Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2024 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2014 04:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2014 03:40
Indlæg: 5
Substans/er: Svampe (nøgen spidshat) & Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi drak the af svampene, omkring 1.5 g hver.
Deruder røg vi en et-smøgs joint med noget udemærket hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Mine to kammerater D & J havde prøvet at tage svampe en gang før, med stor succes. Så en dag havde de aftalt sig at tage dem sammen og da jeg tilfældigvis var sammen med D blev jeg inviteret med til løjerlighederne. Jeg var ikke helt sikker på om jeg turde, men de beroligede mig og fortalte at jeg ikke ville få noget ekstremt badtrip, og at vi ville indtage det i vante omgivelser hjemme hos D, evt. med en lille gåtur i naturen.
(D bor til leje hos en mindre familie og han har kælderetagen for sig selv). Det skal siges at huset ligger på en skråning så man kan nærmere kalde det en 'halv kælder'. Der er egen indgang.
Mine erfaringer med rusmidler på dette tidspunkt var begrænset til hash, amfetamin og alkohol. Og vidst en enkelt gang kokain.
Mit humør var på dagen helt normalt (smilende, glad, pjattet) som de fleste dage, og da jeg havde sagt ja til invitationen blev jeg ekstreeemt spændt på aftenens forløb!! og så havde jeg indtaget en durum en del timer før indtagelse, dog havde jeg ikke spist særlig meget den dag.

Triprapporten
Vi kørte med en kammerat M (som dog ikke skulle være med til trippet, en han havde kontakten) ud til en af hans venner og købte svampene. Han virkede nede på jorden og oprigtig nok, fortalte os blandt andet at vi skulle passe på med hashrygningen under trippet, da det kunne forstærke effekterne negativt. :(
Da jeg først så svampende blev jeg frastrødt. Det så ikke videre lækkert ud, jeg er en kræsen type og kan ikke fordrage champignoner f. eks. Så man kan godt diskutere hvorfor jeg gider og sidde og tygge på det her :D

Vi lavede theen klar ca tyve min efter vi kom hjem og satte os på D's værelse. Smagen var ikke særlig spændende, husker faktisk bare at det smagte af sur kogt vand. Ikke ligefrem en oplevelse i særklasse. Vi tyggede på svampende da vi havde drukket theen og det var virkelig ulækkert. Det samlede sig som en stor smattet klat i munden , men vi holdte ud og efter en halv time slugte vi dem.(jeg ved det lyder forkert!)

Vi havde fået af vide at der nok ville gå noget tid før det sparkede ind (1-2 timer) og jeg følte heller ingenting i starten. Faktisk efter 45 minutter besluttede vi at trodse sælgerens bud om ikke at ryge cannabis efter indtagelse. :oops: Vi lavede en enkelt et smøg med omkring 0,4 g i.
Da den joint blev slukket efter et kvarter følte jeg mig ikke skæv. faktisk ingenting, så vi ville gå en tur.
Og da jeg så rejste mig op fik jeg en utrolig let følelse i benene, kunne næsten ikke mærke dem. Mit humør steg :rocking: Så begyndte det så småt. Det første jeg så da jeg kom ud var en ganske normalt lastbil der kørte forbi, dog uden lad. Og det så utrolig mærkeligt ud, J gav mig ret. Det var som baggrunden var et lærred og så bevægede/kørte lastbilen forbi på en underlig måde, som virkede både fascinerende men også unaturlig. Den passede bare ikke ind med tusmørket bag sig.
Vi gik ad en sti og mørket sænkede sig over os. Jeg blev optaget af alt, og virkede i ét med naturen, som mange andre også har beskrevet det. Fantastisk følelse.
På mange måder som at være skæv aller første gang.
Vi gik videre og på et tidspunkt stoppede vi op, jeg husker simpelthen ikke hvorfor. D stod med front mod mig og jeg kunne svagt se hans silhuet. Så tog han et lille skridt i mod mig, og i samme øjeblik så jeg hans ene øje springe op i hovedet på mig! no kidding. Jeg skreg mens jeg trådte et skridt tilbage men blev på intet tidspunkt panisk. Faktisk begyndte jeg at grine højrøstet helt paf over hvad jeg lige havde set, og nærmest råbte det i hovedet på de andre. Der var en følelse af kontrol over trippet, selvom det er den mest voldsomme hallucination jeg har oplevet.
Vi gik videre og fascinerede over naturen, min ven J snakkede om at det hele var 2d billede og man så det ligeså snart han nævnte det. Jeg havde let til grineflip, og ligemeget hvad jeg sagde så lød min stemme useriøs, lys eller 'svanset' for at sige det groft. :P På vejen gik vi forbi en tank og jeg havde helt vildt fråder på. Specielt efter slik. Så mig og J gik indenfor, D ville gerne vente ude. På vej derover kiggede jeg ned i jorden og ligeså snart døren åbnede kunne man høre musikken fra radioen der spillede i baggrunden. Det lød virkelig underligt og jeg var ved at spasse sammen af grin. Jeg købte en pose slik og en iste mens jeg holdt masken alt hvad jeg kunne og så skyndte vi os ellers ud igen.

Vi kom hjem igen og satte noget flydende dubstep, Drum n bass på og lydene var fantastiske. Nogen egentlig hallucinationer var der ikke yderligere. Ikke i voldsom grad, kun små ting der formede sig hvis man holdt blikket fokuseret. Dog var jeg glad og vi snakkede om alt mellem himmel og jord. VI snakkede langsomt og jeg var stadig useriøst og havde den lyse stemme der. det irriterede mig faktisk lidt.
D havde lovet at jeg kunne sove der da det var første gang jeg skulle prøve det og ikke kendte virkningerne af det. Så jeg faldt i søvn vel omkring 4-5 timer efter indtagelse og sov roligt til 10 næste dag. Havde ingen eftervirkninger overhovedet, hverken fysisk eller mentalt, så jeg kunne med god ro tage med forældrene ud og spise om aftenen (noget jeg ikke vidste om jeg skulle afslå hvis trippet/eftervirkningerne blev for voldsomme). Ved godt det først var dagen efter jeg sku ud med dem, men man ved jo aldrig hvordan man reagerer på det første gang.

Det var i korte træk med højdepunkterne mit første svampe trip men slet ikke sidste! Næste gang vil jeg bare gerneh have et lidt mere ekstremt peak, måske med flere hallucinationer.
Jeg ved ikke hvornår jeg gør det igen men en ting er sikkert og det er at det kommer til at ske igen! Stensikkert, for sådan en fed afvekslende fredag aften med to venner vil man ikke bytte for noget andet :)

_________________
No tree, it is said, can grow to heaven unless it's roots reach down to hell..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2014 12:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Fin rapport, det lyder som en god førstegangsoplevelse! :)

PS: De hedder Spids Nøgenhat! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2014 00:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
"Jeg skreg mens jeg trådte et skridt tilbage men blev på intet tidspunkt panisk"

hehe det lyder ellers som en kort panisk reaktion. Godt at i havde en god oplevelse på spids nøgenhat.

1.5 g er en okay høj begynder dosis. Næste gang oplever du helt sikkert noget andet. Ingen svampetrips er ens - det er det, som er så specielt ved oplevelsen.
Det er derfor heller ikke til at vide, om der kommer fremtrædende hallucinationer næste gang, men dets mere erfaring du får, dets vildere og mere mystisk bliver oplevelsen (det er i hvert fald min erfaring).
Jeg bliver selv meget påvirket af svampe. Har kun spist cubensis to gange, ellers er resten spids nøgenhat trips, og sn er helt klart en potent og lækker svamp. Jeg kan trippe balls på 1g sn, men plejer også at ligge i total mørke, hvor hallucinationerne virkeligt kommer frem.

Men pas på, du ikke "overdoserer" næste gang. Du kan sagtens tage 1,5g igen og få en langt vildere tur. Weed kan virkeligt sætte spark i trippet, så vær forberedt på en hæsblæsende tur, hvis du vælger at ryge igen næste gang.

Pøj pøj med det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2014 15:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2014 03:40
Indlæg: 5
Tak for feedback folkens, sætter jeg pris på! :)

_________________
No tree, it is said, can grow to heaven unless it's roots reach down to hell..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team