men jeg er stadig flad af grin.

Da vi kommer ind lægger min kammerat jointen på bordet, og går ud på badeværelset mens han mumler noget om at el-pæreren er en sindsyg opfindelse, og at badeværelset er meget lyst.
Jeg skynder mig at lægge mig i min seng, og folk i lejligheden begynder at grine ad mig pga. mit grineflip. Men jeg lægger mig bare ned og kigger rundt mens jeg forsøger at stoppe med at grine. Det er dog ikke så let eftersom min kammerat bliver ved med at sige retarderet ting, som også får de andre til at grine. Efter 10 min. er der ro (ud over mig der stadig er færdig af grin). Jeg ligger så og nyder min koger og kigger rundt, og undrer mig over at jeg befinder mig i den her "tegnefilmsverden" hvor alt er malet foran mig.
Det sidste jeg hører er min kammerat der begynder at råbe "NÆSEBOR! NÆSEBOR!" midt i det hele, og så dør hele lejligheden af grin.

Jeg begynder pludselig at mærke at jeg falder meget hurtigt, så jeg griber fat i mit lagen, og siger højt "fuck jeg tripper". Men der var ikke meget hjælp at hente fra de andre, som bare lå og grinede af mig.

Jeg besluttede mig for at nu skulle jeg nok bare prøve at begive mig lidt væk fra virkeligheden, så jeg finder min telefon og mine in-ear-phones, og smider Infected Mushrooms album Vicious Delicious på, og trækker dynen over hovedet.

Det sidste jeg husker er en masse meget realistiske tegneserier der danser foran mine øjne inden jeg falder i søvn.

Dagen efter kan min kammerat intet huske, men vi driller ham stadig med de der skide næsebor han vrøvlede om :D

Alt i alt en pisse fed oplevelse! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2010 11:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2010 14:20
Indlæg: 0
Damn det lyder som noget hidsigt skunk!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2010 20:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2010 23:23
Indlæg: 50
Dejlig rapport! Jeg havde smilet klistret fast til mit ansigt, fordi den mindede mig om min første tur på Skunk :D
- Grineflippet i starten er også en ret sjov oplevelse, eftersom man griner af ingenting.
Skunk længe leve! <3

5/5 hatte fra mig af
- Pseudo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2010 12:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 apr 2010 18:51
Indlæg: 100
Fed triprapport! Hvilken by boede i, i der nede? :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team