Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 aug 2012 00:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Substans/er: hash, skunk, pot, øl, methylone og 25i-NBOMe
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
Hash, skunk og pot blev røget i rigelige mængder. Øl blev det ikke til så meget af, max 5-6 stk på en dag. 190 mg methylone om fredagen og 500 mcg 25i-NBOMe

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
110 % oplagt til en forlænget weekend med gak, farver og masser af gøjl. Lidt spændt på at se hvilken type mennesker jeg havde forvildet mig ud i den vilde natur med.

Triprapporten
Torsdag

Vi ankom om torsdagen til destinationen ved 14 tiden og mødtes med Joseph Goebbels, B og Randy Lahey – de var allesammen klædt i oldskool regndragter og så generelt rimelig badass ud og jeg vidste allerede hér, at der ventede mig en weekend udover det sædvanlige med nye og spændende bekendtskaber.
Vi tog en tur rundt i byen for at handle en masse ting ind som vi kunne få brug for. Vi havde desværre ikke haft mulighed for at få fat i en bil så vi var derfor nødsaget til at låne de to indkøbsvogne vi havde brugt på indkøbsturen til at transportere alle varene, teltet, højtalere, batteri og pressening - så vi tog indkøbsvognene med på færgen. På vejen over var der tid til et lille break og snakken faldt med det samme på hvilken slags narko vi skulle vælte os i henover weekenden og folk snakkede generelt om klassikere som LSD og svampe, men flere snakkede også om et nyt psykedelisk RC som generelt har fået rigtig god omtale på både bluelight, Erowid og diverse andre narkosider. Stoffet skulle være en analog af 2c-serien og de medbragte RC's var 25i-NBOME og 25c-NBOME. Jeg havde ugen forinden indtaget en dosis på 250 mcg 25c men havde kun haft en meget meget svag virkning, hvilket, kan man sige, svarer meget godt overens med de rapporter der er om 2c-C's egenskaber som et relativt overfladisk og “afslappende” psykedelika.
Da vi ankom til Fanø begyndte vi ligeså stille at bevæge os ud i klitlandskabet, vores endelige destination var der ingen der var helt sikre på og allerede her fik turen sit første præg af eventyr og jeg flød med det. Vi holdte en “grøn pause” på halvejen og snakkede lidt om sidste års fanø-tur og den nytårs fest som nogen af dem havde holdt sammen, samt hvilke fester vi hver især planlagde i den nærmeste fremtid og jeg fik det indtryk at vi allesammen var folk der godt kunne lide en VILD fest :P
Den sidste strækning ud til den camp, som vi stadig ikke vidste hvor skulle være, var et helvede – Joseph og jeg havde fået vognen med drikkevarer og vi sakkede derfor hurtigt bagud da stien blev rigtig dårlig, der var sand, bakker og forhindringer alle vegne og jeg var fuldstændig radbrækket i kroppen da vi nåede en fornuftigt destination at slå lejr på – men det føltes fantastisk!
Vi havde udset os et stykke skov midt i klitterne med håb om at finde et fladt stykke med læ for vinden. Vi vandrede ind, ud og omkring skoven i en times tid indtil vi fandt et godt sted at slå telt op. Vi fik relativt hurtigt slået teltet op hvilket også var rigtig godt, da den første af mange regnskyl kom indover os kort tid efter. Imens Randy, B og jeg slog telt op var Joseph gået ned til færgen for at hente DGS som netop var kommet fra en anden fest og havde derfor ikke sovet i halvanden døgns tid. Det var efterhånden blevet ret sent helt uden vi havde opdaget det og vi sad nu bare i teltet og slappede godt og grundigt af, altimens der gik rygerklub i festen :)

Fredag

Fredag var store ankomstdag og jeg var virkelig spændt på at møde alle de mennesker som jeg nu igennem 3-4 år kun har stiftet sporadisk bekendtskab med igennem psychedelia. Dagens første opgave var dog at få lavet et godt bålsted, hvilket er sværere end som så da vi befandt os et sted uden sten større end dem man finder i stabilgrus. Men bålet kom op at stå og Randy og B lavede lækre pandebrød og billige grillpølser over bålet hvilket endte med at blive til “bålhottere”– det smagte vidunderligt - det er som om der sker noget med sanserne når man er udendørs, alt bliver potentieret, selv jointsene og kildevandet smagte bedre end normalt. :P
Ud på eftermiddagen ankom første gruppe af mennesker (for forståelsens skyld kalder vi dem for freqs gruppen), de havde netop ugen forinden været til freqs of nature og de havde tydeligvis haft en alt for lækker weekend, man kunne mærke deres humør og ånd var helt i top. På vejen tilbage blev vi bekendt med hinanden. Der er altid en helt speciel stemning første gang man møder nogen man kun har kendt online, man føler på visse punkter at man kender hinanden rigtig godt fordi det er lettere at være bramfri og sige sin mening på nettet end det er i virkeligheden, indtrykket fra internettet kan dog ikke bruges til noget som helst i virkeligheden, ansigter og kroppe har også sprog som om noget, tager endnu længere tid at lære at kende end blot folks holdninger. Jeg følte at vi allesammen, på trods af at vi nok ser os selv som åbne og imødekommende mennesker, havde paraderne en smule oppe – dem havde vi heldigvis kemikalier der kunne hjælpe os med bryde ned :D
Da vi kom tilbage til lejren fik folk slået deres telte op og vi røg lidt på en stor lækker lædertjubang som Randy havde medbragt og stemningen steg. Vi kunne allesammen blive enige om, at den white widow som der blev fyret op i var yderst lækker og at den helt automatisk gav én et dejligt smil på læben. Lidt senere ankom Bærnelin, Skaal og M med sine didgeridoos, Bærnelin og Joseph tog noget AMT allerede på det her tidspunkt, for ikke at gå for sent kolde. Som aftenen skred frem blev folk mere og mere tossede og nogen stykker gik i MXE posen og blev helt slukket, det var utrolig sjovt at være vidne til på trods af at jeg kun havde røget joints og drukket et par øl, men jeg trængte til at tosse lidt med så jeg tog en dosis methylon. Det var min første gang på methylon, men jeg har 8-9 MDMA erfaringer i baghånden og en bunke (25-30) LSD og svampetrips i baggagen så jeg havde ikke forventet det helt store af methylonen. Jeg blev dog alligevel glædeligt overrasket. Methylonens stimulering var ikke nær så påtrængende som MDMA'ens, jeg havde jeg en kontrol som var i stil med den man får fra coke og med den empatiske del man kender fra MDMA'en, dog med den forskel at man selv skulle gå ind i de åbne samtaler for at føle den 100% procent – dette brød jeg mig rigtig godt om, da MDMA'en godt engang imellem kan virke for “insisterende” til at være godt i fest sammenhæng. Jeg brugte de 3-4 timer rusen varede, på at danse lidt – jeg prøvede at snakke med resten af festen, men mange af dem var rimelig brændt på MXE og det føltes derfor lidt som at snakke med nordmænd eller svenskere, man kan forstå hvad de siger det meste af tiden, men det er svært at få en længere samtale op at køre – vi var i 2 verdener. Heldigvis var DGS' ven M (ham med didgeridooerne(is that even a word?)) pinligt ædru og jeg brugte derfor det meste af min blæser på at afbryde ham i hans meditation og læsse diverse frustrationer og ubalancer over på ham. M er i lære som shaman og han havde derfor ingenting imod mine udgydelser, hvilket gjorde mig utrolig tryg og godt tilpas at vide :). Jeg vidste at der skulle noget psykedelisk på bordet næste dag så jeg sparede mine serotonin-depoter for en redosering og gik i seng ved en 03:00 tiden, resten af crewet og freqs gruppen tog på eventyr i klitterne i natten og havde det vist rigtig fedt.

Lørdag

Da jeg stod op lørdag var der stadig en 5-6 stykker der var oppe, de var allesammen i et dejligt fjollet humør så det var dejligt at stå op til. Efter noget mad og et par joints, gik os der havde fået noget søvn ned til færgen for at hente Khazim og S. Jeg kender Khazim fra en tidligere fest hvor han havde haft det lidt for vildt, så jeg følte lidt, at der på forhånd var en lille forbindelse imellem os. Da vi kom tilbage til campen blev vi enige om, at vi skulle til stranden for at bade, ikke fordi vejret var specielt egnet til det, men vi kunne jo ikke bare nøjes med at kigge på vandet – selvom det nu var meget smukt. Så vi drog afsted Skaal, S, Khazim, B, Randy, M og jeg – det var en ret lang tur, men da vi endelig nåede til stranden blev det det hele værd. Blæsten hvirvlede visse steder sandet op og det føg henover stranden og skabte bevægelige mønstre og små bakker hvorend der stod noget i vejen, det var et smukt syn og vi ærgede os lidt over at vi ikke havde taget noget narko FØR vi tog afsted :D Vi fik os en hurtig dukkert og tog derefter ind mod byen for at købe ind til aftensmad. Menuen stod på grillspyd. Da vi kom tilbage til lejren, var klokken allerede blevet omkring 17 og folk var så småt begyndt at tænke på hvad de skulle indtage af narko den aften. Jeg havde selv håbet på, at der kom noget mere syre, men det var ikke lykkedes at skaffe noget, så jeg besluttede mig for at teste den anden 2c-analog: 25i-NBOME. D som kom aftenen forinden havde til formålet kreeret en næsespray som sprøjtede 250 mcg ud pr. Sprøjt – jeg havde som sagt ugen forinden testet 25c'eren med 250 mcg med et lidt kedeligt resultat og siden 25i'eren efter sigende skulle være en smule lavere i potens besluttede jeg mig derfor for at tage 2 sprøjt med det samme. Come up ved denne her ROA er utroligt hurtigt, men samtidig også ret blødt, jeg oplevede kun en smule kvalme som jeg egentlig mere mistænker for at være forårsaget af en smule angst ved hele situationen... Efter ca. 15 min. Havde jeg nået plateau, men havde stadig lidt problemer med at give slip til oplevelsen, det føltes bekendt, som en slags silkeblød udgave af 2c-I med en snert af LSD over sig, især i det visuelle, det var dog meget sværere at gå ind i det psykedeliske mindset, det krævede lidt mere af mig. Dette kan dog også skyldes settingen, jeg er ikke vant til at trippe med mange mennesker så jeg var nok en smule tilbageholdene. Jeg besluttede mig på dette tidspunkt for at nu skulle jeg altså have tømt ryggen, så jeg fattede en feltspade og gik ud i skoven og gravede mig et hul. Wow, for en lettelse, havde ikke skidt siden onsdag så jeg følte mig omtrent 3,5 kg lettere efter gerningen. Da jeg kom tilbage lagde jeg mig ind i teltet sammen med Skaal, som efter alt at dømme peakede på de LSD trips han havde indtaget tidligere, vi hørte noget funky elektronisk som jeg stadig ikke rigtig kan huske navnet på, men kombinationen af Skaals muntre sind og den gakkede musik fik mig til at slappe mere af og jeg lå nu og nød hvordan mønstrene skiftede i teltdugen omkring mig. Efter at have ligget i en 5-10 minutter og var kommet lidt længere ind i mit trip, besluttede jeg mig for, at jeg nu skulle have mig et grillspyd. Det skulle dog vise sig at være sværere end som så. Først måtte jeg finde ud af, at der altså ikke var nogen der lavede maden, jeg skulle selv lave det grillspyd... Nå nå, jeg fandt mig en pind og fyldte de mest farverige grøntsager på jeg kunne finde og et enkelt stykke pølse og lagde den over bålet. De fleste folk var allerede på det her tidspunkt ved at være godt inkapaciteret så der lå et par brændte spyd på bålet og hver gang jeg kiggede til mit eget blev jeg i tvivl om, om det nu var mit jeg havde brændt på – nå, men efter at have været forvirret over maden og brændt mig en 4-5 gange var mit grillspyd nu færdig, eller d.v.s grøntsagerne var omtrent på skridtet før al dente, men det smagte vidunderligt og jeg følte mig faktisk mæt efter det ene spyd, jeg gætter på at 25i'en havde fjernet min appetit en del, for der plejer at skulle mere til. ^^
Efter maden tullede jeg lidt rundt, Phillip Fry fra freqs crewet havde sat noget Kliment på, det var første gang jeg hørte om ham så jeg blev overordentligt positivt overrasket, de rytmiske mønstre og texturer snoede sig ud igennem teltets åbning og gjorde mig dejlig saglig. En bunke mennesker var gået op på en af de høje klitter lige i nærheden og lå og hyggede med udsigten og et par soveposer og tæpper. Phillip Fry og jeg gik op til dem, sikke et syn der mødte os – solen var sunket et godt stykke mod horisonten og samtidig var der et mindre uvejr på vej indover os og kombinationen med de mørke skyer og solens stråler der skar igennem gav en følelse af guddommeligt nærvær. Mens de andre gik helt ned til teltet lagde jeg mig lidt længere ned på bakken hvor M (didgeridoo) sad og spiste bananer. Jeg tænkte, at nu var det tid til at udfordre hans synsunkter lidt, en dansk shaman, det havde gjort mig nysgerrig. Jeg indledte samtalen med et temmelig dumt spørgsmål, eller det var dumt formuleret i hvert fald, jeg spurgte ham “hvordan han havde det med at mixe “buisness og pleasure”” hvilket var fuldstændig skudt ved siden af ifht. det jeg egentlig ville vide, både fordi trips absolut ikke er at sidestille med ren fornøjelse og fordi det aldrig nogensinde har været meningen at han skal gøre en forretning ud af det – så jeg fik det omformuleret til “hvilken rolle skal shamanen spille i samfundet som helhed”. Han svarede at shamanens rolle er at italesætte de subjektive mystiske oplevelser som folk får igennem psykedeliske substanser, eller transcendente oplevelser generelt. Dette adskilte sig lidt fra hvad jeg ellers havde forstået som shamanisme, da der tilsyneladende findes mange afarter, jeg var i den tro at shamanen altid var den der indtog substanserne, men M forsøgte sig med en tilgang hvor han holdte sig pinligt ædru og ellers højnede sin bevidsthed om andres tilstande ved blot at “føle sig frem”. Indtil jeg lærte om hans tilgang til det, havde jeg været en smule skeptisk, både fordi jeg ikke tror at vores danske/vestlige kultur er rummelig nok til individder der lever i et grænseland om shamanen gør og fordi jeg nok også stadig har min tvivl om potentialet i bevidsthedsudvidende stoffer som en sikker vej til transcendens, men hans tilgang var stille og rolig og jeg følte mig virkelig tryg i hans selskab. Vi snakkede derefter om hvorfor samfundet generelt var på vej udover en afkant i disse dage, at folk blev mere og mere egoistiske, kærede sig mindre og mindre om miljøet og fællesskabet og her kom han med analogi, som jeg overhovedet ikke i min ydmyge baggrund i vestlig europæisk humanisme havde overvejet. Verden var domineret af en stærk og maskulin energi, som var MEGET ordentlig og meget striks og med regler og retningslinjer for snart sagt alt – den feminime energi er undertrykt af den maskuline og værdier som empati, omsorg og eftertanke var derfor skubbet helt og aldeles i baggrunden. På daværende tidspunkt gav det SÅ meget mening i min lille verden, det var ikke nødvendigvis kvinder der repræsenterede den feminime energi og vice versa, men de følelser vi normalt forbinder med det maskuline er klart i overvægt i vores samfund generelt og derfor var vi ude på et sidespor... Nu jeg tænker over det, er det nok også dét ying og yang tanken går ud på.
Det ene dybe emne overtog det andet og jeg nævnte overfor ham, hvordan jeg altid havde så forbandede høje forventninger til mig selv og hvordan det gjorde at jeg pressede mig selv på en masse områder, “uheldige områder?” spurgte han og jeg fik fremstammet et ja, jeg kunne mærke en klump i halsen og det var dejligt at føle sig forstået nærmest uden at skulle forklare sig. Vi snakkede om hvordan rave-kulturen havde udviklet sig til en grotesk kamp for indre ro fra kulturens larmende maskine og at det var synd at folk måtte bekæmpe deres indre dæmoner weekend efter weekend, men at folk i bund grund handlede ud af nødvendighed og at der derfor ikke var andet at gøre end at se til, tolerere det og gøre sit bedste for at folk omkring én var glade. Jeg er stadig meget “vestlig” i mit verdenssyn og jeg går derfor meget op i have de “rigtige” holdninger og kæmpe for de rigtige ting, men som jeg nævnte tidligere, presser denne tilgang til livet mig unødigt og stresser mig, han mindede mig så om, at selvom jeg ikke altid kunne gøre det “rigtige” i øjeblikket, så var alle mine valg drevet kærlighed og selv dem der umiddelbart synes drevet af frygt og angst var bare min krops og sinds måde at opretholde sig selv på – denne indsigt løftede mig op på en måde som jeg slet ikke har prøvet før, tilgivelse, mest overfor mig selv, var det første der faldte mig ind og jeg følte en fantastisk indre ro, næsten ligeså ren som den svampe kan give. På dette tidspunkt bevægede uvejret sig endelig indover os og vi gik allesammen ind i teltet...
Jeg var et godt stykke inde i plateau på dette tidspunkt. I teltet blev der sat noget darkpsy på og vi sad og hyggesnakkede om alt muligt. Jeg lagde mig ned ved siden af Bærnelin som havde sovet det meste af dagen men som nu var vågen og i et rigtig dejlig knaldet humør. Han fyrede jokes om nazi's og Jesus og budskabet af og jeg havde det dejligste grineflip, jeg kunne godt fornemme at jeg var ny i denne her gruppe, da jeg var den eneste der rigtig fandt det så sjovt :-D. Efter lidt tid fandt M sin didgeridoo frem og satte sin lille bærbare forstærker til, han startede med at lave noget noget gøjl med stemmen og en hekseagtig latter, det lød helt vildt creepy og fik mig godt spændt godt op. Efterfølgende satte han didgeridooen til mikrofonen, og så skete der ellers ting og sager. Teltet blev til en drone som vibrerede og smeltede sammen med didgens og vores sind blev alle tunet ind på hans frekvens, så satte han et beat på dronen og jeg fik en øregasme og måtte simpelthen udtrykke min begejstring og udstødte et lille “wooh”. Alle noddede med hovedet mens M fortsatte i hvad der føltes som en evighed, den gode af slagsen vel at mærke – indtil han til sidst brød sammen i latter og vi andre fulgte op med tilhørende klapsalve. Lejren havde nået et nyt fælles bevidsthedsniveau og trygheden sænkede sig som en dyne henover os.
Der blev sat noget darkpsy på anlægget og vi var 2-3 stykker der stod og dansede lidt fjollet mens vi spiste et æble. Roen sænkede sig på det her tidspunkt over de fleste af de mennesker der havde knaldet igennem aftenen før, der blev lammet nogle benzoer og folk noddede hen mens der blev røget joints. Jeg satte en compilation på fra Aleph Zero der hedder Dark Room Beats som er en god blanding af downtempo og IDM i rigtig god kvalitet og hele benzoholdet faldte vist i søvn efter 2-3 numre – effektivt :P ...
Jeg var efterhånden ved at være på comedown på det her tidspunkt men jeg var stadig rimelig stimuleret, så jeg fik tilranet mig en halv ketogan til at falde lidt ned på – selvom det egentlig strider imod mine principper at slå trips ned, gjorde jeg det denne gang fordi der ikke var det store at hente i trippet mere, udover stimulering. Klokken var på det her tidspunkt omkring 3-4 stykker om natten og Skaal som trippede LSD var på det her tidspunkt stadig ret ramt. Han sad og var i færd med at rulle en kæmpejoint som han ville ud i klitterne og ryge – jeg havde egentlig besluttet mig for at jeg skulle sove nu, men J fik mig lokket med op på en anden høj klit lige bagved lejren, hvor der var et lille hul fyldt med dejlig blød lyng som man kunne ligge i. Udsigten fra hullet var fænomenal med skyline i den ene side, havet i den anden, en måne der hang lige over byen og fine små fluffy skyer der stadig ikke helt kunne finde ud af hvor de vil hen og om de ville regne på os. Vi lagde os i hullet og tændte op i jointen og snakkede om vores venner og om hvor meget og hvordan vi havde trippet før i tiden og om de gange hvor det var gået galt for os selv og andre. Der gik ca. en halv time hvor vi bare lå og hyggede og nød udsigten, da vi pludselig kunne høre stemmer i klitterne, det var Randy, B og Joseph som var på eventyr. Randy og B havde taget svampe og en smule 25c, Joseph havde taget en kombo af ketoganer og 25c og var dejligt flydende. Randy og B blev helt slået væk af udsigten fra vores lille hul og de havde en dejlig barnlig glød over dem som kun svampe kan give én. Joseph udtrykte med den største tilfredshed i stemmen “fuck hvor er det bare trygt det her” og vi andre kunne ikke andet end at give ham ret. Uvejret besluttede sig endelig for at komme indover os og jeg lagde mig ned i teltet for at sove. Inden jeg faldt helt til ro, fik jeg den sidste visual som sluttede trippet perfekt af for mig – jeg kiggede henover nogle af de sovende mennesker og så hvordan luften omkring dem bølgede, som var der en aura af varme og kærlighed der omgav dem alle :) Jeg var godt udkørt nu og det tog mig max. en halv time at falde til ro.

Søndag

Jeg vågnede efter 4-5 timers søvn og følte mig lidt brugt i kroppen, men det føltes mest som ømme muskler fra gåturen til stranden og byen, mit hovede var overraskende friskt. Jeg kiggede rundt på alle de mennesker jeg havde tilbragt weekenden med og jeg følte mig for første gang i mit liv som en del af et fællesskab (udover de musikalske fællesskaber) med visioner for fælleskabet og ikke bare hver mand for sig selv attitude - jeg følte at jeg hørte til hos de her mennesker, selvom jeg ikke havde tilbragt mere end 2 dage med de fleste af dem og langtfra havde snakket ordentligt med dem allesammen. Efter lidt oprydning og pakken, dragede de fleste af os hjemad – Randy, B, Joseph, Bærnelin og Skaal blev til mandag, så jeg fik sagt farvel med en ordentlig krammer til dem alle. På turen hjem fulgtes jeg med M og vi fik snakket en masse om musik og han spillede en masse forskellige didgeridoo-ting for mig på hans iPod. Vi blev enige om inden at han stod af, at vi måtte ses igen og jamme noget musik sammen en dag.

Dette var et trip der virkelig flyttede nogle ting for mig, både de psykedeliske oplevelser, men også turen som helhed. Mit forhold til andre mennesker fik et ordentlig ryk i en mere tolerant retning end det har været før i tiden. Jeg har helt sikkert ikke taget mit sidste trip i en større gruppe af mennesker, følelsen af samhørighed og sammenhold er noget jeg helt sikkert har lyst til at opleve igen og måske også på en større skala. Jeg har stadig har min psytrance-festival debut tilgode og jeg kunne sagtens forestille mig at tage den med dette crew – i er sgu for dejlige ;)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2012 03:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 11:42
Indlæg: 23
Geografisk sted: ???
Hold da op! Det var super fedt at læse.
Følte man var dybt inde i knolden på dig, da du beskrev din snak med shamanen.

Godnat og tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2012 07:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Fed rapport. Det er næsten som at være de selv. Men okay, jeg var der også selv. Jeg synes lige jeg vil uddybe lidt, hvad jeg foretog mig lørdag nat.

Jeg havde planlagt at skulle tage svampe, så efter vi havde spist målte jeg 2 g cubensis af og indtog dem. B og Philip Fry tog også en dosis. Comeuppet var stille og roligt, med den lidt sugende, urolige følelse i kroppen, og jeg kunne mærke hvordan de fik fat og alting blev mere og mere spændene og svampet. Jeg lå kort tid med lukkede øjne og nød nogle smukke mønstre på indersiden af mine øjenlåg. M gik igang med sin digiridoo inde i teltet og jeg satte mig ind i teltet og lyttede. Fuck, det lød godt. En hel verden af underlige lyde, der strømmede ud af trærøret. I mens jeg sat og lyttede begyndte jeg at lege med nogle knæklys. Det passede bare så godt sammen. Lyden, lyset og den overvældende følelse af eufori, det fyldte hele kroppen. Mens jeg sidder der, tænker jeg pludselig "fuck, hvor er mine ben stærke." Det er helt tydeligt for mig at mine ben kan ALT og jeg er nødt til at bruge dem NU. Så jeg rejser mig og går ud af teltet, og begynder at løbe rundt gennem klitterne, alt hvad jeg overhovedet kan. Jeg løber og løber, springer fra klit til klit. Klokken er vel omkring midnat nu, så der er ikke så meget lys, men det bekymrer mig ikke, heller ikke selvom jeg falder et par gange. Jeg har fuldstændig tillid til naturen og til at den nok skal passe på mig. Til sidst er jeg så udmattet at jeg næsten ikke kan stå på benene, så jeg lægger mig på jorden og begynder at kramme den. Jorden føles varm og levende, nærmest som om den trækker vejret under mig. Det er fuldstændig som at holde om et menneske. Jeg ligger der og koger - pakket ind i knæklys, tror jeg iøvrigt, indtil jeg har fået pusten. Så løber jeg videre gennem klitterne, længere væk fra vores lejr. Pludselig kan jeg høre frøer der kvækker, og jeg lægger mig ned på maven i græsset, overbevist om at lige her et sted, der har frøerne en lille bitte landsby jeg skal finde, men efter lidt tid går det op for mig at frøer vist ikke bygger små huse af svampe og den slags, så jeg løber tilbage til lejren for at se hvad de andre laver. Jeg må have været et syn for guder, da jeg kommer tilbage til lejren, mens jeg råber at nu skal vi allesammen ud og finde frøerne. Der der ikke så meget gang i lejren på det her tidspunkt. Det er så åbenbart benzoer der har slået folk ud. Nå, Joseph, B og M vil gerne med ud i klitterne, så vi finder nogle tæpper og en vandmelon som vi tager med. M, den ædru shaman, holder kniven, så den ikke skal blive væk. Vi går derud af, indtil vi finder et godt sted at lægge os, men udsigt over himlen, som er klar, med skyer som kommer ind fra vest. Nøj, hvor er de skyer flotte. Vi spiser vandmelon og tripper og snakker og griner, og jeg kan mærke svampene mister lidt af deres magt over mig, så jeg går tilbage til lejren og tager et sprøjt 25c-nbome, og sætter mig så hen for at lave en joint. Det sparker hurtigt ind, og jeg har svært ved at riste tobakken, fordi jeg ikke kan skelne farvenuancerne. Uanset hvor meget jeg rister bliver tobakken ved med at være... grå. Nå, jeg får lavet jointen og går tilbage til de andre. Trippet bliver nu utroligt flot. Skyerne danser rundt over hovedet på mig, og landskabet smelter totalt sammen i bløde bakker og konturene af skoven i baggrunden. Jeg lægger mig på maven i græsset og begynder at kigge på mine fingre. Selvom det er ret mørkt, kan jeg tydeligt se alle furer og riller i min hud. Her ligger vi så bare og snakker og hygger os et par timer, indtil vi kan se at der nok er regn på vej i de ellers så smukke skyer, så vi pakker sammen og går tilbage til lejren, hvor vi møder Skaal og Snoezel. Vi sætter os sammen med dem og nyder den sidste smule trip og den første smule morgen, indtil det begynder at regne og jeg går ind i teltet og kravler ned i soveposen. Der ligger jeg så og har CEV´s og lytter til regnens trommen, indtil jeg falder i søvn.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2012 18:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er en rigtig spændende historie. Du skriver den godt, og detaljeret, og man lever sig hurtigt ind i den. Damn jeg ville gerne have været med på den tur, det lyder jo som om i har hygget jer rigtig godt, og at stemningen har været behagelig, glad, og tryg. :)

Ham shamanen du skriver om, er han medlem af siden her?

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2012 20:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Tak for al kritikken :) Nej, han er ikke medlem, ikke svjv i hvert fald...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2012 00:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Hvor var det bare super dejligt at læse.
Jeg skriver fra min tlf så det blir ikke til så meget, men tak for en fed rapport og en indsigt i turen.
Ked af det ikke passede ind i mine planer, men forhåbentlig får vi en anden chance for at lære
Hinanden at kende.

Stor krammer og thumbs up herfra :)
/Hardts

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2012 22:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Tak for dejlig rapport!
Jeg mindes også at det var en rigtig hyggelig tur ;)
M/Shamanen har ikke en bruger på sitet.

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2012 23:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2007 12:14
Indlæg: 289
Geografisk sted: Århus
<3

_________________
"The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team