Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jul 2013 20:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2010 16:10
Indlæg: 59
Substans/er: Psilocybe atlantis - Magiske trøfler
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
30 gram Psilocybe atlantis fordelt blandt 4 personer.
Købt online, og var ved adressen 3 dage efter.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Det foregik egentlig hjemme ved en ven, men med god mulighed for skovtur. Så det gjorde vi!
Jeg var i godt humør, udhvilet og spændt. Dejlig varm solskinsdag.

Vi havde ikke spist i 5 timer inden trippet, og var derfor ret så sultne.

Triprapporten
Vi havde efterhånden planlagt at prøve vores første psychedelia i nogle måneder.
Efter utallige timers research, spørgen og googling, fandt vi frem til at de magiske trøfler Psilocybe kunne være en god måde at starte ud på.

Trippet omhandler i alt 5 personer, mig, mine 2 efterskolekammerater, min gode ven hjemmefra, og en gut som jeg har lært at kende igennem mine efterskolekammerater. Vi havde aftalt at det var mig, mine efterskolevenner og min ven hjemmefra der skulle trippe, men ved et tilfælde joinede den anden gut os, som istedet røg sig skæv og hyggede omkring os. Jeg husker ikke trippet super tydeligt, eller har nogle tidspunkter skrevet ned, så tidspunkter er bare sådan ca.

Jeg vågnede klokken 10:30 hjemme hos min efterskole ven A (Havde overnattet der dagen inden, og A var på arbejde), ved at nogen bankede på døren. Det var postmanden der brokkede sig over at jeg ikke boede på adressen, men stadig havde skrevet mit navn på pakken, eller et eller andet i den dur. :)
Det var 30 gram trøfler jeg havde bestilt på nettet til 230.-. og jeg var lykkelig over at de nåede at komme, på dagen vi havde planlagt det skulle foregå på.
Klokken blev omkring 14, og efterskoleven A og B er ankommet, plus min ven hjemmefra (C) og vennen jeg lærte at kende gennem A og B (D).
Jeg havde linet 4 glas op med 7,5 gram Psilocybe atlantis (Skulle efter sigende være det stærkeste trøfler) i hver. Vi spiste dem ca. 14:20. Vi snakkede et par minutter, imens D sugede spandhoveder for at komme sig over at han ikke kunne være med. ( :lol: )
Der gik ikke lang tid, før jeg følte en behagelig fornemmelse i maven (15-25 minutter). De andre kunne ikke mærke noget, men jeg synes nok der var et eller andet. Vi besluttede os for at ryge en joint og tage i skoven, da der ligger en dejlig skov ved siden af A's lejlighed.

ca. 14:45: Da vi kom ud i skoven, blev jeg ramt af en kildene fornemmelse i maven, og lysten til at udforske alt omkring mig. Vi kom dog aldrig langt, før de andre satte sig ned på jorden og prøvede at beskrive hvordan de havde det for hindanden. Jeg prøvede at være med i samtaler, men jeg havde alt for travlt med at gå rundt i skoven. Jeg blev vanvittigt (med stort v!!) snaksagelig, og havde lyst til at snakke med alle om alt muligt, lige fra high-end-world-problems, til hvordan det føltes som om der var 217 sommerfugle i maven på mig. De andre mærker det også nu. Vi går rundt i skoven i noget tid, og smutter derefter hjem til A igen.

ca. 15:20: Vi er nu alle fyldt af en utrolig positiv energi, vi er alle utroligt energiske og grinene. Vi beslutter os for at ryge en joint mere, vi mærker hvordan vi nærmest "tanker op igen", og vi lader os forføre af den kosmiske kærlighed trippet fylder os med. På dette tidspunkt er vi helt vildt sultne da vi har fastet i 5 timer, og at vi røg joints gjorde det ikke meget bedre. Men så er det godt at vi havde stashed up inden trippet. Vi havde købt vandmelon, chips, slik, juice, sodavand og nogle ris-retter vi smid i ovnen, og alt sammen smagte himmelsk.

ca. 16:00: Vi går ud i skoven igen, og finder et sted på en åben plads hvor der er blevet fældet en masse træer. Her peaker trippet for os alle 4. Jeg kan ikke huske super meget fra dette tidspunkt og til vi går i seng, men jeg kan da prøve at skrive hvad jeg kan huske.
Jeg husker at mig og C begyndte at slå hindanden med pinde (vi kommer altid op og fægte mod hinanden når vi er skæve), og jeg skulle til at kaste en pind efter ham. Idet jeg kaster pinden, slår jeg en smal men forholdsvis lang flænge op ad ryggen pga. en gren der stak ud, men ligger ikke mærke til andet end pinden ramte mig. Flængen sveg 5 dage efter. B snakker meget om third-eye-visuals. Jeg ved ikke meget om begrebet (hvis det er et??), men han beskrev det som vores tredje øje, altså en anden måde at se verden på. Jeg syntes det lød spændende, og jeg kunne sagtens følge ham. Det er som om at træde ind af en dør, hvor du har alle muligheder. En helt ny verden. På dette tidspunkt, har vi svært ved at vende os til tanken om at vende tilbage igen. G

Da vi sidder ude på denne åbne plads ved 16-tiden hvor vi griner og hygger os, bliver vi allesammen enige om at det her, er det man søger. Det er som om, at når man drikker sig fuld og ryger sig skæv, så prøver man altid at opnå en rus hvor man føler sig bedst tilpas. Så vi blev alle enige om at vores trip var; THE SHIT.

Vi blev temmelig udmattet da solen var ved at gå ned (ca. kl. 20). Forståeligt nok, da vi har røget joints og været i solen hele dagen. Vi går i seng ved 11-12 tiden, og dagen efter er vi ganske normale i knolden igen.

Psylocybe kan varmt anbefales fra os, det var et fantastisk og ikke mindst inspirerende trip. Det skal helt sikkert prøves igen.

_________________
:joint: Fuck :joint:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2013 05:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 jul 2012 14:37
Indlæg: 224
Lyder virkeligt som et fedt, og hyggeligt trip. Det har helt givet mig blod på tanden til at prøve de såkaldte Magiske trøfler.
Tak for en god rapport! :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2013 08:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2012 16:35
Indlæg: 122
Lyder som et dejligt trip, savner dog en noget mere detaljeret beskrivelse af selve det visuelle og eventuelle hallucinationer, som en triprapport er til for. Ved det kan være svært at beskrive, da et trip jo foregår oven i hovedet på en selv. Men jeg tror folk ville få mere ud af det hvis du beskrev hvordan din synssans på trippet forholdt sig. Ellers fin triprapport. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2013 14:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2010 16:10
Indlæg: 59
Tak. Det var også et dejligt trip. Men det er faktisk ligefør jeg ikke vil kalde det et trip. Det er mere syret end at ryge hash, men der var ingen synsforstyrrelser eller lign. så der er ikke så meget jeg kan forklare om lige netop det. :)

_________________
:joint: Fuck :joint:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team