Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2008 23:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Information:
dato;24.01.2007
dosis: Kokain (500mg), Methylone (ca. 70mg), Alkohol (?), Cannabis (?)
styrke: ?
setting: Andet

bruger rapport:
Tasken var pakket. Ét gram kokain, flere hundrede miligram methylone og en blød, stinkende klump hash. Derudover en hel del plejemidler til at gøre mig selv værdig til at bære min stribede t-shirt, lækre blazer og de genbrugte Levi's cowboybukser. Og selvfølgelig jointen, som jeg lige akkurat havde noget at smide sammen, før jeg måtte storme ud ad døren. Nå ja, og så var der også al den hersens fyrværkeri, som var blevet smidt ned i en pose. Modsat alle andre dage, var jeg klar over, at jeg denne dag helt klart ville få gjort brug af det hele, for det var jo trods alt nytårsaften. Vel egentlig en aften, som alle andre, men alligevel en aften, der kræver lidt ekstra guf.

Mens jeg var på vej ind mod Aalborg centrum i en af busserne, gik tankerne på, om jeg, en kræsen herre, måtte lide eller glædes ved middagsbordet hos MaroK. Jeg havde takket nej til mor og fars velkendte og højt elskede nytårsmad, for at udfordre mig selv, og for at gøre aftnen mere medgørlig for mig og MaroK. Så da jeg mødte den trætte MaroK ved Aalborg busterminal, gik det først op for mig, at der nu var ingen vej udenom. Jeg måtte sige farvel til Aalborg og sætte snuden mod Skørping, hvor kragerne vender, og hvor middagen, som jeg intet kendte til, var ved at blive tilberedt.

Togturen var hurtigt overstået, og vi dukkede op hos MaroK langt før middagstid. Tiden gik med at fylde alverdens plejemidler i ansigtet og fyre en halv dåse voks i håret, så det endte med at se nogenlunde acceptabelt ud. En 2.g opgaves, om Dan Tùrell, gennemlæsning senere var middagen klar. Den bestod af, udover tilhørende mousserende vin, stegte jomfruhummerhaler til forret, ovnbagt pigvarer stoppet med persille og rødløg til hovedret samt en dessert bestående af hindbærtærte med cremefraice. Inden længe var det yderst vellykkede måltid konsumeret, og det - til trods for de foregående tanker jeg havde gjort mig herom - med overraskende stor glæde. Udover et herligt måltid, var kroppen også let opstemt af en sjat mousserende vin, så alt i alt kan man sige, vi forlod MaroKs hus godt tilfredse.

Men nu var det så tid til at begynde. Nytårsaften var startet. MaroK og jeg havde planlagt det så godt, som vi nu kunne. Faktisk var der utrolig meget at se til. Der var flere fester, end godt er, at besøge, og der var masser af herligheder, der skulle ind og runde centralnervesystemet. Det skulle så senere vise sig, at man bare ikke kan planlægge en aften på hvide grisserier og tjald.

Efter at have sniffet det første kokain, misset to toge, hilst lidt på byens borgere, samt fyret en masse lort af, nåede vi rent faktisk toget, som transporterede os et kort stykke gennem landet. Vi måtte skjule batteri og bomberør efter opfordring fra en af de lokale, men det viste sig, at vi kom gratis med toget, og det med fyrværkeri.

Eftersom det var første gang, jeg havde sniffet kokain, startede jeg blidt ud med en lille, enkel streg, i modsætning til MaroK, der lagde flot ud med nærmest halvdelen af sit halve gram. Han var da heller ikke bleg for at indrømme, at det virkede på vejen hen til togstationen. Men under aktiviteterne før toget, kunne jeg ikke mærke andet end lidt uro og en let opkvikkelse. Så efter at have betalt noget a la dobbelttakst til taxachaufføren, som skulle transportere os fra banegården til den første fest, kunne både jeg og MaroK mærke, at tiden var inde til at sætte lidt ild til pejsen. "Godt nytår!", lød det fra os begge, før vi forsvandt ind bag de to toiletter og smed en flok streger op, for herefter at lave et rør af en 500-lap og så ellers bare køre skidtet op. Endelig begyndte jeg at kunne mærke en let eufori kærtegne min krop, og opkvikket kan man da sige, jeg blev. Jeg var en vinder. Mousserende vin og kokain - sådan skal en rigtig nytårsaften fejres.

Festen var fyldt med herlige mennesker, og kokainen blev kørt ind streg efter streg, på samme tid med, at øllene blev hældt ned på stribe. Så masser af kemiske reaktioner senere, begyndte en ny rus at overtage min krop. Let forvirring, et lækkert velbehag og en fornemmelse af kontrol lå godt til det ego-boost, jeg tidligere havde fået. Der blev nasset smøger, drukket endnu mere og inden vi vidste af det, måtte vi endnu engang konstatere, at tiden løb fra os, og klokken var blevet nytår. Så efter at have hoppet godt ind i det nye år, fortsatte festen, folk gik kolde og blev så småt kedelige - med undtagelse fra de interessante. MaroK ville derfor til Aalborg. For klokken var blevet omkring de to, og natbussen til Nordjyllands hovedstad skulle snart passere festen. Modvilligt valgte jeg at tage med, og en let ærgelse lagde sig over mig. Men kort efter var det sgu egentlig ligemeget, og jeg var på en opadgående tur, til trods for og måske fordi, det sidste kokain netop var blevet sniffet. Alt i alt et halvt gram til mig, og ligeså til MaroK.

På vejen mod bussen, hev MaroK en joint frem, som vi nød, mens vi gik med hastige skridt for ikke at misse vores eneste chance for at komme til Aalborg. Jeg husker, at jeg var overvældet over en større bro, vi gik under. Jeg syntes, det var utrolig trippet. Men hvad kan man forvente, når turen går mod Aalborg på kokain, alkohol og tjald?

En lang og lærerig samtale senere (eller var den?), nåede vi frem til Aalborg, og folk fløg ud af natbussen og stormede mod centrum. Vi gjorde ligeså. Der var ikke meget fyrværkeri at komme efter, men der blev råbt godt nytår og festet godt igennem i gaderne, og MaroK fandt noget ret så dyrt fyrværkeri. Vi ankom til en af MaroKs kammerater, og her blev vi budt på afslapning og rolig hygge. Kokain-rusen var stadig aktiv, og jeg var dejlig stimuleret, men alligevel valgte jeg at forsøge mig frem med mit methylone. MaroK havde taget sine 200mg forinden, og han trippede nu kraftigt. Jeg selv valgte at køre det ind nasalt - efter anbefaling af MaroK - men det blev ikke til meget mere end ca. 70mg, eftersom det var ret så hårdt for mine godt brugte næsebor. Men til trods for den lave dosis, fik jeg da valuta for pengene. En lækker, kraftig eufori slog til meget kort efter, stregen var sniffet. En følelse af total lykke slog til, mens min milde socialfobi slog fra, og jeg blev et utrolig kærligt, positivt tænkende individ. Jeg var fyldt med overskud til at dele min glæde med andre, og der gik ikke længe, før jeg valgte at kontakte lidt forskellige kammerater, der vist skulle holde til omkring Gaden. Jeg valgte at forlade den stille og rolige fest samt MaroK med en håndfuld popkorn i hånden og en følelse af at flyve midt i paradis.

Turen var kort, men til trods for det fik jeg delt en masse "godt nytår"-hilsner ud til Aalborgs lokalbefolkning. Ved havnen skulle vi mødes, og så gjorde vi. Sonny og Sten stod nær hinanden, og jeg hilste på den ene, efter den anden, hvorefter vi forsvandt over bag et hus. For jeg havde vist kommet til at love Sten en andel i den joint, som jeg havde rullet hjemmefra. En joint, som jeg havde lagt et godt stykke arbejde i, til trods for, at den var blevet rullet under pres fra tiden.

Det endte med, at jeg måtte give mig selv et ekstra klap på skulderen for at have rullet den, for det var ikke kun en smagsoplevelse, men også en blød overgang til resten af nytårseventyret, som var ved at tage sin ende. Egentlig var det ikke fordi jeg blev vildt skæv eller omtåget, for den kære methylone toppede jo stadig, men jeg kunne helt klart mærke, at jeg blev mere afslappet og mindre energisk. Det var egentlig lige, hvad jeg havde brug for. Havde jeg kørt hårdt på meget længere, var jeg sikkert blevet straffet en hel del hårdere dagen efter, end jeg blev.

Sten nød også hans andel af jointen. Der varede ikke længe, før han blev godt ramt. Han stod og vippede med hovedet godt bukket forover. Jo, han var skæv, og tilsyneladende klar på at score. Han begyndte at mumle om, at han skulle tilbage og score en dame, og Sonny og jeg valgte at vende tilbage til MaroK og de andre. For ærlig talt så kunne jeg godt mærke, at klokken var ved at blive 5-6 stykker. Eventyret snart måtte ende.

Da vi nåede frem, snuppede vi en enkelt øl, og snakkede lidt gamle dage og sådan, og det er så her, hvor jeg begynder at gå i tomgang. Jeg havde vel egentlig mest af alt brug for at restituere mig, men jeg valgte dog at tage tilbage til byen, hilse på nogle flere, og vende tilbage til MaroK, dog uden Sonny, som var så fornuftig at gå hjem og sove.

MaroK og jeg forlader så festen. I kulde venter vi én lang time på bussen. Det var skræmmende at se narkovrag og drukkenbolte føjte omkring og snakke om, at de blev jagtet af russere og sikkert ville blive slået ihjel. Det var slet heller intet, jeg kunne kapere på daværende tidspunkt, hvor min krop begyndte at reagere på mit misbrug af den. Det kunne især ses. Mørke rander under øjnene og ægte, stramt stimulansfjæs. Føj!

Bussen kom endelig, og vi blev kørt hjem. Men vi skulle da lige afslutte nytårsaften, så på toppen af bakken, hvor jeg bor, skød vi det fyrværkeri af, MaroK havde fundet, hvorefter vi kom ind, snuppede lidt tørt rugbrød uden pålæg eller smør, og forsvandt ind i dyb hvile.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2008 23:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 aug 2006 23:09
Indlæg: 111
Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Lyder squ fedt nok, men det var da en ufattelig lille mængde coke til en hel nat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2008 12:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 okt 2008 20:28
Indlæg: 11
Ja, især når det er nytårsaften :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2010 23:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2010 01:32
Indlæg: 12
Geografisk sted: Morsø
Ufatteligt dejligt læsestof, tak DoktorK. (:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2012 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 okt 2011 08:16
Indlæg: 27
Uden tvivl den bedste triprapport til dato :) Velskrevet!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2012 01:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Som jeg forstår det, så er det 500mg kokain og 70mg methylone?

Citat:
... og måske fordi, det sidste kokain netop var blevet sniffet. Alt i alt et halvt gram til mig, og ligeså til MaroK.


Må det være. Men god rapport.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2012 02:03 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Som jeg forstår det, så er det 500mg kokain og 70mg methylone?

Citat:
... og måske fordi, det sidste kokain netop var blevet sniffet. Alt i alt et halvt gram til mig, og ligeså til MaroK.


Må det være. Men god rapport.


Hvem påstår andet?

Han skriver trodsalt selv:
Citat:
dosis: Kokain (500mg), Methylone (ca. 70mg)


500mg kokain ville være rigeligt til en nat til mig, men andre kan mene det er for lidt.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2012 12:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Første svar var det her: Lyder squ fedt nok, men det var da en ufattelig lille mængde coke til en hel nat.

Synes bare det stod som omvendt i nat :)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team