Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 aug 2012 23:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 nov 2011 20:11
Indlæg: 102
Substans/er: Alkohol - senere hash og piller.
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Jeg drak en halv flaske vodka, tog fem hvæs af en hash-joint, og slugte 1½ uidentificeret pille.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Havde en stor trang til at beruse mig.

Triprapporten
Jeg kan huske at jeg havde haft en lorteuge, jeg havde fået lov af min far, til at tage til en fest, så længe jeg ikke drak. Jeg skulle desuden hjem samme aften, og der skulle jeg jo helst være ædru (jeg havde fra starten tænkt mig at drikke).Jeg håbede desuden at jeg kom til at ryge noget hash (hvilket jeg gjorde). Har ikke ret mange gode erfaringer med alkohol, da jeg oftest bliver ked af det, når jeg er fuld, nogle gange aggressiv. Faktisk bryder jeg mig ikke ret meget om alkohol generelt, men jeg kunne ikke skaffe hash.

Tiden op til festen

Nå men jeg kommer ind til byen, og møder dem jeg skal til festen med. Vi er allesammen et sted mellem 14 og 20 år, jeg selv 15. Det er endnu tidligt på dagen, og vi har ikke travlt, så vi sætter os bare på en bænk og ryger nogle smøger. På det tidspunkt var vi vidst nok 5 personer. Nogle af dem, kendte jeg godt, andre ikke så godt. Alle rødder. Jeg kommer til at snakke med en af mine gamle venner om at prøve LSD. Jeg havde på det tidspunkt leget meget med ideen, men gjorde det heldigvis ikke. Han sagde at han ikke kunne skaffe LSD, på så kort varsel, men måske salvia. Jeg har hørt at salvia, skulle være alt for sindsygt, så jeg takkede nej, efter en kort overvejelse.

Vi gik derefter op igennem byen, vi skulle lige mødes med nogle "venner" (jeg kendte dem ikke) der skulle med til festen. Vi bankede på hos dem, og gik ind. Vi kom ind i et lille kedeligt, og rodet hus, hvor to drenge som åbenbart var brødre, boede sammen med deres mor. Desuden havde de en veninde på besøg som også skulle med til festen.

Jeg sagde ikke så meget deroppe, da jeg ikke kendte ret mange. På et tidspunkt siger jeg et-eller-andet, og den yngste af brødrende -som er 16 år- efteraber mig, med en irreterende stemme. Jeg ignorere det, men efteraber ham næste gang han siger noget. Det bliver han dog ret sur over, og ligger op til slåskamp. Han truer mig og fortæller om hvor hård han er. Jeg er dog ikke bange for ham, af flere grunde. Storebroren som vist er 20 år, beder os om at stoppe med at skændes, og minder os om at vi skal have det sjovt.


Vi går så ned og køber alkohol, og jeg køber en vodka. Jeg drikker utålmodigt af den, uden rigtig at kunne mærke nogen effekt. Vi går ned mod stranden hvor festen foregår. Her er klokken vel omkring 16:00. Jeg begynder at blive lidt svimmel, og kan godt mærke alkoholen da vi kommer ned på stranden. Ham lillebroren jeg var oppe og skændes med undskylder og jeg acceptere undskyldningen. Så hopper vi i havnen, og tager en frisk dukkert. Da vi kommer op igen drikker jeg lidt mere. Så går vi overfor at købe en kasse øl i Netto - bare mig, lillebroren og storebroren. Da vi kommer over til Netto, kan jeg som et lyn fra himlen mærke at jeg er pisse stiv. Det ramte mig bare så pludseligt, og jeg kan næsten ikke gå lige. Vi får købt ølene og går tilbage til stranden.

Rapporten

Timerne går og jeg drikker mere og mere. Folk sidder og snakker, og hører musik. Jeg bliver rundtosset, og det føles som om jeg er inden i en andens krop. Min hjerne kan ikke rigtig følge med, og det er som om jeg slet ikke kan tænke. Jeg kan bare føle sandet. Mærke alkoholen. Det er som om at jeg bare kører afsted i en rutschebane, med en milliard kilometer i timen. Så hurtigt at jeg ikke kan nå at se hvad der sker. Som om jeg bare bliver kastet rundt. Jeg har ingen kontrol, og jeg kan ikke komme ud af rutschebanen igen. Jeg kan huske at mørket faldt på, og jeg følte mig magtesløs overfor den ret så ubehagelige alkoholrus. Det føles som når man er blevet vækket efter at være faldet i søvn midt på dagen, og være helt disorienteret, og bare vil sove videre. Sandet trak mig rundt, og det var svært ikke at falde. Jeg bliver bare slynget rundt, og jeg følte at det var kviksand, jeg bevægede mig rundt i. Til sidst gik det op for mig, at jeg måtte have noget andet end sand under mine fødder, så jeg lagde mig op på en bænk der ved en asfalteret cykelsti, mens jeg højlydt beklagede mig. Jeg havde det ikke ret godt. Jeg synes det var ubehageligt, at ikke vide hvad der var op og hvad der var ned.


Nogle af mine "venner" kommer så for at hører hvordan jeg har det. Jeg spørger om de ikke har noget beroligenede, og en af dem stikker mig en hvid pille. Først var jeg lidt betænkelig, da han ikke vidste hvad det var. Men så slugte jeg den, og bad om en til. Jeg fik så en halv mere. Så tog han noget astma-medicin frem. En af de der hvide plastik-ting man skal suge igennem. Ingen af os havde astma, men vi prøvede allesammen. Han sagde at det fik ens hjerte til at slå virkelig hurtigt. Jeg kunne ikke mærke det så jeg sugede lidt mere. Og så begyndte mit hjerte at slå hurtigt. Alt for hurtigt. Så gik det op for mig, at det var dumt gjort. :roll:

Så bliver der røget joints, og jeg får fem hvæs, til gengæld for resten af min vodka. Jeg tænker at det kan være at hashen, kan gøre mig lidt gladere. Men nej... Jeg får det ikke bedre, bliver bare mere sløv.


En af mine venner skal med bussen hjem, jeg selv har en time på stranden endnu. Mig og en af de andre (C), følger så min ven til bussen. På vejen møder jeg en sød pige fra min parallelklasse. Hun er ude og shoppe med en af sine venner. Hun er lidt af en player, og vi har flirtet i lang tid, og jeg har længe tænkt på at prøve at komme i bukserne på hende, uden helt at vide om vi noget, eller om det bare er flirt. Jeg siger hej til hende, og læner mig ind for at kysse hende. Hun spørger hvad jeg laver, men bliver ikke sur på mig. "Bare lidt overrasket" som hun selv har udtrykt det senere hen :mrgreen:


Min ven tager bussen, og mig og C, går tilbage igen. Tiden går og pludselig skal jeg hjem, der er dog ingen der gider at følge mig op til bussen, så jeg må selv gå derop. Jeg kommer heldigvis derop, og jeg sætter mig på en bænk. Jeg bliver som reelt helt panisk, hvis jeg ikke kan finde min mobil, eller ikke ved hvor mine ting er, men jeg opgiver at finde ud af om jeg har alle mine ejendele. Jeg falder i søvn på bænken, men vågner få minutter efter. Dette sker gentagende gange. Jeg kan bare ikke holde mig vågen. Her er klokken ca. 23.


En dame kommer over til mig og vækker mig. Hun siger at det er bussen til der hvor jeg skal hen. Hun har åbenbart hørt mig spørge en buschauffør hvilken bus jeg skal med, for at komme hjem. Foran mig i bussen, sidder nogle fra klassen over mig. De spørger hvor jeg skal hen, og jeg siger bare navnet på den by, der er tættest på min fars gård. De siger at de nok skal bede buschaufføren sætte mig af ved den nævnte by. Jeg sover bare videre, ude afstand til at sige noget. Jeg vågner 20 sekunder før jeg skal af. På det tidspunkt var der helt mørkt udenfor, og min far bor jo altså ude på landet, så det var meget heldigt. Jeg står af, og kommer hjem. Jeg går ud i køkkenet, og prøvet at åbne vores slukkede ovn, hvor vi havde en kage stående - det gik forresten ikke ret godt. Min far opdager selvfølgelig at jeg er pisse-hamrende-stiv, selvom jeg først benægter det. Jeg går så i seng, føler mig meget deprimeret, men falder i søvn med det samme.


Næste dag, havde jeg det mærkeligt, fik en masse skældud, da min far også havde kunne se på mig at jeg var skæv. Jeg havde dog ingen tømmermænd. Jeg kunne næsten huske alt der var sket før jeg havde røget med på jointen, men alt andet var lidt "sløret", jeg kunne f.eks. ikke huske hvem der havde siddet foran mig i bussen, og fandt først ud af det, da jeg mødte dem i skolen, og de fortalte at det var dem.

Håber ikke den var alt for forvirrende og ureallevant.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2012 12:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Vildt at du alligevel kan huske det så godt. Men godt skrevet :)

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2012 14:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2010 22:23
Indlæg: 337
Du skriver fandme godt iforhold til at du ikke er specielt gammel! Bedst beskrevet alc. rapport jeg nogensinde har læst, selvom jeg ikke har læst særlig mange alc. repporter. pas på dig selv!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team