Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jun 2009 18:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jun 2009 01:14
Indlæg: 9
Substans/er: Salvia Divinorum x6
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
1/3 flaske x6 salvia divinorum, købt i britisk headshop og røget i pibe.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Foregik på en stille gade i Camden, London. Vi var 3 personer, hvoraf de to ikke troede på at det ville virke og den ene (mig) var spændt, fordi jeg vidste at det ville virke.

Triprapporten
Efter indtagelsen gik der et øjeblik, hvorefter alt i mit synsfelt begyndte at zoome enten ind eller ud, dog uden at gøre det. En slags optisk illusion, om man vil. Jeg har oplevet lignende efter indtagelse af cannabis.

Derefter var det som om det begyndte at blæse mod mig; ikke med vind, men en eller andet kræft som tvang den del af hovedet, der sidder over kæben, til at "blæse" bagud og det føltes som om at den del af hovedet kun var forbundet til kæberne med et eller andet elastisk materiale.

Jeg rejser mig op, og opdager at jeg har mistet evnen til at bevæge mig frit; der var stadig noget af den "vind" tilbage, som blæste min krop lidt tilbage, dog var det stadigvæk hovedet, over kæben, der blev påvirket mest. Derudover er jeg kun i stand til at bevæge mig som en robot (kantede og stive bevægelser). Jeg prøver at forklare de to andre om min oplevelse, men opdager at jeg også har mistet evnen til at snakke. Jeg får dog fremsagt ordene ".......jamen det er fordi jeg skal være forsigtig, for de er ved at bygge en skuffe i mig.." og jeg følte det ganske rigtigt som om at der var ved at blive anlagt til en skuffe i min mund. Det er senere gået op for mig, at grunden til den fornemmelse skyldtes at jeg var ude af stand til at have nogen som helst fornemmelse for afstande på min krop; altså min mund føltes f.eks. flere meter lang. Dog føltes det på ingen måder unormalt.

Selve varigheden af trippet var meget kort; det føltes som et minut, men var sikkert omkring 5 minutter.

De to andre oplevede anderledes virkninger; den ene af dem fik et ukontrolleret grineflip, mens den anden oplevede hallucinationer (ikke fiktive lysserøde elefanter, men småting som f.eks. at en genstand trækker vejret ol.)

En halv time efter rusen, følte jeg mig lettere tung i hovedet og vi havde alle lidt let ved at blive irriterede over småting men det var ikke noget som betød noget.

Alt i alt vil jeg sige at det var en positiv oplevelse. Jeg har hørt om mange som har haft negative oplevelser med salvia den første gang, selv med ordentligt set og setting, men 1/3 af et rør med x6 salvia er en dosis jeg kan anbefale nybegyndere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2009 16:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 01:51
Indlæg: 3
Geografisk sted: Sjælland. Kalundborg
Lyder som et meget ''Fedt'' Trip! God rapport!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2009 12:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2008 20:58
Indlæg: 10
Fin rapport!
Jeg kan godt genkende et par detaljer jeg ikke selv fik med i min rapport. Bla. den med mundens længde.

Godt flow i sproget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team