Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 maj 2016 15:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jun 2015 21:59
Indlæg: 8
Substans: 2 forskellige svampe blandet sammen.
Dosering: 10G delt mellem 3 mennesker på øjemål ( cirka 3g hver )
Set/Setting: Hjemme hos en kammerat
General Info om trippet:
Jeg havde ikke spist hele dagen.
Vi havde røget 2 joints og drukket en øl inden.

Det startede med vi var gået op til S, og drak en øl, han ringede derefter til to kammerater som kom op og ville drikke en øl med os inden vi skulle i byen igen, min anden kammerat H tog en pose med 10G tørrede svampe, og spurgte som en joke om vi havde lyst til at prøve det, vi sagde ja, og vi jokede lidt med det i starten, det endte så med vi delte det nogle lunde ligeligt op, og vi smed hele pivtøjet i munden og begyndte og tygge, efter 5 minutters tyggeri vælger vi at synke det, og skylle det ned med endnu en øl.

Min kammerat siger det er hjemme groet, og det er to forskellige svampe som er blandet sammen, derefter fortalte han vi nok ville mærke noget om 40 minutters tid, vi sidder og snakker lidt i sofaen, og cirka 20 minutter efter begynder jeg at føle mig lidt tung i kroppen, vores ene kammerat vælger ikke at tage noget, og bare ryge joints. han vælger derefter og tage i byen, og lade os 3 sidde tilbage i lejeligheden.

Efter endnu 10 minutters tid begynder mit syn at blive mere klart, musikken bliver mere sprød, og jeg har bare fået en general god følelse i hele kroppen,
derefter går min tidsfornemmelse i stykker, og jeg har orange bølger der er overalt jeg kigger.
Jeg følte min kammerat der sad overfor mig begyndte og få flere øjne, og som om han havde en ekstra mund hvor hans hage burde være.

Efter 2 timer som jeg ikke husker det store af, står vi 3 gutter i bar mave og drikker champange fra flasken, til noget infected mushroom musik som vores ven havde sat på inden han gik. efter endnu en time kom vores kammerat tilbage da han undrede sig over hvor vi blev af, vi satte os ned og røg en joint, og jeg følte mig slet ikke som et menneske, jeg følte mig bare som en ting, og kunne ikke huske hvordan det føltes ikke at være påvirket, og det var en meget underlig oplevelse.

Efter jointen var færdig tog vi sko på og forsatte ned i byen, og ned mod det lokale diskotek, det var en lørdag og der var rigtig meget gang i den, jeg vil skyde på omkring 100-120 mennesker indenfor, rummet var rimelig mørkt og der var ekstremt mange farvede lys som var tændt, jeg husker ikke vi gik der ned, men ligepludselig stod vi der, og havde noget af den sygeste fest jeg har oplevet i hele mit liv.

Jeg er ked af trip rapporten ikke er specielt detaljeret, men jeg følte ikke jeg kunne huske hvordan jeg kom rundt, jeg havde en fornemmelse af jeg bare var teleporteret. på intet tidspunkt havde jeg det dårligt, og det var den fedeste oplevelse i mit liv.

spørg gerne ind


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team