Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jan 2017 00:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Tidligere triperfaring er et mindre SN trip for over 20 år siden, og 1g cubensis i sommers.

Jeg havde planlagt en fælles svampetur for kæresten og mig.
Vi røg desværre i et skænderi, inden vi skulle trippe, hvilket burde aflyse projektet, men jeg havde glædet mig længe til at komme i gang med min psykedeliske udviklingsrejse, og tog en beslutning om at det skulle være nu. Tog et dejligt bad, og fortalte kæresten at jeg elsker hende, og vores skænderi intet betød, og jeg var fast besluttet på at dosere. Bad hende tænke lidt over det, og også tage et dejligt bad, og beslutte om hun også ville dosere, alt til trods.
Vi doserede begge 1g spids nøgenhat, og jeg drak 0,8dl vodka (hun havde i forvejen drukket nogle øl op af eftermiddagen, så hun fik ikke vodka). Jeg havde en halv time forinden drukket en stor fadøl, og åbnede en øl, efter jeg hade doseret, og drukket vodka.
Vodkaen fortrød jeg efter 20 minutters tid, for jeg fik det dårligt, og var nødt til at lægge mig. Kunne også mærke, da jeg drak vodkaen, at der røg mere vodka ned gennem svælget, end jeg lige havde forventet, med 0,8dl, så det gør jeg ikke igen.
Jeg lagde mig i sengen, og måtte efter et par minutter hente en skål, for jeg havde lidt kvalme, og var nødt til at have en skål, for at være tryg ved kvalmen. Det blev dog ikke nødvendigt at benytte den.

Jeg redoserede efter 2½ time, da jeg efterhånden havde vænnet mig til at være i den nye tilstand, og gerne ville have svampen til at vise mig mere. Jeg tog en kapsel mere (0,33g), og efter 5 minutter hentede jeg en til, og spiste også den, efter svampen og jeg havde forhandlet om det et par minutter. Det var en sen redosering, og det har nok forplumret trippet lidt, og forhalet come down.

Selve trippet er lidt svært at beskrive, som I sikkert ved :)
Svampen lærte mig mange følelser jeg havde glemt, fra jeg var barn, og lod mig fornemme mange ting, jeg har til gode at lære. Jeg lå flere gange på ryggen, med tårene strømmende ned af kinderne, uden jeg egentlig var ked af det, men det flød bare. Mærkelig men dejlig fornemmelse.
Havde selvfølgelig også de klassiske oplevelser af sammenhæng og hvordan vores moderne levevis barikaderer de følsomme væsner vi er, og det meste vi viser vores omgivelser er ren fup og facade.
Det meste af trippet foregik i sengen. Jeg havde lidt visuals, da jeg første gang lagde mig, men det varede kort tid, og kom ikke igen.

Jeg havde frygtet at blive angst eller gå i panik pga. hjerteanken, og frygt for at mit hjerte skulle stå af, men jeg var forberedt på det, og kunne overbevise mig selv om at, uanset hvad, så ville jeg ikke dø pga. trippet, og jeg kunne fokusere på lærdommen i stedet.
Jeg røg lidt pot før og under trippet, hvilket jeg nok vil lade være med næste gang, da jeg tror det kan forstærke angsten og paranoiaen omkring hjertebanken.
Comedown var faktisk værre, mht. angsten, end selve trippet. Men jeg forstår nu at det er hårdt for ens dresserede hjerne, at slippe kultur, opdragelse og tankemønster, når svampen fjerner filtrene. Det gør comeup og comedown forvirrende og angstprovokerende.

Kæresten redoserede ikke, men hun havde også en god og lærerig oplevelse.
Næste gang skal jeg enten prøve LSD eller tage 1,7g SN fra starten. Kæresten skal nok have en tur mere på 1g SN.
Jeg forsøger at overtale kæresten til at skrive sin egen triprapport.


Konklusion:
  • Dejligt som sex
  • Udfordrende som en længerevarende influenza
  • Spændende og tankevækkende som en fantastisk film/teaterforestilling
  • Angstprovokerende som den største rutsjebane i tivoli
  • Appetitvækkende som ynglingsbuffeten efter et livs faste
  • Lærerigt som et livslangt højskoleophold med fantastiske og kærlige lærerer og terapeuter
  • :hjerte:


Læring omkring set og setting:
  • Når begge psykonauter er nybegyndere, skal man være ekstremt varsom med dosering
  • Der skal være mulighed for musik, for kun én af psykonauterne (hørebøffer)
  • Pomelo er en genial frugt under trip, når den er skrællet på forhånd
  • Hav fast føde klar og let tilgængeligt (sandwich e.lign.)
  • En tripsitter uden erfaring er meget bedre end ingen tripsitter


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team