Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2017 15:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Her er lidt om mine oplevelser, med mit første solo-svampetrip i mange, mange år:

Forord og forberedelse:
Jeg havde i månedsvis ønsket at tage et solo-svampetrip, for at få kigget til min underbevidsthed, da jeg længe har mistænkt at der lå meget ubehandlet lort dernede efterhånden. Jeg har i en meget lang periode gået rundt med en tåge for øjnene, edderkoppe-spind i hjernen og haft svært ved at holde fokus.
Jeg har i denne sæson fundet rimelige mængder Spids Nøgenhat sammen med Nafets herinde fra, og jeg havde af fangsten gemt 2,5 g. SN af vejen, som jeg tørrede i min dehydrator, pulveriserede i kaffekværnen & derefter gemte bagerst i køleskabet.
Set i bakspejlet ville jeg ønske at jeg havde gemt en større portion til mit trip, men det var så mange, mange år siden at jeg havde solotrippet på den måde, at det alligevel var en fin dosis til at komme igang igen.
Den rette dag til trippet skulle melde sig, og i forgårs, d. 21. december, tog jeg beslutningen.
Jeg havde fået juleferie fra skolen d. 20., og selvom der også skulle skrives eksamen i ferien, så tænkte jeg at jeg ville lægge trippet så tidligt i ferien som muligt, da det muligvis kunne gavne min opgaveskrivning, og mit liv generelt, at få ryddet lidt op i kælderen.
D. 21. besluttede jeg mig for at tage rejsen, og jeg gik og forberedte mig det meste af dagen;
Jeg prøvede at tænke positive tanker hele dagen, jeg tænkte over hvad jeg ønskede at få ud af trippet, og jeg spiste lette måltider hele dagen.
Jeg besluttede mig for at ville tage svampene kl. 20, så ved 18-tiden slukkede jeg min computer og gik en tur ud i den kolde og friske luft, for at forberede mig mentalt på rejsen.
Luften var frisk og klar, og jeg gik rundt i en god times tid.
Det var meget mørkt udenfor og området var dårligt oplyst af gadelamperne, og jeg havde det hele for mig selv. Det var perfekt.
Langs et stisystem vandrede jeg rundt, og tænkte alle de positive tanker jeg kunne.
Jeg prøvede at tænke mindre på de ting der irriterede mig lige nu, og jeg kiggede op mod stjernerne, som stod ret klart, og bad til at mit trip skulle gå godt - og jeg begyndte at smile.
Jeg vadede så småt hjemad igen, uden at skynde mig for meget.
Jeg vidste at det snart var 3 timer siden jeg havde indtaget sidste måltid, og jeg kunne mærke at jeg ikke kunne bliver mere klar til rejsen, end jeg var nu.
Da jeg kom hjem, hoppede jeg i bad, som det allerførste, for at få vasket mit gamle jeg, og for at forberede mig på at jeg måske ville blive en opgraderet udgave på den anden side.
Efter badet ryddede jeg op i min 1-værelses studiebolig, for at gøre omgivelserne så rene og rolige som muligt, hvorefter jeg skar nogle æbler i stykker og lagde på en tallerken, sammen med en banan og en stor flaske vand. Jeg stillede det hele på et bord, og trak bordet helt tæt på min seng - Nu var jeg klar.

Trip:
Jeg gik ud i køkkenet, fandt de pulverisede svampe frem fra min lille plastikbeholder, og hældte det i et glas vand. Det så ikke just appetitligt ud, og det lignede mest en mudret kop kaffe.
Der var dog ingen vej udenom, og ned røg det i ét hug. Faktisk var smagen ikke så slem, og det var ikke meget værre end de gange jeg har prøvet at mikrodosere med det.. På trods af at mængderne de gange har været meget mindre. Det smagte mest af jord/skovbund.
Efter at have bundet suppen gik jeg ind i stuen/soveværelset, slukkede lyset og lagde mig i sengen.
Jeg havde lavet en playliste med forskelligt meditationsmusik på min musik-app, så jeg ville kunne tilgå numrene i offline-tilstand. Jeg ville ikke modtage opkald, beskeder eller notifikationer under min rejse.
Jeg fandt noget musik frem, satte min iphone på flytilstand, tog hovedtelefonerne på og lukkede øjnene - Nu var kl. 20, og jeg var overladt til hvad end der måtte ske.
Meditationsmusikken lød godt, selvom det ikke er den slags musik jeg normalt hører.
Jeg prøvede at fordybe mig i musikken, men det føltes endnu ikke meget anderledes end musik normalt gør for mig.
Jeg lå helt stille i mørket og lyttede til musikken, og pludselig kunne jeg mærke en underlig snurren i fødderne, som føltes meget behagelig.. Den blev efterfulgt af en varme/trykkende fornemmelse i skridtet, som føltes bizar. Jeg tænkte at det var tegn på at der var ved at ske noget.
Jeg lå lidt og udforskede indersiden af mine øjenlåg, og pludselig kom der hul igennem:
Der begyndte at danne sig forskellige linjer og blide mønstre, som dansede ind og ud af hinanden, i takt til musikken. Det var meget behageligt at se på.
Efter hvad der føltes som et par minutter begyndte mønstrene at tage til, og blev pludseligt voldsommere og voldsommere, og gik fra at være linjer og skygger, til nu at være mere voldsomme geometriske former, der morphede ind og ud af hinanden.
Samtidig begyndte der at danne sig et blinkende stroboskoplys, som gav en voldsom effekt. Nu blev jeg pludselig bombarderet med former, knaldende blinklys og skiftende farver.
Jeg kunne mærke at jeg var ved at være på vej, og jeg prøvede at åbne øjnene for at se hvordan min lejlighed så ud i mørket.
Mine CEVs var ved at være tændte, men min lejlighed lignede meget sig selv. Jeg havde vænnet mig til mørket, og der faldt et svagt lys ind i lejligheden fra en gadelampe, så jeg kunne se hvordan min lejlighed så ud.
Mit computerbord var en smule udvisket, men ellers var der ikke det store at kigge på.
Jeg lukkede øjnene igen, og lagde mærke til at jeg selv var begyndt at træde mere ind i den geometriske verden. Det føltes som om jeg var i frit fald, i den farvelade-verden, og jeg følte mig også nøgen og med paraderne helt nede. Det var nu et kaleidoskop af farver og mønstre der dansede for mine øjne, og jeg var nu selv en del af den verden.
Der begyndte så småt at dukke små beskeder op til mig. Et nyt syn på 2 ting der var sket dagen før, et par timer inden vi fik juleferie i skolen. Det ene valg jeg havde truffet i skolen føltes nu afsindigt akavet og kejtet, og det var ikke fordi det var andet end at jeg lavede en højlydt sluprelyd imens en person drak kaffe.. Det virkede meget uskyldigt i situationen, men nu virkede det pludselig vanvittigt dumt. Og jeg er ellers generelt en person der pjatter og griner ret meget, og har nemt ved at få grineflip.
Samtidig var der en anden , mindre vigtig hændelse, jeg nu også pludselig så et andet lys.
Jeg lå stadig med lukkede øjne og følte mig mere og mere suget ind i den nye verden, og forskellige ting i mit liv blev nu pludselig set fra et andet lys.
Jeg prøvede at åbne øjnene og kigge ud over min lejlighed igen, og nu var der begyndt at ske ting og sager.
Mit computerbord med computerskærmen oven på stod nu og flimrede helt ekstremt meget, og det så ud som om at det hele hoppede op og ned i et ekstremt tempo.
Min router, med alle de tændte lysdioder, havde nu pludselig fået 2 rækker dioder mere, og de stod og lyste ekstremt meget op.
Routeren lignede pludselig mest en miniature-udgave af den ene side af Titanic/et sort skib, med ekstremt grønt lys i alle vinduerne, og jeg havde meget svært ved at slippe øjnene fra det igen.
Derudover har jeg sådan et tøjstativ for enden af min seng, hvor mine t-shirts og trøjer hænger på bøjler, og nu lignede alle trøjerne pludselig skikkelser der hang på stribe, og for enden af stativet sad der en kravlenisse og kiggede på mig. (Jeg har ingen kravlenisser i lejligheden).
Hele rummet var nu levende og organisk, og alting flimrede og havde mønstre og skygger på sig.
Jeg lukkede øjnene igen, og vendte mig om, og blev atter suget ind i den nye, lukkede verden.
Der begyndte at dukke en pige op. En pige fra min skole, som jeg har haft en lidt on/off-ting med. Det gik op for mig at jeg lå i den seng hvor jeg har været sammen med hende 2 gange, og det føltes som om sengen blev varmere da det gik op for mig.
Men jeg kunne også mærke at vi ikke har afklaret 100% hvor vi står. Vi har i gensidig forståelse aftalt at vi ikke skal være i forhold, da vi snart er færdige på skolen og snart vil blive spredt for alle vinde, men alligevel begyndte uafklaretheden at fylde mere end den ellers havde gjort. Jeg kunne mærke at hun bare stod der og ventede på at jeg sagde noget, og at jeg ikke rigtigt vidste hvordan jeg skulle gribe det an.
Jeg prøvede at søge lidt væk fra det, da jeg ikke havde et svar på det hele lige nu, og i stedet prøve at tænke på julen. Og så begyndte der at dukke billeder af min mor op.
Jeg skal møde hendes nye kæreste til en julefrokost d. 26. december, og selvom jeg er 30 år gammel og har været udeboende siden mit 18. år, så har jeg det stadig svært med at skulle møde min mors nye flamme. Jeg er ikke særligt tæt med min familie, og jeg synes det er fysisk udmattende at spise aftensmad sammen med dem, når jeg engang imellem er på besøg, eller når min mor er i Danmark (hun bor udenlands).
Jeg har haft lidt modstand mod at skulle møde kæresten der, men nu hvor jeg lå der i mørket og var i en anden verden kunne jeg pludselig mærke hvor meget tunnelsyn jeg har haft omkring det, og hvor lille en indsats det faktisk vil kræve fra min side af at gøre min mor meget glad. Det er én dag det drejer sig om, men det vil betyde hele verden for min mor, at jeg dukker op og gør mit bedste den ene dag. Den samme mor som har hjulpet mig et utal af gange, og aldrig har vendt mig ryggen, uanset hvor meget jeg havde fucket op eller haft problemer med smølferne og retssystemet, da jeg var yngre.
Jeg så det nu for første gang fra hendes side af, og hvor egocentreret og tilbageholdende jeg har været omkring at sige ja til at komme d. 26., og det sidder stadig i mig, som jeg sidder og skriver det her. Det føles ikke som skam, bare som om jeg har fået udvidet min horisont lidt.
Jeg besluttede at jeg ville tage mig sammen og møde op med et smil d. 26., og da jeg havde besluttet mig forsvandt min mor stille og roligt igen, og jeg røg tilbage til mønstrene, farverne og det frie fald.
Bedst som jeg lå der, kunne jeg nu mærke at jeg skulle pisse helt afsindigt.
Det var den eneste gang, under hele trippet, at jeg følte ubehag.
Jeg var voldsomt påvirket på det her tidspunkt, og jeg havde ikke ret meget lyst til at skulle fjerne dynen og rejse mig fra sengen, og jeg tænkte også at min balance måtte være fucked på det her tidspunkt. Der var dog ingen vej udenom, for jeg kunne mærke en dråbe i underbukserne, og tænkte at der var fare for at jeg ville vågne op i en vandseng dagen efter, hvis jeg udskød toiletbesøget meget længere.
Jeg fik smidt dynen og rejst mig op, og med sammenknebne øjne kunne jeg konstatere at hele min lejlighed var levende af mønstre, flimmer og skygger.
Jeg vaklede ud på toilettet, og prøvede at undgå at gå ind i for mange former og skygger der dansede og hoppede omkring mine ben, og jeg kunne mærke at jeg var nødt til at tage fat i alle dørkarme på vejen for at holde balancen.
Jeg gjorde meget ud af ikke at tænde lys, og da jeg kom ud på toilettet kunne jeg ikke se ret meget. Væggene havde pludselig fået et animeret tapet, med linjer, flimmer og skygger der dansede frem og tilbage i mørket.
Da jeg kom derud, fik bukket mig ind over toilettet og fundet piwen frem, fik jeg pludselig en umenneskelig smerte fra mit lænd-område. Jeg har aldrig nogensinde har haft ondt i det område før. Jeg ved at jeg har lændesvaj/anterior pelvic tilt, men det har aldrig nogensinde affødt smerte i min lænd. Det føltes som om at psilocybinen sendte mig en besked omkring et weak point i min krop, og jeg kom med det samme til at tænke på den trykkende fornemmelse i skridtet jeg havde fået tidligere, da trippet var begyndt at starte. Bare at der nu ikke var noget i vejen med skridtet også.
Jeg gik igang med at pisse imens jeg holdt den ene hånd på væggen for at støtte mig, og det gik op for mig at jeg stadig havde musik i ørerne, og jeg tog hovedtelefonerne af for at kunne høre om jeg ramte bullseye eller ej.. Jeg havde ikke lyst til at tænde lyset.
Dagen efter fandt jeg ud af at jeg bestemt ikke havde ramt bullseye hele tiden.
Tisseturen blev overstået, og jeg vaklede tilbage i sengen. Det føltes ubeskribeligt godt at blæren nu var tømt, og at jeg kunne lægge mig med dynen over mig igen, og lukke øjnene.
Jeg overgav mig til farveladeverden igen, og begyndte med det samme at se min skolegang på en ny måde.. Som om jeg så det oppe fra. Hvor vigtigt det var at jeg gav det en skalle, så jeg kunne få den første skolemæssige succesoplevelse nogensinde. Hvor vigtigt det var med gode relationer i skolen og generelt, og også hvor smuk en gave livet som helhed er. Alt hvad jeg tidligere har haft af selvmordstanker var nu pludselig væk, og jeg undrede mig over hvordan jeg nogensinde kunne have haft de tanker.
Jeg begyndte at tænke over hvor meget jeg fortrød mit overdrevne solariebrug for 10 år siden, over konsekvenserne det har haft og hvor kortsynet og farlig en løsning det har været.
Ting som krig, som man/jeg ellers godt kan være ret upåvirket og ligeglad omkring , fordi man/jeg læser om det i medierne konstant og derved vænner sig til, fremstod nu pludselig fuldstændigt vanvittigt, og som den vildeste massepsykose - Hvad fanden er det for en måde at løse problemer og uenigheder på? At man slår hinanden ihjel for at løse en konflikt?
Alting fik et nyt og mere klart skær over sig, og jeg undrede mig over hvad jeg selv, og mange andre, har gået og tænkt i al den tid.
Jeg kom i tanke om at jeg ikke anede hvor længe jeg havde trippet, selvom det føltes som evigheder.
Da jeg åbnede øjnene for at tjekke mobilen så det ud som om min iphoneskærm var knust i tusinde stykker, og da jeg satte min tommelfinger på aflæseren havde jeg pludselig fået appelsinhud på den, og den var helt ekstremt rynket.
Jeg kunne se på kl. at den var 22, og det var altså kun 2 timer siden jeg nedsvælgede min adgangsbillet. Lyset fra min mobil virkede meget kraftigt på det her tidspunkt, selvom styrken var skruet meget ned, og jeg smed telefonen fra mig igen.
Jeg lukkede øjnene igen, og forsvandt igen igen.
Resten af mit trip står noget uklart, jeg kan sagtens huske det, men herfra fik jeg mere beskeder og fornemmelser, i stedet for billeder.
Jeg kunne pludselig mærke mine aggressioner, min vrede, min glæde, min følsomhed og min afstandstagen til mange ting. Jeg følte mig opklaret, men uden et 100% klart svar på hvad jeg skulle gøre med det, eller hvordan jeg kunne integrere det i mit liv. Jeg følte en åbenhed og samhørighed med resten af verden, og et kig ind i kernen af alt hvad hele livet består af, og at alting udspringer fra det samme sted.
Jeg kunne samtidig mærke at peaket i mit trip var ved at være at ebbe lidt ud. Jeg var stadig påvirket, men ikke i samme grad.
Da jeg åbnede øjnene igen kunne jeg se at min lejlighed var begyndt at ligne sig selv igen, selvom forskellige ting stadig var udviskede.
Jeg lå og sundede mig lidt, og selvom mine tanker stadig ræste afsted var jeg dog ved at lande nogenlunde igen.
Jeg satte mig op i sengen, og tænkte lidt over hvad jeg havde oplevet, og alle de downloads jeg havde fået. At være mere åben og ydmyg var nu pludselig noget jeg ville prøve at praktisere mere, og alt hvad jeg tidligere har haft af indebrændthed fremstod nu som en tåget drøm, som trådte lidt i baggrunden.
Følelsen i kroppen var utroligt dejlig. Jeg følte en form for udrensning, og en lettelse over at mit solotrip var gået så godt, hvilket affødte et smil.
Dog sad der også en fornemmelse af at jeg gerne ville have været endnu dybere, men også en indforståethed med at det måtte blive næste gang i stedet.

På det her tidspunkt kiggede jeg igen på min telefon, og så at kl. nu var 23.50.
Ved samme lejlighed så jeg at min telefon stadig stod på flyfunktion. Og det gik op for mig at jeg også selv har stået på flyfunktion det meste af mit voksenliv - uden forbindelse til, og ikke til at nå.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2017 23:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Halose skrev:
Ved samme lejlighed så jeg at min telefon stadig stod på flyfunktion. Og det gik op for mig at jeg også selv har stået på flyfunktion det meste af mit voksenliv - uden forbindelse til, og ikke til at nå.

Wow.

Rar trip rapport, grinte over din lille strinte tur i mørket, noget som jeg kan relatere meget med.. især med ikke at have lyst til at tænde lyset, og ramme ved siden af ..eheh.he.he.he. :roll:
Ej, lyder som om du fik et godt glimpt ind i nogle af de ting der sker i dit liv.
Håber også du får nydt middagen med din mor, gør hende glad, det vil også i sidste ende gøre dig glad, og det vil også gøre hende endnu mere glad.
Det er ren win-win.

Jeg er meget glad for at trippe med andre mennesker, men der er noget helt specifikt smukt ved at solotrippe.
Det skønt at kunne dykke lidt dybere ind i hvem man er, hvem man har været, og hvem man kunne blive.
Man skal aldrig erstatte den man er med den man kan blive, få integreret dit nyåbnede sind ind i dit liv, det gør kun godt :)
Dejlig læsning!

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2017 23:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Rettelse*
Ikke erstat den person du kan blive, med den person du er, hvis transformationen er positiv*!
Det gik lidt hurtigt tror jeg, det svært at regne ud når en admin skal godkende alle kommentare og opslag først..

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2017 19:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Tak for dit feedback, Alca. Det glæder mig at du nød rapporten. Julefrokosten hos min mor gik strygende.

Næste gang jeg tager et solotrip på svampe, vil jeg endnu dybere, og jeg regner med at prøve igen om en måneds tid.
Som du siger, så kan solotrip noget helt specielt!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 14:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Hvorfor vælger du Svampe til dit Solotrip bare af nysgerrighed :D?

for mig er svampe meget social betonet om man vil kalde det, har prøvet en enkelt gang at trippe svampe alene, gik ganske fint, jeg gik en tur på 4-5 timer, ( jeg lå ned et lækkert sted på en græsplæne og kiggede ud over en sø i nok 3 timer ) så var ikke vildt fysisk aktiv, men hele trippede savnede jeg en at snakke med og grine med, og blive enige om hvor smukt det hele er, følte ikke jeg kunne få mig selv helt op at køre i det positive lykke trip som jeg plejede med venner.

Fed læsning, spændende at høre om hvad svampe kan finde frem fra gemmerne i ens sind, nogle gange får man lige en reminder man godt kunne have undværet i situationen, men når det hele er bearbejdet er man født på ny :D

Godt nytår !

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 17:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Tak fordi du vil dele denne triprapport med os andre Halose! :)

Tror helt sikkert du har fået noget godt ud af det.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 18:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jordforbindelse skrev:
Hvorfor vælger du Svampe til dit Solotrip bare af nysgerrighed :D?

for mig er svampe meget social betonet om man vil kalde det, har prøvet en enkelt gang at trippe svampe alene, gik ganske fint, jeg gik en tur på 4-5 timer, ( jeg lå ned et lækkert sted på en græsplæne og kiggede ud over en sø i nok 3 timer ) så var ikke vildt fysisk aktiv, men hele trippede savnede jeg en at snakke med og grine med, og blive enige om hvor smukt det hele er, følte ikke jeg kunne få mig selv helt op at køre i det positive lykke trip som jeg plejede med venner.

Fed læsning, spændende at høre om hvad svampe kan finde frem fra gemmerne i ens sind, nogle gange får man lige en reminder man godt kunne have undværet i situationen, men når det hele er bearbejdet er man født på ny :D

Der er flere grunde til at jeg valgte svampene. For det første havde jeg selv plukket denne portion i naturen, og jeg elsker tanken om selv at plukke sin medicin, blandt de ting som naturen forærer os.
Så det var både logistisk og økonomisk smart, at det var en rejse på selvpluk.
Det er ikke fordi jeg ingen interesse har i LSD, men den lidt kortere varighed på svampene tiltalte mig også, når nu jeg skulle ligge alene i mørket, og fordi det var så mange år siden jeg har solotrippet.
Det er også mange år siden jeg har taget LSD, forresten.
Jeg kan sagtens se kvaliteterne i at trippe med andre, og blive overvældet af det pludseligt meget pulserende liv i naturen og grineflippet, og det er også ubetinget det jeg har gjort mest i mit liv, men nu trængte jeg mere til en introvert tur, fordi jeg vidste at der var sket nogle ting i mit liv som jeg ikke havde fået bearbejdet, og jeg var forberedt på at de ville komme op til overfladen.
Som du siger så er man (som regel) som født på ny, når man er blevet bombarderet med minder, fornemmelser og beskeder, ved en så sindssyg frekvens som svampene kan give, og det var det jeg søgte - For at få det bedre, og for at få kontakt til flere af de ting jeg har gemt væk, og få forholdt mig til dem.

Obama skrev:
Tak fordi du vil dele denne triprapport med os andre Halose! :)

Tror helt sikkert du har fået noget godt ud af det.

Selv tak, og tak fordi at du og I andre har læst med, og også sender en hilsen retur.
Andre skulle helst gerne også få et eller andet ud af det, eller i hvertfald have syntes at det var okay læsning :)
Som jeg skrev lidt længere oppe, så vil jeg forsøge at komme endnu dybere næste gang, med en stærkere dosis, og jeg håber at det vil afføde en endnu bedre oplevelse.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 19:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Der er intet bedre end det man selv kan gro og samle, giver også en form for spirituel oplevelse at man har fået gaven af naturen, som om den gerne vil vise os en indsigt vi kun kan få sammen med naturen, det er ikke så tit jeg høre om folk der solo tripper, da det jo kan være risky business hvis man ikke er klar på det som kommer, så du giver inspiration og nysgerrighed for mit vedkommende på det punkt, har du overvejet en tripsitter, eller ville dette forstyre dig ?

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 21:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jordforbindelse skrev:
Der er intet bedre end det man selv kan gro og samle, giver også en form for spirituel oplevelse at man har fået gaven af naturen, som om den gerne vil vise os en indsigt vi kun kan få sammen med naturen
Ja, netop. Elsker tanken om at der gror ting i naturen, der virker sådan på os, og som besidder de her dybe egenskaber.


Jordforbindelse skrev:
det er ikke så tit jeg høre om folk der solo tripper, da det jo kan være risky business hvis man ikke er klar på det som kommer, så du giver inspiration og nysgerrighed for mit vedkommende på det punkt, har du overvejet en tripsitter, eller ville dette forstyre dig ?

Det er bestemt med at gøre sit forarbejde når man skal solotrippe. Jeg tror ikke jeg ville blive forstyrret af en tripsitter, hvis det var en person jeg var på frekvens med, og jeg tror også at det kan noget andet. Men jeg har ikke planer om at bruge sådan en næste gang, og jeg har aldrig tidligere brugt en decideret tripsitter.
Jeg tænker dog at de seriøse input man kan få undervejs af en erfaren tripsitter, kan betyde rigtigt meget.
I de forsøg jeg har kendskab til, hvor man har givet psilocybin til forsøgspersoner med behandlingsresistent depression, har der også været siddet 2 erfarne tripsittere ved siden af personen, og holdt vedkommende i hånden osv., og overvåget fra start til slut.
Jeg tænker at det også har noget at sige, i forhold til effekten af behandlingen. Men jeg fortsætter med at prøve selv, indtil videre, og håber på at komme helt ind til kernen næste gang, også selvom det ikke nødvendigvis er behageligt hele tiden.
Jeg må sige at dette trip jeg oplevede, var behageligt langt det meste af tiden, også selvom jeg fik flere åbenbaringer undervejs.
Men jeg ofrer gerne noget af komforten næste gang, hvis jeg får mere kontakt til de traumer og mørke minder jeg har i rygsækken, og derved får en endnu større let- og afklarethed bagefter.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2017 01:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Halose skrev:
Selv tak, og tak fordi at du og I andre har læst med, og også sender en hilsen retur.
Andre skulle helst gerne også få et eller andet ud af det, eller i hvertfald have syntes at det var okay læsning :)
Som jeg skrev lidt længere oppe, så vil jeg forsøge at komme endnu dybere næste gang, med en stærkere dosis, og jeg håber at det vil afføde en endnu bedre oplevelse.


Sad helt sikkert også og bearbejdede mine egne problemstillinger netop omkring julefrokost med familien osv mens jeg læste din beretning. Så super fedt at du også fik sat nogle tanker igang hos mig, netop også omkring hvor lidt jeg egentlig gider familiefester og hvor meget det samtidig betyder for min mor at jeg er med. Så jeg har helt sikkert fået noget med mig videre.

Kan ofte selv blive utrolig snæversynet. Der hjælper det rigtig meget at få et lille vink, som ved læsning af denne triprapport, at få udvidet horisonten lidt. :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2017 03:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Obama skrev:
Sad helt sikkert også og bearbejdede mine egne problemstillinger netop omkring julefrokost med familien osv mens jeg læste din beretning. Så super fedt at du også fik sat nogle tanker igang hos mig, netop også omkring hvor lidt jeg egentlig gider familiefester og hvor meget det samtidig betyder for min mor at jeg er med. Så jeg har helt sikkert fået noget med mig videre.

Kan ofte selv blive utrolig snæversynet. Der hjælper det rigtig meget at få et lille vink, som ved læsning af denne triprapport, at få udvidet horisonten lidt. :)


This.
Jeg begyndte sgu også at overveje min egen deltagelse i diverse familie kom sammen, da jeg læste din rapport, Halose. :)

Godt beskrevet, med en sjælden, god balance mellem beskrivelsen af tanker og det visuelle/fysiske.
Og så skal den også bare gives op for folk der kaster triprapporter i dette subforum, jeg synes det er ALT for sjældent der kommer hele triprapporter herind!

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2017 15:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Jeg kan så meget genkende det Obama og Leah skrev, du ramte godt nok et ømt punkt Halose, og det er jo noget de fleste kan relatere til, bare ikke altid man husker at kigge ind ad i den situation, jeg plejer at give kapitalismen skyldes for mit december stress og angst, men har nok meget mere arbejde i mig selv. føler bare alle de penge og alle de gaver kunne være brugt på en måde hvor flere mennesker ville opleve lykke, ( nok om det )

Set og settings : Har du nogle serquel liggende eller nervemedicin ( sluk medicin ) til at stoppe et eventuelt frit løbende kaos solo trip?

Kunne være spændende at tage turen med en psykoterapeut, som kunne hjælpe en det rigtige sted hen i sindet, og få de rigtige åbenbaringer :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2017 15:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Obama skrev:
Sad helt sikkert også og bearbejdede mine egne problemstillinger netop omkring julefrokost med familien osv mens jeg læste din beretning. Så super fedt at du også fik sat nogle tanker igang hos mig, netop også omkring hvor lidt jeg egentlig gider familiefester og hvor meget det samtidig betyder for min mor at jeg er med. Så jeg har helt sikkert fået noget med mig videre.

Kan ofte selv blive utrolig snæversynet. Der hjælper det rigtig meget at få et lille vink, som ved læsning af denne triprapport, at få udvidet horisonten lidt. :)

Leah skrev:
This.
Jeg begyndte sgu også at overveje min egen deltagelse i diverse familie kom sammen, da jeg læste din rapport, Halose. :)

Jeg er oprigtigt glad for at det satte noget i gang hos jer, fordi I kender til det. Selve oplevelsen føltes som et klarsyn, men hvis videreformidlingen af klarsynet også kan sætte gang i nogle ting hos andre, så nærmer vi os noget.
Det kan virke mærkeligt for familiemennesker, der ingen problemer har med den slags, at den slags sammenkomster kan være så stort et problem, men det kan det. Og sådan har det altid været for mig.
Men efter min oplevelse her, forsvandt noget af vægten fra det blylod, som jeg har haft siddende omkring anklen hele livet.
Tak for jeres respons!



Leah skrev:
Godt beskrevet, med en sjælden, god balance mellem beskrivelsen af tanker og det visuelle/fysiske.
Og så skal den også bare gives op for folk der kaster triprapporter i dette subforum, jeg synes det er ALT for sjældent der kommer hele triprapporter herind!

Tak også for det! Ja, jeg synes også der er alt for lidt liv i denne sektion, men det er rart at vide at det trods alt ikke er helt dødt :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2017 12:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jordforbindelse skrev:
Jeg kan så meget genkende det Obama og Leah skrev, du ramte godt nok et ømt punkt Halose, og det er jo noget de fleste kan relatere til, bare ikke altid man husker at kigge ind ad i den situation, jeg plejer at give kapitalismen skyldes for mit december stress og angst, men har nok meget mere arbejde i mig selv. føler bare alle de penge og alle de gaver kunne være brugt på en måde hvor flere mennesker ville opleve lykke, ( nok om det )

Set og settings : Har du nogle serquel liggende eller nervemedicin ( sluk medicin ) til at stoppe et eventuelt frit løbende kaos solo trip?

Kunne være spændende at tage turen med en psykoterapeut, som kunne hjælpe en det rigtige sted hen i sindet, og få de rigtige åbenbaringer :)

Jeg har næsten altid haft sluk-medicin liggende, men jeg har kun brugt det én gang, og det var til at sende mig i brædderne efter et kokain-binge.
Jeg ville ikke bruge dem til at slukke mig under et svampetrip.. Heller ikke selvom det var et ubehageligt trip :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2017 13:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Halose skrev:
Jordforbindelse skrev:
Jeg kan så meget genkende det Obama og Leah skrev, du ramte godt nok et ømt punkt Halose, og det er jo noget de fleste kan relatere til, bare ikke altid man husker at kigge ind ad i den situation, jeg plejer at give kapitalismen skyldes for mit december stress og angst, men har nok meget mere arbejde i mig selv. føler bare alle de penge og alle de gaver kunne være brugt på en måde hvor flere mennesker ville opleve lykke, ( nok om det )

Set og settings : Har du nogle serquel liggende eller nervemedicin ( sluk medicin ) til at stoppe et eventuelt frit løbende kaos solo trip?

Kunne være spændende at tage turen med en psykoterapeut, som kunne hjælpe en det rigtige sted hen i sindet, og få de rigtige åbenbaringer :)

Jeg har næsten altid haft sluk-medicin liggende, men jeg har kun brugt det én gang, og det var til at sende mig i brædderne efter et kokain-binge.
Jeg ville ikke bruge dem til at slukke mig under et svampetrip.. Heller ikke selvom det var et ubehageligt trip :)


Det lyder også fornuftigt, tit så bare det at man har dem liggende nok til at få en til at falde til ro igen, hvis man har det skidt.
Det kan også blive svært at bearbejde et trip som man har slukket med nervemedicin, istedet for at føle en åbenbaring, så er man bare total dopet og tung i hovedet og kan ikke tænke klart ( dagen efter )

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2017 14:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jordforbindelse skrev:
Det kan også blive svært at bearbejde et trip som man har slukket med nervemedicin, istedet for at føle en åbenbaring, så er man bare total dopet og tung i hovedet og kan ikke tænke klart ( dagen efter )

Dette er lige præcis også mit argument for ikke at slukke et svampetrip! Det er svært at tygge på de downloads man har fået, uanset hvor ubehagelige de har været, hvis man går fra at trippe, og så til at sove 10 timer, og så vågner helt groggy og tåget dagen efter.

Selvfølgelig kan slukkepillerne være en plan Å, hvis man vitterligt er ved at gennemleve et helvedes-trip, men jeg regner aldrig med at komme derud. Jeg er meget påpasselig med forarbejde og dosis, når det handler om solotrip.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2018 22:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Du skuda smart man! Lyder som et godt trip, håber det kan integreres min ven.


mvh medlemmet med lem spaffeh, superbruger.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2018 14:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
spaffeh skrev:
Du skuda smart man! Lyder som et godt trip, håber det kan integreres min ven.

Ikke halvt så smart som dig, brozay! Det kan det, jeg tænker stadig over de ting jeg fik at vide. Næste gang skal jeg endnu dybere!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team