Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2024 18:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2011 23:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2009 17:36
Indlæg: 14
Substans/er: Cubensis B+ og hash
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Svampene er hjemmedyrket fra growkit
dosen var i alt 3.2g

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
både hjemme hos en ven og i naturen.

Triprapporten
Det hele startede med en album udgivelse fra en af mine favorit kunstnere: Ott.
Ott. Laver psykedelisk dub/ambient musik og hvad er en bedre ide end at at høre det sammen med en kammerat imens man tripper svampe.

Jeg tog toget to timer fra københavn ud til min kammerat Grønland. (ja lad os kalde ham det)
Jeg kom ind i han hus, der ligger i et sommerhus område hvor der ikke ligefrem vrimler med mennesker, perfekt.
Klokken var ca kvart over 2 da jeg ankom, vi drak en øl og en kop kaffe og snakkede lidt om hvordan og hvorledes.
Vi vejede nogen svampe af og lavede the på dem, jeg vejede 1,8 af og da Grønland har lidt resistance tog han lidt flere.
Vi satte noget musik på imens vi drak the. Han havde købt nogen kager og noget frugt og lidt andet proviant.

Da det stille og roligt begynde at kommende snigend, ca. 3 kvarter senere, satte vi Ott. på. http://www.youtube.com/watch?v=hJj_4ir12-w
det var virkelig lækkert og vi lavede en joint og røg den.
(det skal lige siges at jeg har været hverdags ryger, men har holdt pause i 2 måneder, så vi snakker om et par hiv hist og her)
Vi sad og tegnede på post-it's og satte dem på hinanden og havde grineflip over det, samtidig med at vi frådede kager og drak saft :P

Da vi havde hørt halvdelen af pladen, besluttede vi os for at gå en lille tur op til et sted hvor man kunne se ud over en mellem stor by og et industri område.
Alting flød i bølgende bevægelser og vi var blæste begge to. Vi talte om at vi skulle ud at gå længere op til nogen gravhøje og nogen får, og besluttede os for at pakke en taske først.

Vi gik tilbage til huset og han rullede en masse joints og jeg pakkede en taske og vi hørte resten af pladen.
Klokken har nok været ca. kvart over 4 , og vi bevægede os ud, godt blæste
Vi skulle gå i ca 3 kvarter for at komme op til gravhøjene og en halv time af det på en landevej med mark på begge sider. Det var skønt med alt den plads, den friske luft og naturen.
Det blæste og jeg havde det som om min næse løb hele tiden, så jeg tørrede mig hele under næsen.
Åbenbart gjorde jeg det hver gang der kom en bil forbi, så Grønland troede at jeg hilste på alle bilerne, vi fik begge to den sygeste griner på.
For at komme op til højene, skulle vi også et lille stykke gennem en lille by. Da vi kom tættere på så vi en gammeldags mølle og besluttede os for en lille detour.
Vi kom op til møllen hvor der rendte 3 røde høns rundt, helt røde, som om der var ild i dem. Virkelig flotte.

Man kunne gå under møllen, og det gjorde vi, så kikkede vi rundt og så at vi næsten stod i andre folks baghave, og vi besluttede at det var en god ide at vende næsen med gravhøjene.
Vi gik derop og snakkede om hønsene og møllen.
Endelig kom vi op til højene! fårene var desværre væk men det gjorde ikke det store.
Det var virkelig smukt, men samtidig blev jeg ret forvirret over alle de bakker og alt den blæst.
Så vi satte os ned og spiste en kage og Grønland røg en fed som jeg tog et par hiv på. Vi snakkede om at vi glædede os til sommer og Ozora Festival i Ungarn. (det skønneste sted at være påvirkede af psykedelia)
Vi sad der i et kvarter og blev enige om at tage hjem foran brændeovnen og chille.
Turen var lang og tung i benene, men vi kom hjem uden de store problemer.
Jeg tror vi var ude i halvanden til to timer. Vi sad og hørte noget musik og snakkede om, om vi skulle spise nogen flere svampe. Jeg synes det var lige i overkanten da jeg stadig trippede godt.


En halv time senere lavede vi en kop the mere, 1.5g, og igen ham lidt flere.

Han fortalte mig om en oplevelse han havde haft på Roskilde Festival med Chemical Brothers.
Han havde lige købt deres nye plade ”Further” hvorpå der er en DVD med visuals på en ny og meget spænde måde. Meget af det er filmet med kamera og det er virkelig godt lavet.
(jeg kan stærkt anbefale det!!)
Vi begynde begge to at trippe igen imens vi så den på hans projekter.
Jeg sad og jeg dybt fornøjede over det og sad bare og rørte ved mit ansigt.
Da vi havde set den var det blevet mørkt uden for og vi sad og kikkede på brændeovnen og nogen spindelvæv i hans loft.
Der var godt smæk på og vi besluttede os for at gå en lille tur tilbage op til det lille sted hvor man havde udsigt over byen og industri området. Klokken har nok været 10 eller 11.
Det var virkelig mørkt og jeg var helt natteblind, så jeg måtte holde fast i Grønlands skulder og han guidede mig gennem mørket.
Vi kom derop og det var virkelig smukt! Jeg røg lidt på hans joint. Og vi kikkede på nogen mørke, meget høje træer.

Lige pludselig blev jeg lidt svimmel og spurgte, midt i en samtale, om vi skulle gå hjem igen.
Jeg kunne mærke på ham at han blev en smule bekymret, og med god grund.

Jeg rejste mig op, kiggede tilbage den vej vi kom fra, og det var bælg ragende mørkt.
vi gik tilbage og efter at havde gået ti meget, forsvandt mit syn og alt i mit synsfelt blev til firkanter af lys der kollapsede indad en en krølene bevægelse, som et stykke papir der bliver krøllet sammen fra alle fire hjørner. Jeg blev meget varm og mit hjerte hammerde afsted. Jeg kikkede tilbage og så at byen stadig var der. Jeg satte mig ned, og havde det som om jeg havde høreværn på. Både han og jeg blev ret forskrækket.

Jeg har prøver noget lignende før, men det var var heftigere.
Så jeg vidste nogen lunde hvad der skete.
Jeg rejste mig op og ville meget gerne hjem og ligge lidt ned.
Det var ca. 150 meter hjem, 100 af dem i totalt mørke.
Jeg kunne ikke se en skid og min krop opførte sig underligt. Da jeg kom ind i mørket kunne jeg ikke rigtig mærke mine ben og min afstands fornemmelse var helt ude at skide. Og samtidig kunne jeg ikke se jorden.
Mine ben vaklede afsted og jeg havde ikke styr på hvornår jeg skulle bruge energi på at holde balancen.
Jeg støttede mig op af Grønland og vaklede gennem mørket. Jeg var dybt forvirret, og synes det var rigtig irriterende at vakle. Turen virkede meget langt og uoverskuelig.
Endelig kunne jeg se lys for enden af stien, jeg blev lettede, men kroppen virkede stadig ikke helt som den skulle.
Vi kom ind af døren og jeg tumlede ind og lagde mig ned. Jeg hallucinerede nogen lystråde der havde hver deres hyletone lyd.
Jeg lå ned, havde kvalme men fik det bedre og bedre. Efter et kvarter, tyve minutter var jeg på benende igen.
Grønland lavede hakkebøffer og kartofler og vi hørte Ott. Albummet igen og snakkede om det jeg lige havde oplevet.
Vi røg en fed og sumpede hen, kikkede på uret, klokken var halv 2, og vi blev enige om at sove.



Alt i alt synes jeg det var et godt trip, dog blev jeg meget overrasket da det hele kollapsede lige foran øjnende af mig, men samtidig er det en oplevelse jeg ikke ville have været foruden.
Men det ville nok have været federe i trygge omgivelser.
Det er så spændende med psykedeliske stoffer hvordan det kan ændre ens livs opfattelse.
Jeg er ikke blevet skræmt af oplevelsen men jeg tænker meget på det.

Dette er min første trip rapport så i må lige bære over med at den ikke er så detaljeret.
Og undskyld alle stavefejl :P

og hvis der er noget i ikke forstår eller noget i gerne vil spørge om, så fyr løs!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2011 10:52 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Udemærket rapport.. Jeg ville dog gerne have hørt mere om dine følelser og tanker under trippet :)
Tak for tippet med det nye ott album, det vidste jeg ikke :)

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2011 20:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Synes du er god til at beskrive hyggen under trippet- det er fedt du får grineflippene med i rapporten, og du beskriver dem på en måde, så jeg selv kommer til at smile.

Men er enig med dengulesaks (dude, det er virkelig et mærkeligt navn!), du måtte godt have beskrevet tankerne, evt visuals lidt mere

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team