Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 maj 2016 02:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2016 03:06
Indlæg: 10
Substans: Amazonian Cubensis
Dosering: Ca. 1,5gr (øjemål)
Set/Setting: Hos mig + 2 venner

Jeg havde ikke spist i ca. 12 timer før jeg indtog svampene.

_______________________________________________________________

Kl: 18:40
Vi mødes alle 3 i den lokale Netto, og køber lidt frugt og juice ind osv.
Vi går alle med en lidt spændt fornemmelse i kroppen, eftersom det er første gang vi alle stifter bekendtskab med den psykedeliske verden.

Kl: 19:00 ca.
Vi er nu hjemme hos mig, vi måler svampene af via øjemål, eftersom jeg ikke har en optimal vægt i mit hus.
Ca. 1,5 gr til mig og min anden ven, lad os kalde ham 1 og min anden ven måler ca. 1,7-1,9 gr af ham kalder vi 2.

Vi har nu hver vores skål med vores svampe i.

Vi sætter os ud i haven med jakker på, det er lidt køligt og overskyet.
Vi skåler med svampene og begynder at spise dem, de smager nøddeagtigt.

Vi sidder i ca. 10 minutter og gnaver i de små stykker og da vi alle er færdige, beslutter vi os for at gå en tur.
Jeg kan allerede mærke mine ben er lidt snurrende/trætte i det, og jeg begynder at grine ret meget af ingenting, er her overbevist om at det er placebo.
Vi går ned i en park tæt på hvor jeg bor, ca. 5 minutters gang og chiller lidt rundt.
1 og 2 beslutter sig for at ligge sig på en bakketop og kigge op i himlen, i mellemtiden er jeg henne for at pisse.
På vejen hen til busken hvor jeg pisser, kan jeg huske jeg siger til mig selv at jeg nok er ved at blive ramt.
Jeg følte at jeg var lidt fuld i det.
Jeg går tilbage til mine venner, og flækker total meget af grin.
De ligger stadig og kigger op i himlen, jeg lægger mig også ned og kan se skyerne "wobble" lave en slags bølgeeffekt,
vi bliver enige om at vi nok hellere må komme hjemad inden trippet rammer for hårdt.
Vi ankommer til mit hus og jeg kan mærke det nu, jeg låser døren op, løber ind og sætter musik på.
Søgte vidst bare på "Shroom music" på Soundcloud, og der kom noget virkelig spacey shit op.
Jeg åbner døren og råber til mine venner som sidder i haven, "GUTTER KOM IND MUSIKKEN ER SIIIINDSSYG"..
Jeg er helt sikkert ramt nu og begynder at danse.

Kl: 21:00 ca.
Jeg er gået ovenpå og er på toilettet, hører udenfor naboens børn lege og deres stemmer lød så forvrængede.
Jeg kigger ned i mit gulv, kan ikke helt huske hvad jeg så, men nogle form for spiraler husker jeg, som kom ind fra venstre og højre side.
Jeg vakler ind på mit værelse, og ligger der i omkring 30 min - 1 time eller sådan noget, har ikke den store tidsfornemmelse her.
Skriver lidt i en gruppechat og kan se at mit iPhone keyboard har meget varme farver, og mit syn er zoomet ud agtigt.
Jeg ligger lidt og ruller lidt rundt i min seng, drikker lidt juice og går så ned igen for at se hvordan de andre har det.

1 har det ikke så godt, og jeg er virkelig bekymret for at han skal få det dårligt, her kan jeg stortset ikke skelne mellem virkelighed og trip.
Har senere fået afvide at han kastede op.. Jeg går ind til 2 og vi ligger på mit stuegulv, og han bliver konstant mind blown.
Siger de sjoveste lyde med hans mund og sådan "WOAAAH DUDE SHIT" og han følte at alle ting jeg sagde og vi gjorde var noget han havde oplevet før.
Altså han fik konstant deja vu.
Jeg gik ind for at skifte musikken og på dette tidspunkt er jeg ret fucked. Jeg mener jeg står og danser i noget tid og bare flyver rundt.

Kl: ??:?? fuldstændig tabt tidsfornemmelse.

Vi står i min entré alle 3 og er ret fucked, 1 siger til mig at det næsten er for meget at kapere. Jeg er enig med ham,
det er ret tungt på dette tidspunkt. 2 ligger på mit badeværelse gulv og er helt fucked, jeg er ret bekymret og allerede her,
er jeg ret sikker på han er ved at opleve EGO DEATH. Vi tutter lidt rundt og er helt snurrede, vi kan slet ikke tage os sammen til noget, fordi svampene bare
hele tiden distraherer os. Vi vil så gerne ud og ryge især 1 og jeg, men vi var sådan "Hvordan gør vi" bare noget så simpelt som at tage sko på eller finde en lighter,
det var viirkelig umuligt for os. På et tidspunkt sætter jeg mig virkelig for at jeg bare skal ud og have den fucking smøg, så jeg finder en lighter og tager sko på,
og trasker udenfor. Nu er vi alle udenfor og 2 virker til at være mere tilpas nu og det samme med 1. Vi ryger en smøg og tror vi snakker ret højlydt, var virkelig bange for at
naboen skulle kunne regne noget ud, selvom naboen ikke ville gøre noget. Svag noia.. 1 tager sine sko af og siger det er den bedste følelse, herefter tager jeg mine sko af,
og sokker og nøøj det var dejligt. Følte mig helt i ét med naturen, jeg går ud på min græsplæne og har det virkelig lækkert.
Vi går ind igen allesammen, og igennem min stue og vi har musikken på fuld skrue, tror det er "Shplonge" det lød som en jungle.
Jeg kigger på 1 og hans pupiller er så store og så siger vi nærmest samtidig at vi virkelig tripper ballzzzz og da vi sagde det, blev alt bare helt sådan metallisk/mekanisk forvrænget.
Jeg kan slet ikke forklare det, men det var så intenst! Nu står vi bare og giver den maks gas og danser nogle mærkelige danse. :eyes: :eyes: :eyes:

Jeg forsvinder helt ind i mig selv på dette tidspunkt og beslutter mig for at gå udenfor, igen er det virkelig svært at tage sig sammen.
Jeg får en lighter og nogle smøger med ud og går bare rundt i min have og snakker med mig selv, kigger op i himlen og skyerne dannede sådan 2 kæmpe skyer som lignede afrikanske
damer. Jeg følte bare at jeg var i ét med naturen her, virkelig. Efter en halv time i haven for mig selv ca. kommer jeg indenfor og 2 er helt færdig.
Han kan slet ikke tænke normalt og har totalt mistet sin sans for virkeligheden. Han løber rundt og siger "Jeg vil hjem, tilbage til virkeligheden".
Han tog hans mobil og sagde "Ring efter hjææælp", selv 1 og jeg havde svært ved at fokusere normalt på virkeligheden, men vi prøvede at berolige ham. :nus:
Vi satte noget glad musik på og han blev mere og mere afslappet. På et tidspunkt sidder 2 og spiser jordbær og er helt væk, han spiser dem som om han havde en lammelse/sygdom of some kind. Vi var virkelig bekymrede, og vi skulle så meget have haft en tripsitter her, det var en stor fejl vi ikke havde det.

Jeg gik ovenpå kan ikke huske hvorfor, kiggede på et meget abstrakt maleri og aldrig har jeg set noget så smukt.
Først blev billedet sådan helt olie agtigt, flydende olie og så igen formede der sig 2 afrikanske damer, og jeg blev ved med at kigge og til sidst blev det til sådan noget flydende sand.
Lidt a la det der spil "Leg med sand" det var det jeg tænkte da jeg så det ihvertfald.

Jeg kommer ned igen og trippet er ved at dampe af nu.
Alle er okay og 1 og 2 tager hjem.

Jeg er/var fyldt med en rar følelse i kroppen efter trippet.
Alt i alt så ved jeg ikke hvordan jeg skulle trippe bedre, måske hvis vi havde haft en tripsitter havde det været lidt federe, "badtrippede" selv lidt da min ven havde det dårligt, fordi jeg var bekymret for ham. 1 og jeg var bange for om han ville blive sindssyg.

Undskyld hvis denne triprapport er dårligt formuleret, kl er 2:37 og jeg skal i seng nu.
Tak fordi i gad at læse med, ser helt sikkert frem til mit næste trip :)
Fred ud :peace:

- Cerebrum


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2016 11:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2016 11:15
Indlæg: 2
Geografisk sted: Kongeriget Sjælland
Fed rapport! Jeg synes, det lyder som en vild oplevelse, både på godt og ondt.
Er glad for at høre, at alle kom ned på jorden igen :D
Tænker du, at det er noget, du vil gøre igen?

_________________
Use them with care, and use them with respect as to the transformations they can achieve, then you'll have an extraordinary research tool


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team