Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 03:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2013 14:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2013 16:50
Indlæg: 35
Substans/er: 2 gram. Fik ikke navn på svampene men tog et billede af dem (htt
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
knuste svampene i små stykker og drak det med te.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
(Jeg vil gerne lige starte med at sige at min grammatik ikke er så fantastisk godt, men jeg har prøvet og skrive det så godt som jeg nu kunne.)

Vi var tre gutter der besluttede at prøve at tage i skoven midt om natten, mens vi var på svampe. en af os havde aldrig prøvet det før, han sagde at han gjorde det kun fordi vi andre også gjorde.

Vi startede udenfor ved en lygtepæl med at spise svampene. Jeg drak mit med te, mens de andre knuste det i små stykker og skyllede det ned med vand. Vi alle blev enige om at vi skulle tage ned i skoven, så kunne svampene også sparke ind mens vi gik der ned. Det tog os ca. 10 min. og gå ned til skoven.
Da vi gik ind i skoven var der mørkt som kul, så vi brugte en lommelygte til at lyse med og man kunne stadig ikke se særlig meget. Jeg begyndte og blive lidt paranoid, fordi jeg generelt ikke kan lide og være steder hvor jeg ikke kan se noget.
Vi nåede så ud af den anden udgang af skoven, hvor der var nogle marker og en grus vej der var imellem markerne. Vi fandt et sted hvor der var græs, hvor vi så lagde et tæppe ud som vi kunne ligge og sidde på.
Det var stadig ikke sparket ind. Vi sad bare og snakkede om ting vi plejer og snakke om. Det begyndte noget tid efter og kilde i mine tær og mave, Jeg begyndte og grine lidt og have det sjovt men jeg var stadig ikke nået til mit peak.
Min ven rejste sig op og begyndte at gå lidt på grus vejen og kigge udover markerne. Han Begyndte at vifte roligt rundt med armene for at strække sig lidt. Jeg begyndte at se spor efter hans arme, jeg troede kun det skete når man var på LSD.
Jeg spurgte mine to andre venner om de kunne mærke noget, den ene sagde at han kunne mærke noget der snurede rundt om fødderne mens den anden sagde at han ikke kunne mærke en skid.
Det næste der så skete for mig var at græsset hvor vi sad, begyndte nærmest at lyse. Det var ikke sådan at det lyste en op i hovedet, men det havde nærmest en glow-agtig effekt.
Efter vi alle snakkede og fyrede latterlige jokes af, lagde vi os alle ned og lyttede til noget musik mens vi kiggede op på himlen. Min ven som ikke havde prøvet og tage det før, begyndte efter noget tid og se farver mens han lukkede sine øjne. han sagde ting som "Fuck det sygt, man har nærmest ikke lyst til at åbne sine øjne igen".
Min anden ven sagde at han stadig ikke kunne mærke noget og vi andre var overrasket over han ikke kunne mærke noget. Vi fandt så ud af at det kunne være på grund af det medicin han tager. Han tager nogle piller mod angst og stress og ja jeg har prøvet og tale ham fra at tage svampe men det hjalp åbenbart ikke noget.
Efter det gik det helt amok, Træerne omkring begyndte at vokse støre og mindre, markerne begyndte at gynge og strække sig. Jeg kan også huske på et tidspunkt at, jeg kiggede op på en sky hvor den havde en form for skjold der blæste rundt om sig. Det lignede lidt det der nordlys, men der ingen grund til at prøve og beskrive det for jeg har virkelig ingen ord for hvordan det så ud. Jeg var overrasket over hvordan jeg kunne havde det så vildt på 2 gram. Sidste gang tog jeg også 2 gram, havde jeg det ligeså sjovt men jeg så ikke ligeså meget som jeg så den her gang.
Efter vi alle syntes at vi har været ved markerne nok begyndte vi ligså stille at gå hjem (vi var der i ca. 2 timer).
For at komme hjem igen skulle vi igennem skoven, jeg var ikke helt glad for ideén. Men da vi kom ind i skoven så alt smukt ud, det var som om det var et helt andet sted. Jeg havde ikke lyst til at forlad skoven, alt virkede bare så smukt og interessant. Jeg hørte de samme lyde som før, dyr der bevægede sig igennem buske og træer. Jeg lagde mærke til at vi faktisk larmede og forstyrede dyrene, så jeg sagde til mine venner at vi skulle være mere stille for vi gik bare og pjattede og grinte. Da vi kom ud af skoven var der vej, som førte hjem til vores by hvor vi bor. Jeg vidste ikke hvorfor men jeg havde virkelig ikke lyst til at tage hjem. Jeg fik øje på en lille bakke, ikke langt fra os. Jeg havde af en eller anden grund, en stor trang til at gå der op. Vi blev enige om at, efter vi har været ved bakken så tager vi hjem.
Da vi kom op på bakken var der udsigt til storbyen, man kunne se industri bygningerne og jeg syntes det så klamt ud. Det lignede en virus der ligeså langsomt ud rydder naturen. Vi stod og snakkede og kiggede i noget tid og så tog vi hjem. På vej hjem forsvandt rusen også.

Jeg har ikke skrevet alt jeg oplevede, ellers ville det bare fylde for meget.
Ialt syntes jeg det var et fantastisk trip, det var mere end jeg kunne have bedt om. Det jeg nød mest var at jeg følte, at jeg ikke havde brug for at tjekke min facebook eller mobil. Det rart at man kan nyde og kun være sig selv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team