Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 feb 2017 23:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2017 00:13
Indlæg: 10
Triprapport af 51-årig

Efter at have hørt David Erritzøe tale om psilocybin mod depression, se https://www.youtube.com/watch?v=-BzQyqBTzmc og efter at have flirtet med tanken længe, købte jeg 3 g cambodianske cubensis over nettet. En ven havde anbefalet Fanny fra Det Vilde Liv http://www.detvildeliv.dk/tripsitning.html som tripsitter, og vi aftalte at mødes. Fanny er et meget behageligt og meget tillidsvækkende menneske, og som biokemiker mener jeg også jeg kan sige: hun ved hvad hun taler om. Efter en tur i skoven, hvor vi talte om løst og fast, såvel som om psykedeliske stoffer, erfaringer og mine forventninger til trippet, tog vi hjem til Fanny, hvorfra toget til parallelverdenen skulle afgå.
Det var et hyggeligt, intimt lille taglokale; skråvægge og to madrasser på gulvet. Vi redte op, dyner og tæpper, og Fanny lavede the på svampene. 3 g skulle give et mellem til kraftigt trip. Jeg drak halvdelen og spiste et par af svampene, lidt nervøs, men ikke så meget som jeg havde troet; jeg følte mig i gode hænder. Vi snakkede og lyttede til musik, mens vi ventede på virkningen. Fanny havde spist nogle få svampe også, så vi var på samme frekvens. Efter ca 20 minutter (alle tidsangivelser herefter skal tages med mere end et gran salt!) meldte virkningen sig – smilet blev større, verden ligesom mere intens. Jeg drak/spiste resten af svampene, og Fanny pustede de stearinlys, som oplyste rummet ud, så det totale mørke sænkede sig. Jeg lagde mig på ryggen med dynen over mig og lod tingene ske. Let i hovedet og dejlige, grafiske visuals, men meget svagere end jeg havde forventet – det var som at være tilskuer til et trip, men jeg kunne forlade det, hvis jeg ville. Efter lidt tid spøger Fanny, hvordan det går, og da jeg har beskrevet hvor jeg er, foreslår hun, at prøve med lidt cannabis på en vaporizer, for ligesom at give svampene noget at sætte af fra. Som sagt så gjort – meget kærligt og intimt at være lidt på svampe og sidde i mørket og dele en vapor. Jeg tog vel 2-3 lunger og lagde mig ned igen, og så tog svampene ellers fat! Min krop forsvandt og halucinationerne kom væltende ind over mig – jeg kan desværre ikke genkalde billederne. Måske det har været opstigningen der var for brat til at jeg kunne håndtere det, jeg ved det ikke, men efter måske 5-10 minutter bliver det for meget, og jeg skal kaste op. Fanny tænder et lys og finder en spand, og jeg får de vildeste mavekramper. Der kommer ikke noget op (forholdsvis tom mave kan anbefales), og nu, to dage efter, virker det som om, det var noget jeg skulle igennem, som en blokering der skulle fjernes.
Anyway, herefter er alt godt. Jeg lægger mig ned igen, musikken guider mig, og jeg er under vand, alt er trygt og alt er smukt. Vandet er forudsætningen for liv, og livet opstod i vandet. Jeg har ingen krop, ingen fysisk udstrækning, jeg er et punkt af grænseløs bevidsthed. Det fortsætter. I en uendelighed, for tiden findes ikke, flyder jeg på musikken, og tonerne bærer mig gennem universet. Mange af oplevelserne kan jeg ikke genkalde mig, men jeg var opfyldt af lykke og taknemlighed.
Senere, der er visuals, men de er svage og symmetriske, til gengæld er min krop tilbage. Jeg er et med universet, jeg fylder uendeligheden, og jeg har en to timers orgasme af en intensitet der er lige så uendelig, uden på noget tidspunkt at have rejsning. Det er en oplevelse der fylder mig med glæde, livsmod og kærlighed, når jeg tænker tilbage på den.
På et tidspunkt var jeg en slange der skiftede ham, og jeg kunne mærke hvordan jeg vred mig, men det var uden for min kontrol. Tag mit ord for det: det er befriende at skifte ham!
Ofte var jeg i en skov – eller skoven; dén skov, arketype-skoven, og jeg så energierne pulse op og ned gennem stammerne, og jeg sad ved menneskehedens første bål – urbålet! Jeg har siddet ved urbålet og hørt skovens lyde! På et tidspunkt talte jeg med Fanny om det, og en del af min bevidsthed kendte Fannys rum i mørket, men jeg vidste præcis hvor bålet var og hvor træerne stod. Jeg grinede og jeg var opfyldt af stor kærlighed til skoven, til de første mennesker som sad om det bål, og til universet og uendeligheden.
Trippet klingede af, og jeg ville have gjort alt for at det skulle fortsætte. Den sorg jeg følte ved at skulle forlade svampenes fantastiske univers blev overskygget af glæden og taknemligheden over at have været dette fantastiske sted.
Svampene gjorde med mig hvad de ville, og de ville mig det godt. Jeg forstod langt fra alt hvad de prøvede at fortælle mig, men jeg ved jeg vil komme tilbage for at høre mere.
Det har været en af de mest fantastiske oplevelser i mit liv.
Det er nu andendagen efter trippet, det er aften, og jeg har været i urealistisk godt humør hele dagen plus mit energiniveau har været langt over normalt.
Jeg er uendeligt taknemmelig for, at Fanny ville holde mig i hånden på denne rejse. Jeg er ikke sikker på, jeg havde haft modet på egen hånd.
Tak

Jeg vil føre lidt dagbog over ting, jeg tror skyldes trippet her. Det meste har nok kun betydning for mig, men du er velkommen til at læse med, hvis du har lyst :-)

Her på tredjedagen: jeg har altid haft svært ved at huske ret meget fra min barndom, men her til morgen dukkede små-minder op i en lind strøm. Ikke noget epokegørende, bare små episoder, lugte, hændelser. Brugte en halv times tid efter jeg vågnede på at bladre rundt i minder. Føles rigtig godt - som at finde noget man ikke var klar over man manglede.

Glæder mig til foråret. ser shelter, sovepose, bål og stjernehimmel for mig. Og ligge i svampens uendelig store, trygge favn.

Nu en uge efter trippet, og jeg har stadig forhøjet stemningsleje. Tager hele tiden mig selv i at gå og småsynge.
Vil man kunne få den effekt ved microdosering? Jeg tror det. Det må komme an på en prøve… Største bekymring i den sammenhæng: vil 10 uger på microdosis desensibilisere mig i forhold til fremtidige trips på psilocybin?

Star-day 9
Klart større åbenhed. Har talt med kolleger, jeg ikke plejer tale med, bedre kontakt til mine elever. Stor appetit på livet. Lyst til meditation, løb og grøntsagsjuice. Og forår med psykedeliske oplevelser i skoven!

_________________
MDMA er kemikernes gave til menneskeheden
Psilocybin er gudernes gave til menneskeheden


Senest rettet af SørenTiger 24 feb 2017 22:33, rettet i alt 4 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 20:07 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Selv tak du :) Det var en fornøjelse at følges ad på rejsen.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 23:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Fed rapport! :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 10:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Rigtig godt skrevet og hvor er jeg glad på dine vegne! Det lyder som et fantastisk trip!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2017 13:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Wow det lød som et fantastisk eventyr! Jeg glæder mig godt nok også til engang at prøve svampe :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team