Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 23:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 nov 2010 20:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2010 21:31
Indlæg: 0
Substans/er: Spids nøgenhat
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
5 gram tørret spids nøgenhat

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme hos mig med en god hyggelig sitting. Et helt mørklagt rum, med en enkelt lampe stående over i det ene hjørne af rummet.

Triprapporten
Ja så er det jo blevet tid til endnu en triprapport.

Min kammerat og jeg havde besluttet os for at nu skulle vi jo så på tur igen, og på baggrund af effekten fra tidligere trip havde vi besluttet os for at skære lidt ned i dosen. Dog vil denne dose stadig blive anset for høj af mange, når man tænker på at vi indtager 5 gram tørret spids nøgenhat hver.

Men nu til trippet.

Ja vi gjorde som vi plejer uder optakten til disse trip, nemlig at holde en udelukkende positiv indstilling dagen igennem og så få noget godt at spise (den part vil jeg dog skåne jer for). men efter den omtalte spisning havde vi anrettet os med et enormt fad frugt, og nogle iskolde colaer og så kunne vi ellers begynde at indtage de svampe som vi vidste skulle komme til at rykke rundt på nogle ting i hovedet på os, ihvertfald for en stund.

Der går ikke lang tid fra at vi har indtaget svampene og sat os til rette før de første tegn på en god rus begynder at indfinde sig, det starter egntlig med at min makke antyder at rummet er oplyst af orange og limegrønne farver, til trods for at der er stort set mørklagt. Og så teger det ellers fat, og opturen går graftigt opad, ihærdigt hjulpet på vej af nogle disnaysange som havde sneget sig ind på playlisten. Jeg kan godt sige jer at Prins Ali fra alladin er et hit når man er på svampe. Elefanter, dromedare og alt fra 1001 nats eventyr visualiserede sig for øjnene af os og det lille kollegieværelse blev forvandlet til et arabisk palads mente vi. Nu skiftede sangen så til et Tiestonummer (Everything) og jeg blev kastet ind i en tilstand hvor jeg følte mig som et stort gammelt træ der visnede, men det skal nu ikke forståes som noget negativt, da jeg så det som om at min/træets livsenergi blev transmiteret ind i sangen der ville føre mig til et bedre sted, Da sangen er slut sidder min makker og jeg og snakker lidt om hvad vi har opblevet under denne sang. Min makker snakker om at han følte at han havde siddet i midten af en stor krystal, der havde fløjet med lysets hast gennem rummet, og at der var ild i hans hænder. Vi blev enige om at det var en temmelig syret opblevelse, men det skulle gå hen og blive endnu bedre, for nu begyndte en ny bunke visuals at vise sig igen, og denne gang fløj farverne hen over alle flader i rummet, for mit vedkommende ændrede mit loft konture fra at være et ganske almindeligt kedeligt hvidt gipsloft til at være det flotteste psykadeliske billede jeg nogensinde har set, med mange farver og avancerede geometrisk mønstre, og brikken over i'et var da disse mønstre formede sig til at være en enorm GUL sommerfugl der gled henover loftet.

2. del af dette trip blev meget inadvent igen, og her kan jeg kun snakke for mig selv, men det startede ved at jeg blev skudt afsted gennem et rør med sorte og grå stjerner flyvende omkjring mig til jeg nåede min mentale destination, hvor jeg så ned på en køkkenhave der var indkranset af et gammelt bjælkehegn, hvor der stod et gammelt egetræ i det ene hjørne, og under det egetræ stod der en række hvidkålshoveder, og jeg fandt så udaf at mit sind havde personificeret det ene hvidkålshoved til at være mig. ja tro det eller lad vær, jeg følte mig som et hvidkålshoved i de sekunder, minutter, timer det nu tog at komme igennnem den visualisering. men det har nu nok kun været minutter, for jeg "vågner" op ved at sangen er slut, og jeg skal lade mit kurfyrstelige vand, så jeg begiver mig på stavrende ben ud på toilettet, hvor trippet endnu engang løber om hjørner med mig, da jeg er af den overbevisning at mit toilet er blevet forvandlet til en glad mund. og da jeg så har gjort mit ærinde på toilettet vil jeg slukke lyset derude og tage plads i min stol, men da jeg slukker lyste, giver hele badeværelset et blåt blink fra sig, og jeg bliver fuldstændig slap i benene og jeg kan næsten ikke gå, men jeg får stavret mig over ved siden af min makker hvor jeg kolapser, og bliver skudt afsted på endnu en tur ind i sindet .

Nu er de værste trip ved at være overstået troede vi, men det skulle blive løgn, for svampene ville åbenbart have det sidste ord i denne sammenhæng, da jeg lige pludselig bliver sendt på et trip, hvor jeg ser en sort nattehimmel med en unaturlig stor måne, der oplyser en skov i et gusten/gyldent lys, og i midten af den skov er der en lysning hvor der ligger en falden kobra, med åben mund og ud af den åbne mund kommer der en stjerne der tager kurs mod himlen, det er her at jeg fatter at den stjerne er min sjæl, der tager på tur i rummet. Da jeg vågner op og snakker med min kammerat om hvad det er jeg lige har opblevet fortæller han mig at han havde følt sig som en drage med en stor tragtlignende skællet mun, og som den drage han var havde han grædt kviksølv.

Nu er trippet endelig på vej ned af og vi er begge to rigtig godt trætte, da det har været et trip på 6 timer vi har kastet os igennem, og vi beslutter således at gå en tur som vi plejer for lige at få luftet tankerne og kroppen igennem, inden vi skal i seng.


Dette var så min 2. triprapport, jeg undskylder hvis den virker lidt usammenhængende, men man har jo ikke selv rigtig kontrol når man er i svampenes magt

På snarligt gensyn
Spidshatten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2010 21:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2010 00:01
Indlæg: 201
Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Sikke en fed triprapport - meget præcise beskrivelser af de forskellige visuals, virkelig fedt at læse :) Jeg har til gode at prøve spids nøgenhat, desværre...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2010 18:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2010 02:01
Indlæg: 27
Geografisk sted: Vissenbjerg
Super fed rapport! Det er dejligt at se folk bruge svampe som et spirituelt værktøj i stedet for som et legetøj.

Hvor meget opmærksomhed har du på det spirituelle i din hverdag?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2010 13:51 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2010 17:56
Indlæg: 4
Det er jo for fedt at se hvordan folk bruger svampene på forskellige måder, og hvordan der er nogle der er mere opmærksomme på hvad der sker i deres sind.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 11:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 mar 2010 11:26
Indlæg: 0
super fed trip rapport!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team