Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41 Indlæg: 2369 Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Substans/er: cubensis (mexicanske) svampe. Setting: Hjemme eller hos ven Var du sammen med andre: Ja Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserne 2.0 g, halv tørrede.
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm. Lidt ar i psyken.
Triprapporten Hey igen psy. Jeg er nogenlunde tilbage efter 3 måneders... udebliven
og det blev jo også min tur til at prøve svampe. Alt startede med at mig og en god ven, vi kalder ham P. røg sammen. vi bestemte os for at begynde at dyrke svampe, for.. ja det er jo sådan set gode penge i lårtet når man bor i en provinsby i jylland hvor svampe ikke er det aller nemmeste at få fat i. (det skal dog ikke misforståes, vi har droppet ideen med at blive svampe pushere igen. ) Vi bestiller spore, men de kom aldrig. og efter at have sat os ind i pf-tek var vi meget skuffede over at ende med at skulle bestille et growkit, men ikke desto mindre så gjorde vi det.
Efter 3 uger høstede vi de første svampe. 50 gram friske. Jojo, men vi skulle da selv prøve det. Jeg vælger så at indtage dem selv, da min ven P er i militæret, og jeg simpelthen ikke kunne vente.
Jeg aftaler med min veninde B at jeg kommer ned til hende efter jeg har ædt dem. Så, nu starter det sjove
ca. 17.00.
Jeg æder svampene. De smager halv vammelt, men jeg fik dem skyldt ned.
synes comeup var meget rocky, og jeg fortrød en lille smule at have ædt dem da jeg fandt det meget ubehageligt. på det tidspunkt sidder jeg hos en anden ven, S. og så kommer hans storebror og en ven forbi. De finder ret hurtig ud af jeg er på svampe, og jeg synes på dette tidspunkt jeg er blevet ret mærkelig. Jeg sætter mig så i fart mod B's lejlighed. Min ven S, fortæller jeg bare skal komme hvis der var noget, og mindede mig på at det ikke var lamme-materiale.
Da jeg kommer derind, smider jeg med straks på madrassen og trækker cappen ned over hovedet, og sætter musik i høretelefonerne. Der sidder B, og 3 andre. bl.a. hendes kæreste. Jeg ligger for mig selv på madrassen og bliver lige så stille sugede mere og mere ind i mit eget univers. Pludselig får jeg en besked.
Fra: s - kl. 18:47 laver du svampebob?
mig - 18:50 Chiller alt for sygt. Har den onde svamp på....eller hvad man siger.
S: 18:54 Hvor henne af?
Mig; 18:58 Ligger på en madras ved B og leder efter et sted at tage hen (Min første fejl. jeg begyndte at planlægge ting! jeg skulle bare være blevet der!)
S: 19:00 Så kom herhjem. Mig og j hygger
mig; (2 timer efter indtagelse) Jamen jeg flyver da lige på svampen.... Jeg kommer. men der så langt.
S: Det dejligt.
Mig; Det sjaw.
S: Muja.
Mig; Hvad siger de? shame on you!
S: Fucka you dolphin!
mig; And fucka you whale
Mig 7:25 Har mest af alt bare lyst til at ligge her og grine. ( på dette tidspunkt ligger jeg på madrassen og hygger med gevaldigt med diverse visuals! jeg var ved at være godt ramt.
s 19:25 Nice! Gør du bare
Okay. Så på dette tidspunkt ligger jeg, fuldstændig ligeglad, og hygger mig på svampe. jeg kan mærke bølger af energi og eufori køre igennem min krop. Ligger og ærger lagenet på madrassen og har lyst til at grine de næste mange timer. Alt var dejligt, alting smeltede sammen og jeg så visuals over alt! Føler jeg har helt styr på det, er slet ikke i nærheden af et badtrip.
Min ven, p, som ikke kunne være der glæder sig helt vildt til at høre om det. så samtidig med at jeg skrev til s ville jeg da lige sende et par beskeder til ham.
beskeder er sendt mellem 18:52 og 19:08
Svampe! har ædt nogle af dem jeg har høstet. Først synes jeg det var skræmmende. Men er ved at falde til igen. Det fandme sjovt! jeg mangler dig til at udforske rummet! (jeg mente rummet.. selve rummet :b)
Det 2 timer siden. vil gerne skrive ned hvad der sker osv. men jeg der sker virkelig noget konstant. Dine planter ånder og alt er bare nice. Nu ved jeg præcis hvordan din første gang skal være.
Og det med bad trip.. jamen det mest i starten. det tager bare ved efter en time. og et slet ikke sjaw. men man skal bare glide ud i det.. wuh.
Min mobil vrider sig i hånden. Farven er super intens. Hvis jeg vil beskrive den så tænker min hjerne så meget over det at det hele tiden er noget nyt. btw, dit loft ånder også.
Mig - 19:36 wow det var kun starten.. w f s j
P. 20:01 (havde ikke regnet med han havde tid til at svare så jeg blev sygt glad da han svarede. Haha fuck man! det ly der mega fedt! glæder mig mega meget!
Mig; 20:03 jeg er på svampe. og jeg står og plukker svampe.
Så hopper vi lige ud af beskederne, for det kræver noget forklaring. jeg lå på madrassen og synes jeg havde så meget styr over det jeg sagtens kunne gå ud og plukke svampe. Da jeg står derude, står bongen og lokker.. Ber mig om at suge på den.. Det tænker jeg ikke noget problem! jeg kan da sagtesn lige suge et lille bitte hoved.. Det dummeste jeg har gjort i lang tid. jeg blev så forvirret, det var slet ikke sjovt.
Okay, tilbage til beskederne:
P; 20:03 haha fuck man. Det lyder vildt! Men hey, hvem er du?
Mig: 20:03 Idag tirsdag kl 8. lad vær med det der p. Det smelter min hjerne. det så vildt!
P: 20:03 Oh nice. er der nok til jeg kan nå at prøve et trip når jeg kommer hjem? tænker ikke på andet, haha
mig; 20:07 altså, det er næste 2 gram tørred til dig min ven. Damn jeg hygger mig!
P: 20:09 Ohh nice. Er det nok? hvor meget spiste du, og smagte de godt?
Mig: 20:11 for Møget spørgsmål.
P. 20:12
ok, hvor mange gram spiste du ca?
På det her tidspunkt vælger jeg at hoppe ud i den nyfaldne sne og ringe til ham. jeg bliver så betaget af sneen, og energien i min krop at jeg ikke mærker kulden. Og alle tage var så pæne og bølgede, og sneen var mild lyserødt. Jeg snakker med p om hvor syret det er, og da vi begge aldrig har trippet før var det vildt, for vi vidste jo slet ikke hvad vi skulle forvente.
Efter jeg har lagt på går jeg ind i gen, dunker kittet og stiller det på sin plads. Pludselig kommer der mennesker ind.. De siger hej til mig, og jeg går i panik. fuck? jeg er tripper voldssomt, og det skal de her folk ikke vide. Jeg fløj rundt og fandt mine ting. På dette tidspunkt følte jeg det hele var ubehageligt, og det skulle bare stoppe. det blev for stresset. jeg tager min sko på og min jakke. og før jeg vidste de var alle de personer gået igen? men nu havde jeg tøj på. så kunne jeg lige så godt komme om til s. Jeg står og tjekker om jeg har alt. og så kommer B ud til mig og giver mig et kram og spørger hvad der sker? (hun var den eneste i lejligheden der vidste jeg tripped) Men det var som om min "hjerne" ikke ville tage imod det.. altså, jeg kunne ikke kigge hende i øjnene pga. noget problemer på det tidspunkt. Jeg siger til hende at jeg bliver nød til at gå. Og jeg tjekker så om jeg har alt. går ind, siger hej! går ud i gangen.. tjekker om jeg har alt.. går ind igen, forklarer dem at jeg altså ikke kommer tilbage igen i aften. går ud i gangen.. tjekker om jeg har alt.. og så tænker jeg; wuh. det en god sang! lige inden jeg hopper ud døren spotter jeg en cola jeg havde med tidligere. jeg tager den, og hopper ud ad døren fuldstændig født på ny, og klar på at trippe! endelig ude af alt det stress.
Sangen var faktisk denne;
jeg cykler.. Ja! jeg cykler, mens jeg tripped på svampene. Det var bare et problem. De pæne visuals der kom i sneen pga af det mønster bilerne have lavet (helt nyfalden sne!) gjorde mig lidt uopmærksom. Så jeg trillede nærmest afsted. jeg undgik alt hvad der hed mennesker, og følte at alle kiggede på mig. Klokken var dog ved at være en 9 tiden. så byen var godt tom. efter 1.5 kms cykeltur inde i byen ankommer jeg hos sonni. S råber straks hej hejjj svampebob. Jeg kommer ind og udbryder; er jeg den eneste der kan se jeg gløder rødt? (det synes jeg ihvertfald selv jeg gjorde!) S sidder stadig sammen med J. og ryger lidt. de prøver og lokke mig til at suge endnu et bonghoved. jeg takker pænt nej tak og fortæller dem at jeg synes det er en tand for meget. faktisk ret skræmmende. J som er lidt ældre en os begynder og snakke mig til ro, sådan.. stille og rolig. Spurgte mig hvordan det var? hvordan jeg følte og havde det.. Det var så utrolig rart med en der var nede på jorden, og kunne snakke med mig, bare normalt. Jeg sad lidt i sofaen mens de spillede xbox, og mine visuals gik amok. jeg sagde at jeg sku blev nød til at smide mig om i sengen. Der lå jeg så. puttede mig under og dynen og tænkte; please stop nu! Så begyndte jeg og tænke over alt hvad jeg havde læst og mange rapporter gentog sig selv med; Bare lad dig følge med svampenen, og lad dem tage dig derhen hvor du skal! jeg ligger der i små 2 timer uden at sige pip. jeg tænker på alt verdens ting. og jeg hvade det konstant som om J og S sad og kiggede på mig og snakkede om mig. jeg lod dog som ingenting, da jeg vidste det var mig selv der var paranoid på det groveste: Jeg tænker på alting og ingenting. På alle min små problemer i livet. Jeg siger til mig selv, at det må jeg tage mig af senere. jeg fortæller min hjerne den skal stoppe. og være normal nu! kl 10 er jeg nogenlunde normal igen, og begynder og snakke med S og J om hvordan det var.
Kl 22:25 sender jeg en besked til P. Okay, nu er jeg nogenlunde normal. fandme bare en oplevelse. glæd dig! og hvis du har lyst er er til samme tur til dig. men jeg vil råde dig til at tømme din lejlighed for mennesker. Men jeg skal ikke trippe (vi havde aftalt at trippe sammen) Der går der noget tid inden jeg skal igen. Men vil ggerne være tripsitter for dig. er kommer ud af det her med en ting at sige; Livet er for kort!
Det var min triprapport! Rigtig fedt trip alt i alt, lidt træls slutning, men jeg fik oplevet den gode og den dårlige side af svampe, og det er jeg faktisk glad for. jeg er også rigtig glad for alt det jeg havde læst op på svampe før jeg indtog det. Ellers havde jeg fået mig selv til at flippe fuldstændig ud til sidst, for det var ikke særlig behageligt.
Men det var min første trip rapport. håber den var god læse, selvom den nok er lidt lang
Tilmeldt: 23 feb 2010 19:30 Indlæg: 85 Geografisk sted: La La Land
Lyder som en skræmmende oplevelse, men samtidig, som du jo selv siger, er det også en posivitiv oplevelse for man lærer virkelig meget af sådan et trip..
Jeg kender personligt alt for godt det med at have siddet i et crowded hus og have stress for derefter at komme ud af døren og føle en ny start på trippet...
Tilmeldt: 21 sep 2010 00:01 Indlæg: 201 Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Det er aldrig rart med badtrip men det lyder som en rigtig god og lærerig oplevelse Ligesom Lorteburger ville jeg også gerne høre lidt mere specifik om visuals men det går nok God rapport, bare lidt problemer med opsætning og sådan, men det er ikke noget der gør noget
Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41 Indlæg: 2369 Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jo tak drenge. Ja, nu jeg læser den igennem kunne der godt have været nogle længere beskrivelser. Men hvis alt går vel, skal jeg trippe den her weekend. Så må vi jo se om det bliver en succes
/e trippet igår gik perfekt. Mindre dosis, så have det lidt ligesom jeg have taget speed, men med mere bodyload. meget hyggelig aften