Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2008 18:12 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:MÐM@
dato;09.12.2002
dosis: 15 øl og en flaske sprut... 2 joints.
styrke: ?
setting: Fest

bruger rapport:
Jeg har lige ligget syg i en uge ca. og det var så endelig fredag.
Sad derhjemme og stenede på icq og røvkedede mig.

PIS!!! tænkte jeg...
Gad fandme ikke være syg en fredag ville have gang i den.
Jeg fik så fat på en kammerat på icq og spurgte om han ville med til centrum og rykke byen rundt.
Ja det ville han gerne og vi aftalte at mødes på odense banegård.
Det var et stykke tid siden jeg havde set ham så glædede mig sindsygt meget til at trykke den af med ham.

Det skal siges at han er ikke typen der tar stoffer eller jo han ryger og tar snitter men da vi sku i byen var det udelukket at ryge og snitter havde vi desværre ikke nogen af.
Well han havde snuppet en 20 pils med 10 til hver og vi tog videre ud til nogen kammerater i odense hvor vi sad og drak lidt inden vi skulle i byen.
Det endte dog med at vi røg et par joints hos vores kammerater i odense hvor vi holdt førfest...
Da klokken blev omkring +00:00 tog vi med den sidste bus ind imod byen for at tage på arkaden.

Det lovede altsammen godt og vi var begge stive og i godt humør, og kunne ikke vente med at komme ind.

Arkaden er et stort indendørs sted med en masse barer til dem som ikke kender det og kan slet ikke måle sig med bastionen ja selv IN er vildere når det drejer sig om musikken haha!
Jeg drikker normalt ikke for når jeg drikker slår det klik i mit hovede så det er MEGET sjældent jeg drikker.
Det var omkring 3-5 mdr siden jeg havde rørt alcohol sidst og drukket mig rigtig stiv så nu sku der fyres op.
Vi stod i kø og ventede på at komme ind da jeg løb ind i en gut der hedder martin.
Jeg var 120% sikker på jeg kendte ham fra dengang jeg boede i kbh men jeg tog fejl *G* vi stod og snakkede lidt og jeg var meget højtråbende (alcoholdens skyld *G*) det resulterede i at dørmanden spurgte mig om jeg havde id og da jeg ikke havde id med måtte jeg jo sige nej det havde jeg ikke og vi blev afvist i døren.
NEDERN!!! tænkte vi og gik mugne derfra...
Vi valgte så at tage på james dean hvor der var monster neder ingen mennesker og giro 413 i deres billig højtalere...
Vi aftalte at vi ville prøve at tage bagvejen ind på arkaden men fandt ud af den var låst!

Til vores held stod der 2 uåbnede vestfyn classic udenfor bagdøren...Dejligt! dem nuppede vi da :)
Vi drak dem og aftalte at jeg sku tage hjem efter et pas men vi droppede det igen.
Istedet ville mark min kammerat prøve at komme ind for han havde kun buskort og sygesikring og vidste ikk om d var nok til dørmændene.
Han kom ind og kom ud til mig igen bagefter.
Jeg gik ned og stillede mig i køen og var musestille og ja ganske rigtigt jeg kom sgu ind :)))

Stod og ventede på mark indenfor da jeg ikke ville tage chancen med at gå ud igen og han kom små 5 minutter efter.
Vi drak og drak dansede scorede...
Ved en 4 tiden tog mark hjem og jeg valgte at blive.
Jeg gik op på noget der hed zebra bar som er det tætteste du kommer på ordentligt musik selvom det for det meste kun er dance!

Deroppe mødte jeg så Rune. en cool gut fra skjern?
Han sad og var monsterstiv i bare med 2 sorte svin foran sig (hentyder ikk til noget racistisk selvom det godt ku lyde sådan *G* nej det sprutten hot and sweet).
Jeg satte mig på en bar stol ved siden af ham og han kiggede op.
Rækkede mig et glas med sorte svin og vi skålede.
Præsenterede hinanden cool nok så mødte man en ny kammerat i byen det altid hyggeligt :)
Well vi fik drukket nogen øl og gik videre rundt på baren.
Vi så den LÆKRESTE blondine Ever! og jeg sagde tjek hende der.
vi var enige om det måtte være en gudinde.
vi gik derefter videre og gik op på en bar ved navn piano bar og satte os.

Deroppe valgte jeg efter nærmere overvejelse at spørge den grimmeste tøs om en dans da hun faktisk så ret nice ud i beruset tilstand *GGG*
hun afviste mig ? Whut tænkte jeg nedern...
Well så gik vi på Zebra bar igen hvor vi så blondinen.
Jeg var så monsterlam at mine hormoner hoppede rundt i kroppen på mig.
valgte at gå hen og tage hendes hånd.
Hun tog min hånd og vi gik op og dansede.
Tættere og tættere blev det og frækkere og frækkere.
Da jeg mente tiden var rigtig (som den ikke var min timing sux på alcohol) så rykkede jeg hovedet helt tæt på hendes og hun sendte mig blikket "hvad fanden tror du du har gang i".
Well fjernede hovedet igen....
Før jeg vidste af det kyssede hun mig og vupti stod vi næsten og havde sex på dansegulvet.

Efter vi havde stået og kysset lidt og haft gang i hinanden spurgte jeg om jeg ikke måtte få hendes navn og tlf nummer.
Det måtte jeg godt havde desværre bare ikke noget at skrive med så vi aftalte at finde en kuglepen i baren.
hun gik nedenunder sammen med sin veninde og mig og rune gik med.
well da vi kom ned gik hun over til en fyr og holdt ham i hånden hun sagde det bare var hans bror (yeah right narrefisse)
Satte mig på en stol og ventede sammen med rune.
Hendes veninde kom hen og sagde min kusine vil ikke være sammen med dig alligevel?
Så sagde jeg "Jamen så er det da godt din kusine er gammel nok til selv at sige det" og så gik vi.
På dette tidspunkt var arkaden ved at lukke og vi ville videre i byen...
Vi var lige gået 20 meter væk fra arkaden og skulle pisse.
Da vi stod og pissede stoppede der pluselig en hvid bil med BLINK GREAT tænkte jeg.
skyndte mig at lyne bukserne og gå videre.
De steg ud af bilen og råbte "STOP..." da de havde gjort det gik jeg fortsat videre mens jeg råbte tilbage "DET KENDER JEG IKK NOGET TIL"....

De for op og tog fat i mig og rune...
Da de spurgte os om cpr nummer og navn nægtede jeg at give dem det.
og den ene panser skubbede til mig...
I det han gjorde det pegede jeg på hans politi mærke på jakken og sagde han skulle vise respekt når han rendte rundt med sådan en drengespejder uniform.

VUPTI!!! før jeg vidste af det lå jeg på maven på den kolde asfalt med håndjern på ryggen...
De hjalp mig op og mens de fik runes navn og cpr nummer stak jeg af!
Løb op ad gå gaden mens jeg skreg "U CAAAANT GEEEET ME" HAHA.

Som jeg sir kan jeg ikke tåle at drikke...
WELL SMASK!!!! sagde det og så lå jeg ned.
Svinet havde smækket mig med sin maclite lige over øjet så jeg fik en flænge.
blev sat i bilen med en betjent ved siden af mig bagved og en chauffør.
Chaufføren var en ældre mand med briller og fik sig en snotklat i nakken.
Heldigvis ramte den hans jakke *G*
Han havde hørt jeg spyttede og kom om bagi og åbnede døren og sagde jeg spyttede og kiggede rundt i bilen.
Jeg svarede tilbage med "Tror du jeg et svin som jer"
Og det resulterede i han borede sin maclite i maven på mig mens jeg sad med hænderne i jern på ryggen og ikk ku gøre noget.
AV!

Well fik mit eget lille værelse lækkert nok tænkte jeg for der kørte ikk nogen busser alligevel og så slap jeg for at gå de 5km hjem...
Da jeg kom ind i cellen ville jeg have noget at drikke og råbte og skreg op imod kamerat i loftet at jeg ville have noget vand.
De nægtede mig det plus de nægtede mig min telefon samtale (ludere).
Havde ellers planlagt at ringe til et 3530 nummer fra deres tlf *GG*
De ville ikke give mig noget vand så jeg begyndte at råbe jeg var på ecstasy og at hvis de ikk ville ha jeg dehydrede og døde i deres fucking celle på deres vagt fik de lettet røven herned med noget vand nu.
Der kom et kort stykke tid efter en dokter og 2 nye betjente.
Disse betjente var faktisk flinke nok i modsætning til deres kollegaer ville de med glæde give mig vand.
Jeg skulle så puste i et alcometer tror jeg det hedder...
og fik afvide jeg var heldig for havde min promille været meget større sgu jeg ikk være der.
fik den sovet ud og dagen efter tog jeg hjem og ventede på mark.
Vi tog i byen igen dagen efter og da havde jeg lånt et pas af en kammerat da jeg ikke kan finde mit eget.
Det blev jeg busted med på a-bar australian bar og der kom igen politi.
hader pansere lorte nazister!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:14 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
orginal poster:Sune

Lyder nice :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 nov 2005 09:16
Indlæg: 0
hehe det lyder som en fed by tur


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:17 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
orginal poster:Anonymous

"Hader pansere lorte nazister".. Hmm.. Måske ville man ikke opleve politiet som sådan hvis man opførte sig ordentligt i byen..?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jun 2007 18:40
Indlæg: 259
Geografisk sted: Nordjylland
Hahah, grineren alligevel.! Men det er sku en svinsk måde de behandler en på de politi folk!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 feb 2008 06:56
Indlæg: 15
Geografisk sted: Fyn
Hahaha havde god griner på over den anholdelse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team