Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 aug 2011 11:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jan 2009 14:48
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Substans/er: Psilocybe tampanensis (philosopher's stones)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
10 gram psilocybe tampanensis + god, hollands skunk.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Lidt træt efter at have blaffet rundt i Europa i to uger.

Triprapporten
Hej Psy!

Nu har jeg længe været fast læser af alle triprapporterne herinde – og med stor fornøjelse, kan det tilføjes – så nu vil jeg komme med mit eget bidrag.
Jeg har tænkt mig at skrive rapporten, samtidig med at jeg tripper, så i må have mig undskyldt, hvis det engang i mellem bliver lidt snørklet :)
Nå, men hvor skal man starte. Jeg har trippet en del MDMA igennem mit liv, og derudover har jeg haft oplevelser med en del andre substanser, her kan bl.a. nævnes 2c-b, LSD og råhybnol. Men nu synes jeg, at tiden er kommet til mit første svampetrip, som jeg har tænkt mig at tage i selskab af min gode ven, mig! Men da jeg ikke normalt færdes i ”stof-miljøet” i min hjemby, Århus, kunne jeg ikke lige få fat i vores egen, nationale psilocybinsvamp; spids nøgenhat, så jeg måtte ty til andre metoder, og det blev så en tur til Amsterdam, hvor jeg fik hentet nogle trøfler, psilocybe tampanensis (philosopher's stones) med hjem fra. Målet med trippet er forøget selvindsigt, et begreb jeg hidtil kun har kendt til igennem MDMA. Nå, men det må vist også være nok på skrift for nu.

19:40 (T+00)
Indtagelse af svampene.
Føj. Det er vist sådan, smagen bedst kan beskrives. Men de har heldigvis en fin konsistens. Jeg havde frygtet noget ala champignon (hvilket jeg ikke kan fordrage!).
Nu vil jeg stene noget Memebase, for jeg er faktisk lidt nervøs ved at trippe alene, dog ikke så meget, at jeg er bange. Jeg burde nok egentlig skrive ”forventningsfuld med hang til det nervøse”. Der kan nok godt komme til at gå lidt tid, jeg har nemlig ikke fastet, som jeg burde – Men hvem kan modstå lugten af hjemmelavede burgere? Det spørgsmål vil jeg lade hænge lidt.

20:20 (T+40min)
Jeg synes jeg kan mærke et strejf af noget. Den klassiske lethed i kroppen, samtidig med at det spinder dejligt  Det må næsten være tid til lidt get-psyched musik. Electro-Swing! *cool-face*

21:06 (T+1t 26min)
Mystisk. Jeg kan ikke mærke det store. Det må (og skal!) være fordi, jeg har spist aftensmad.
Lad os prøve at fyre en bong med Morrison-Haze. Købt på The Doors Coffeeshop. Smuk sativa-røg. De 10 euro grammet er godt givet ud, hvis i skulle finde på at tage en tur til the ’Dam.

21:09 (T+1t 29min)
Okay. Fuck. Dette her er i hvert fald ikke normalt. Jeg tror bongen slog hul på trippet, for jeg kan i hvert fald mærke musikken fra mit dejlige headset (dejligt dyre, 1200 kroner. Tak café-penge!) kravle ind i min hjerne. Det føles ret spacy B-)

21:46 (T+2t 6min)
Jeg har været i bad og fået noget fuzzy tøj på. Badet føltes ret svedigt, lidt som om vandet var et tæppe, der omfavnede mig med varme – Musik: Trentemøller. Med andre ord: Hyggeligt!
Men udover det, kan jeg ikke skrive meget nævneværdigt lige nu. Jeg vender tilbage. Hip-Hop-time! RJD2!

22:14 (T+2t 34min)
Jeg er kommet i en meget meditativ tilstand. Det er svært at sige, om det er skunken, der stadig slår igennem, eller om det er svampene, der virker. Jeg fortryder lidt, at jeg røg den bong.

22:46 (T+3t 6min)
Jeg lader min kreativitet udfolde sig, og det går i denne omgang ud over et glas. Det er faktisk blevet et meget pænere glas, efter jeg har haft det under kærlig behandling.

22:59 (T+3t 19min)
Kierkegaard er for sej.

23:37 (T+3t 57min)
Jeg er faktisk lidt træt. Jeg tripper ikke helt så meget, som jeg troede, jeg ville. Eller også gør jeg. Jeg er ikke helt sikker. Jeg må se at komme i gang med at lave noget.

23:49 (T+4t 9min)
Jeg lå lige og fokuserede på, om jeg kunne mærke trippet blive stærkere. Da jeg så fandt ud af, at jeg nok var peaket, ærgrede jeg mig lidt. Men måske skal jeg ikke tage det så tungt, at jeg helt glemmer at nyde det jeg har lige her og nu: en dejlig fornemmelse omkring verden. Det skal sgu nok gå alt sammen. Jeg tror at ”vær i nuet!” er mit saying for i aften, og måske længere frem, hvis jeg er heldig.
Jeg har en følelse af absolut indre ro. Jeg ved ikke rigtigt hvordan, jeg skal beskrive det, da det mest af alt er følelsen af bare at være. Udover mit venstre øje, som klør.
De første toner af Infected Mushroom’s ”Blink” spiller igennem anlæget.
Rent visuelt har jeg ikke lagt mærke til særlig megen forandring. Alting er lidt blurry, og når jeg kigger på vægen, danner der sig også nogle svage mønstre. Then again, der stod også på pakken, at det var en ”hjernespinder”-svamp, og ikke så visuelt.

01:13 (T+5t 33min)
Nu vil jeg sove. Trætheden har overmandet mig. Jeg håber dog, at jeg ikke falder i søvn med det samme, for jeg har en lækker følelse i kroppen, og denne følelse bliver ikke dårligere af, at jeg har en varm dyne på, og at det er første gang jeg ligger i min seng i 14 dage. Godnat!

________________________________________________________________________________________________

10:53
Jeg er vågen, frisk og frejdig! Trippet var lidt en skuffelse, da det ikke havde så meget at byde på, og jeg synes ikke helt, at svampene kan leve op til navnet ” philosopher's stones”. Eller også brød jeg ikke rigtigt igennem, fordi jeg havde en relativ fuld mave. Men på den anden side kan jeg konstatere, at det var en af de hyggeligste aftener i mit eget selskab, jeg har haft længe. Meget meditativt, men uden den forøgede selvindsigt, jeg havde håbet på. Jeg må tage mig sammen til efteråret og gå ud på svampejagt i den danske natur. Jeg vil give trippet plus to (++) på Shulgins skala.
Jeg håber, i kan bruge det til noget, og at det har været nogenlunde informerende, selvom det blev en lidt tom triprapport, forstået på den måde, at jeg jo ikke beskriver selve trippet så meget, men mere de processer jeg gik igennem omkring tanken om at trippe. Nonetheless er det en fin beskrivelse af, hvordan jeg havde det under trippet, og så kan i bruge det til, hvad i vil.

Martin, over and out.

_________________
I'll see you on the dark side of the moon


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2011 15:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 449
Geografisk sted: ja
Nice :)
Ærgeligt at du ikke blev bumleskæv - men hjemmelavet burger! Det foretrækker jeg til enhver tid :D
Jeg skal også ud på svampejagt til efteråret! Ses derude du! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2011 16:48 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 857
Geografisk sted: Milano
Har du skrevet rapporten under trippet?

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 02:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jan 2009 14:48
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Hehe, jeg kan afsløre, at det ikke bare var burgere, det var mors burgere. Num num.

@Berlusconi
Ja, det har jeg.

_________________
I'll see you on the dark side of the moon


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team