Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 sep 2011 19:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2011 16:28
Indlæg: 73
Substans/er: Ecstasy
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 gul pille, med micky mouse logo. Vi bedte om ecstacy

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Det startede med mig og min ven tog på en uges ferie i Alanya, Tyrkiet. Efter nogle gode aftener, købte vi noget ecstasy og havde en super lækker aften.. et par dage senere, gad vi så gentage succesen. Så vi smuttede ned på havnen, gik lidt rundt, til vi fandt nogle som solgte.. Vi fortæller vi skal have to piller, personen smutter lige i 2 - 3 min, og mumler noget om mdma, vi svarede bare ja, og derefter ventede vi igen nogle få minutter. Så kom han med noget som han kaldte for micky Mouse ( en lille gul pille, med micky mouse logo). Vi betaler 140 danske, per stk. Lidt dyrt synes vi, men vi betalte og tog den, og derefter gik vi op mod diskotekerne. Efter 25 - 30 min, kan vi ikke rigtig mærke noget, vi føler os lidt friskere, men intet vildt.. Så vi går og brokker os lidt over pillen, og tager så tilbage til vores hotel. Men så begynder virkningen at tiltage. Vores pupiller bliver markant størrere, og vi begynde at blive godt fucked op.. Jeg har tidligere prøvet det et par gange, men føler virkningen var anderledes denne gang, efter noget tid sker der noget helt vildt. Jeg begynder at se en masse farver, som svæver rundt om mig, efter lidt tid, danner de et billede. Når jeg kigger mig omkring, så befinder jeg mig midt i ørkenen, alt føles virkeligt, og sindsygt. Men efter noget tid smadrer hele min vejen, og farverne kommer frem igen, og så kommer jeg til et nyt sted.. Det skal siges at vi sidde på et hotel værelse, vi gik ikke udenfor, vi var vågne hele tiden.. Jeg kommer til andre verdensdele hele tiden, det er som der er et stort spejl som splintres hele tiden, hvor jeg så kommer til et nyt sted. Efter noget tid, begynder mig og min ven at snakke sammen, og vi bliver enige om at sætte en film på, fordi vi skal have tankerne ind på noget andet.. vi sætter filmen på, men ingen af os opfatter noget.. Efter filmen var slut kigger jeg på min ven og spørger " skulle vi ikke se film?" hvor han så svarer "vi har jo lige set den". I alt den tid har jeg været på jordomrejse, psykisk var jeg åbenbart et helt andet sted.. Efter nogle timer, valgte vi at gå en tur, hvor vi købte lidt mad i en kiosk osv. Efter turen begyndte rusen og falde lidt, og vi snakkede lidt om hvad der var sket.. Og min ven havde oplevet noget ligende, plus han havde haft en stikken i hele kroppen under hele trippet..

Jeg skriver denne rapport, for at få svar på et spørgsmål jeg har. Håber i vil tage jer tid til at svare:)

1 - Var det mon ecstasy vi fik? , har snakket med nogle venner som synes det minder om en form for syre?
Det skal lige siges jeg har prøver ecstasy 5 - 8 gange, og ingen af gangene har det været så ekstremt som denne gang.

p.s sorry for stave/tastefejl .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2011 13:30 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Det er meget dumt at spise piller man ikke ved hvad indeholder. Især hvis man ikke lige har tjekket op på pillen først (pillreports.com). I har måske fået en pille med et af de forskellige 2c-x'r - muligvis med flere forskellige stoffer i, men det finder i nok aldrig ud af..

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2011 14:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du kan jo aldrig vide hvad en pille indeholder.
Og da slet ikke kex!

men ja, det lyder som en form for 2c-analog.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2011 14:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2011 16:28
Indlæg: 73
Ye i know, men ville bare høre om nogle folk herinde har nogle ideer til hvad de var vi fik ?.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2011 16:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2011 16:28
Indlæg: 73
Hvad er 2c-analog?:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2011 18:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
En form for 2c-analog samt noget MDMA og amfetamin er mit bud. Alt proppet ned i én dejlig, lille pille, hvorfor jeg håber, at du har lært din lektie. Medmindre du syntes om det, selvfølgelig.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2011 21:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2011 16:28
Indlæg: 73
Jeg synes trippet var for sindsygt. Fortryder det overhoved ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2011 08:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Her kan du læse om 2c-analoger: http://www.erowid.org/cgi-bin/search/ht ... Search.y=0

Findes 2c-t-7, 2c-b, 2c-i, 2c-e osv.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2011 14:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Slå det op på pillreports. Fandt nogle derinde, der godt kunne lyde som dine.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team