Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 16:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2014 00:46 
Substans/er: Spids Nøgenhat - Tørret
Setting: Hjemme
MODs installed: Ja
Erfaring: Erfaren bruger

Dosering og anden informaton om substanserne:
4g tørret SN i The
1.4g tørret SN spist
5.4g sammenlagt

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg var lidt nedtrykt efter at have erfaret at nogle af mine kolleger bevidst havde snydt og røvrend mig.

Triprapporten
Det er lørdag og det har været en vammel uge på jobbet med rigtig mange fejl, konflikter osv.
Vi er 5 ejere i virksomheden, vi er 3 der arbejder hård for den og 2 investorer. Det viser sig så at begge investorer og Chefen har god og grundigt røvrent os to der er bilbage over det seneste år. Begge Investorer medvirker i trippet altså ikke i virkeligheden men i mit hoved, vi kalder dem B og F.
Jeg er meget nedtrykt fordi vi har arbejdet rigtig hård og virksomheden er vokset med 145% i forhold til fårrige år og nu viser det sig at det ikke kommer mig til gode, detaljer kommer vi ikke ind på her.
Jeg går med tanken om et solotrip både for at se om svampene kan vise mig lidt lys i dette mørke og så er det sidste dag jeg er alene og har mulighed for et trip i dette år.

Klokken er 21.00 og jeg drikker svampe the med 4 tørret SN og ryger et bong hoved, bind for øjnene, slukker alt lys og lægger mig ned på maven med Ambient space out music og hørebøffer på.
Der går 20min og så begynder svampene at træde ind og et smukt farvemønster kommer som CEV.
Jeg ryger et bonghoved mere og lægger mig igen. Mønstrene bliver meget kraftige og spændende men de er røde alle sammen og jeg kan styre og forme alt som jeg vil i et øjeblik. Kort efter bliver alt til sådanne små røde streger der former sig til en lang tunnel som jeg begynder jeg bevæge mig igennem da jeg gerne vil vide hvad der gemmer sig i enden af tunnelen og da jeg har gået et stykke kommer jeg til enden.
Der er fire udgange i tunnelen og jeg spekulerer på hvad for en jeg skal vælge, men uforsigtig og modig som jeg er tager jeg bare den ene uden at tænke videre over det.
Det mærkes som om jeg træder ud i universet og falder/svæver bare afsted.
Pludselig kan jeg se et lys, det er meget mærkeligt fordi jeg har set dette lys mere og mere igennem mine sidste trip siden tidligt i august og jeg har nok haft omkring 8 trip igennem denne periode. Lyset kan best beskrives som en computer skærm med blå/hvid baggrund der flytter sig hele tider og forsvinder engang imellem, lyset opleves som om det er flere kilometer langt væk men det har bevæget sig tættere og tættere igennem de sidste trip.
Jeg ligger på maven og prøver at fokusere på dette lys for at vide om det vil mig noget men jeg fatter ikke rigtig om det har nogen betydning eller ikke. Mens jeg kigger efter lyset kan jeg mærke at nogen kigger efter mig, og ser mig omkring (stadig med bind for øjnene) og ser at F står lige ved siden af mig og stirrer mig direkte i øjnene, jeg stivner og bliver kold ned af ryggen.
Jeg stirrer ham direkte i øjnene igen og gør mig klar til at smadre et bat i hovedet af ham, simpelten for at slå alt liv ud af ham.
Men da jeg skal til at slå kan jeg se han får gråt hår og begynder at blive gammel meget hurtigt, jeg nægter at slå en person med dårligt helbred og istedet ligger jeg næsten og nyder at se ham blive gammel, syg, dårlig og ender i en rullestol.
Grunden til at jeg nyder dette er fordi det viser ham hvor lidt penge i virkeligheden er værd og at alle de penge de har røvrent os for (som de slet slet ikke mangler alligevel) ikke duer til noget når man bliver gammel og helbredet svigter.
Klokken er 22.00 og jeg river mit bind for øjnene af da jeg nu alligevel ikke bliver ved med at nyde at se ham lide så groft.

Det er mørkt i stuen og jeg rejser mig for at tænde nogen stearin lys og skifter til noget dark psychill, siden vejer jeg 1.4g mere op og indtager det. Klokken er 22.10
Jeg sætter mig i sofaen og med det samme kan jeg se mønstre som man ofte oplever på CEV på svampe ud over hele stuen altså OEV.
Det ligner sådan set en helvedes masse regnbuer i blå og rød der går frem og tilbage i hele stuen, eller kunne man sige at det lignede laserstråler, jeg oplevede også dette på sidste trip og det var ganske underholdende, dog var det mere røg lignende dengang da jeg gik rundt i rummet gik mønsteret i stykker lige som hvis du går igennem røg, dog formede mønstrene sig igen hele tiden, og de dansede med musikken . Denne gang var de stabile, altså jeg kunne gå rundt i stuen igennem mønstrene uden at der skete noget og de dansede slet ikke med musikken.
Det var smukt i starten, men siden blev det bare irriterende da jeg fik svært ved at lokalisere mig.

Trippet opleves meget kold og mørkt mens jeg sidder her i dette virvar af farver.
klokken er vist omkring 23-24 og jeg ryger af bongen konstant, det er end da noget dårligt Hash jeg har fået da det kradser af helvedes til i halsen.
Det begynder at regne inde i stuen og jeg oplever mig selv som våd, jeg tager et tæppe over mig og finder en paraply som jeg sidder med inde i stuen.
Jeg ser B og F sidde og stirre på mig forskellige steder rundt i stuen, siddende i stolene, liggende døende på gulvet, og stående i trappen hvor en ravn står og spiser øjnene ud af B.
Jeg er trist og fælder en tåre.
Lynene brager ned af væggene, jeg kan både se dem og høre dem slå ned i gulvet.
Der kommer også sådan nogle Anonymous Masker leende efter mig ned igennem loftet.

Pludselig ser jeg lyset (computer skærmen) igen, men denne (og første gang) som OEV og det svæver rund i stuen.
Jeg får lidt kuldegysninger da jeg mener at lyset er alt for tæt på da det ikke mærkes som venligt.
Men jeg lægger mig ned i sofaen på siden og venter på at noget sker med lyset. Lyset vokser og træder ind over mig, B og F dør begge i samme sekund og jeg tror jeg besvimer da det mærkes som om jeg dør. Her peaker trippet.
Lidt tid efter, jeg tror nogle sekunder, vågner jeg igen og er lidt svimmel.
Jeg tager venstre hånd op til andsigtet og mærker ingen følelse i læben. Jeg rejser mig og går ned på toilettet og kigger i spejlet.
Alle nerverne i venstre side af andsigtet bliver blå og lyser ud igennem huden og jeg ser dem stille og roligt dø og mit andsigt bliver stille og roligt lammet i venstre side.
Jeg bliver lidt forskrækket da jeg aldrig har oplevet lignende.
Jeg tænker på om jeg skal ringe til lægen, men tænker igen at det kan de ikke gøre noget ved alligevel og hvis andsigtet virkelig er blevet lammet er der intet de kan gøre.

Jeg går op i stuen igen og sætter mig i sofaen. Jeg kigger efter det eneste stearin lys der nu en tændt, og det ser ikke pænt ud. Stuen ligner mest en hule fra en gyser film med en lysende fakkel midt på bordet. Jeg er meget trist og tænker at mit liv og fremtid er gået i stykker både vedrørende virksomhed og hvis jeg skulle videre til andet arbejde eller uddannelse med dette fjæs.
Jeg vil bare have trippet at ende nu og falde i søvn, men det har jeg ofte svært ved når jeg har været på svampe så jeg ryger endnu mere bong.
Pludselig får jeg vammel over mig selv og tobakken i mixet og det mærkes som om tjære har lagt sig over hele mine lunger, hals og mund.
Jeg smider bongen, mixet, joint papir og Hashen ud igennem vinduet og løber ned på toiletten for at børste tænder.
Jeg børster til jeg bløder meget i tandkøddet men jeg kan bare ikke få følelsen/smagen af tjære væk. Jeg kasten op i toilettet og hoster og ser al den sorte slim løbe ned og jeg vamles igen.

Jeg vakler mig selv ovenpå igen, jeg er ikke godt tilpas fysisk her og det er langt op gennem trappen.
Jeg slukker stearin lyset og lægger mig til at sove inde på mit værelse, det tager lang til før jeg falder i søvn ca klokken 08.00 om morgenen.

Her fire dage efter trippet begynder jeg faktisk at få følelsen i huden igen og jeg kan også finde ud af at bruge tungen lidt men jeg mumler stadig og snakker dårligt.


Jeg må sige at dette trip har fortalt mig at min tid i firmaet er overstået og jeg har nu søgt ind på universitet igen for at læse videre som jeg også har haft planer om, men nu skal det være!

Dette har været et af de mærkeligste/mystiske oplevelser jeg har haft og ikke særlig behagelig.
Dog har det vist mig at jeg nu bare skal videre i livet og glemme de røvhuller og bygge færdigt på uddanelsen

Vh. Ø Tripperen!


Top
  
 
Indlæg: 29 nov 2014 00:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 sep 2013 16:24
Indlæg: 52
Lyder vildt de SN og dit trip :o
Godt du fandt ud af med dit liv
Har du prøvet cubensis ?

_________________
Svampe ER hvad du gør det til.......


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2014 12:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2012 19:44
Indlæg: 42
Jeg tror du skal passe på med at bruge svampene for "at vise lys i mørke". De viser dig lige præcis det som de selv vil og ikke andet. Hvis du er i gråd, og ikke har lyst til at se dine dæmoner i øjnene er det lige præcis det som sker.

Giver det mening?

_________________
Take it easy dude! But take it.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2014 03:55 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Ø tripperen, sikke et vildt trip du var på! jeg er nysgerrig omkring hvad du tænker om trippet nu, og hvordan du har det? Jeg tror selv at der altid er mening med det vi ser på trip, men det var vist en værre belæring du fik dig. Specielt den del hvor du blev følelsesløs i ansigtet er vild! Hvordan har dit ansigt det nu?
Jeg håber at du med tiden høster visdom og healing ud af din svampe-session.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2015 22:11 
Hej
Nej jeg har endnu ikke prøvet Cubensis, bare SN.

Jeg mener selv at jeg passer på, og faktisk fik jeg nogen lunde det ud af trippet som jeg ville:)

Hej Fanny
Jeg har det meget fint nu, jeg er stoppet på jobbet og startet i skole igen. Og ansigtet er kommet sig 100% det tog ca. en uge-10 dage så havde jeg det fint igen men det var en mærkelig oplevelse.
Jeg har haft et svampe trip og et lsd trip siden og de har begge været fantastiske:) Begge høje doser også.


Top
  
 
Indlæg: 02 apr 2015 18:20 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder godt! Så er du oppe på hesten igen ;)

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2015 17:31 
ja og jeg rejser videre;)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team