Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2010 00:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2007 16:08
Indlæg: 41
Geografisk sted: syd for oslo - nord for rom
Substans/er: Cubensis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
1,2 gr.cubensis svampe + 2 bonghoveder (Semi)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
3 makkere inkl mig hvoraf 2 af os havde spist svampene.

Triprapporten
Mig og min kammerat sad en torsdag eftermiddag og havde absulut intet at blive påvirkede af.
Så kom vi i tanke om at at vores gode ven havde haft ca. 1.2 gr Cubensis svampe med til os hver som en gave. Vi besluttede os så at æde svampene og det skal siges det var min 3.de gang jeg har indtaget psilocybin.

Den første halvanden times tid skete der sku ikke det helt store som sædvandligt..
Herefter kom den rare summen og den gode griner som varede ca. ligeså længe.
Så dukkede vores 2 makkere så op med en lille nol som vi lavede et mix af, og satte os til at se "Tropic Thunder"..
Det første kvarter før mit 1.ste bonghoved gik ganske fint..
Men da jeg så endeligt indtager det første bonghoved på dagen får jeg pludseligt ret svært ved at følge med i både samtalen og filmen..

*hvordan skal jeg lige forklare den derfra*

Jeg lukker på et tidspunkt øjnene i en ti minutter til et kvarters tid imens der fyre alle mulige billeder af random shit fra underlige flag til storslåede bygninger som f.eks. coliseum i rom i mine øjnlåg..
Pludseligt er det som om et eller andet hiver mig hårdt i min trøje hvilket jeg så vågner af.
Jeg sætter mig op og suger et bonghoved mere med tanken om at gå i seng og sove. Mit syn ændre sig straks til et meget udtværet abstrakt maleri. Jeg går på lokum pisser og drikker en tår vand og går i seng.

Jeg ligger roligt i en hvad føles som et par minutter og så var det som at stå ved siden af sengen og glo på mig selv ligge og lave underlige håndbevælser ud i luften alt imens der stadig flyver flere og flere syge billeder igennem mit hoved.
1 af mine kammerater kommer på et tidspunkt ind og tjekker op på mig for at høre om det hele var ok.. Jeg fik en underlig paranoid føelse i øjeblikket men får forklaret at det nok er bedst jeg ligger og hygger mig med det alene.

Flere gange herefter er jeg på toiletet og det er de eneste tidspunkter jeg nogenlunde føler mig rimeligt stabil. Men med det samme jeg kommer ind i sengen igen begyndte det hele forfra igen. Indtil sidste gang jeg går på toiletet hvor mit syn igen er smadret og tankerne stadig flyver igennem hovedet med underlige halucinationer.. Indtil jeg sætter mig på sengen og da mit hoved rammer puden slutter min rus så pludseligt som det startede..
Herefter gik jeg tilbage i stuen, klar i hovedet, sugede et hoved eller 2 og gik kold som intet var hent..

Det var en tand for voldsomt til mig den dag, men efterfølgende har jeg det godt med at ha haft oplevelsen.

-Opstemt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2010 13:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Det kunne godt være du skulle undvære hovederne sammen med svampene indtil du har mere styr på dem.
Hvad oplevede du ellers? Der var ikke for meget info, selvom jeg ved det kan være svært at huske og beskrive :)

Ellers lyder det som et godt trip. Hvis jeg selv havde været til stede så havde jeg nok ikke ladet en ligge for sig selv hvis den person begyndte at få det underligt, i dette tilfælde dig. Men så længe der bare er nogle der holder øje med en og den dårlige oplevelse ikke er for voldsom, så plejer det som regel at gå :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team