Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2008 18:24 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato;05.01.2003
dosis: 2.5 Knips - gule Durex
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:
*** Trippin' on DOB? ***

Dato: 020921
Stoff: 2.5 Ecstasypiller - gul Durex
Level: 4 - Fullstendig fjern, loka og på tripp
Varighet: 12 timer
Festdeltakere: 2 - jeg og Tulla
Setting: Hjemme
Terningkast: 6 - Råeste ecstasypiller noensinne


Oversikt:
Kjenner ikke inneholdet i pillene, men mistenker MDMA + DOB

Lør 2100: Start på inntak av piller.
Lør 2115: Ble skikkelig slapp i kroppen. Klarte nesten ikke gå.
Lør 2145: Typisk MDMA-følelse. Øyene danser og musikken er digg.
Lør 2300: Får kraftige deleriumslignende hallusinasjoner.
Søn 0400: Hallisene begynner å roe seg.
Søn 0600: Tar 2 hyppere. Sover 8 timer.
Søn 1400: Ettereffekter med milde halliser sitter i enda.
Søn 2200: Utrolig sliten i kroppen og hodet. Sovner
Man 1200: Forsov meg og kom meg ikke på jobben.
Man 2000: Begynner å føle meg OK

Rapport:
Klokka 2100. Tok først en halv pille for å få en mild tripp. Etter 15 minutter ble vi meget tunge i kroppen og dette var ikke noe ecstasyfølelse. Etter 45 minutter kom den typiske Ecstasy (MDMA) følelsen, og nå tok vi mer piller. Etter en stund hadde vi delt 5 piller - 2.5 på hver. Hadde skikkelig ecstasyfølelse, men var også skikkelig slapp i kroppen. Dette var skikkelig avslappende piller hvor det var skikkelig digg å høre på musikk. Etter under en time begynnte øynene å gå kraftig, og det kom brått. Følte en kraftig MDMA lignende følelse og jeg hadde det noe helt siiiinsyyykt digg. Det ble etter hvert umulig å sitte ved PC'en og jeg gikk og la meg i sofaen. Øya gikk så jævelig at alt jeg så på ble ganget med 5. Vi tok oss en røyk, og det ble ganske slitsomt. Skjønte nesten ikke hvor askebegeret var fordi jeg så 4 eller 5 askebeger pga. at øynene gikk så innihelvete hardt rundt. Alt bare flimret og var 5-dobbelt å se på. Fargene var ganske mørke og kraftige. Etter 2 timer begynte ett nytt stadiet av trippen. Begynte å føle meg enda mer tung i kroppen og jeg begynte å hallusinere ganske realistiske hallusinasjoner. Lå på sofaen og så en isbjørn komme ut av veggen og den spurte meg om å få bomme en røyk. Så til og med at isbjørnen tok en røyk og så ble den borte.

Øyene gikk fortsatt kraftig rundt i hodet og jeg følte meg skikkelig fjern, slapp og tura. Trippen fortsatte med like hard styrke langt utover natta. Da klokka var 02 var det akkurat like sterkt og jeg gikk en tur på dass. Da så jeg en kompis komme opp av dass mens jeg pisset. Så han krøp opp av vannet, gikk opp av dass med en koffeinpilleboks i hånda og sa: Fy faan å dårlige disse pillene her er asså, disse går i vasken! Og så jeg han kastet pillene i vasken. Helt sykt at det går an å hallusinere sånn. Hallisene var så ekte at det mer kunne virke som ett delirium. Jeg er fortsatt usikker på hva disse pillene inneholder, men jeg mistenker MDMA & DOB. Har også hørt noen si de inneholder Heroin, siden man blir så slapp av dem. Hallisene fortsetter med lik styrke utover natta. La meg på sofaen og så på bordet, da ser jeg sigarettsneiper vokse opp av bordet. Ser en hel skog med sigarettsneiper som vrir seg på bordet, og så ser jeg ett ølglass som tenner seg en røyk. Helt sinnsykt å se på, og utrolig realistisk.

Ligger på sofaen og ser på hallisene som bare fortsetter og fortsetter. Ser alt mulig rart kryper rundt i rummet. I taket ser jeg flere hundre nattsvermere, og disse tror jeg faktisk er i rummet. Skjønner ikke at dette var halliser før dagen etterpå. Nattsvermerne sitter i taket og kryper rundt og nedover veggene. Ser også ting som blir skrevet i taket med sprittusj. Hva som blir skrevet klarer jeg ikke oppfatte fordi det skifter og forsvinner så fort. Klarte å tyde noen enkelte ord som Peace & Love som ble skrevet i taket. Så ser jeg ett kjempestort insekt som dirrer i taket og jeg er helt sikker på at det er der. Etter hvert som tiden går begynner plankene taket å bevege og rulle rundt. Ned fra taket kommer noen tynne blå gjennomsiktige gardiner. Taket er så sinnsykt 3-dimensjonalt og fett å se på. Hallisene fortsetter på samme styrke til klokka er rundt 4 om natta, etter det går det rolig nedover. Klokka 6 tar vi to hyppere og legger oss. Da jeg ligger føles det ut som om jeg sitter i en kinosal og ser på film. Skjønner ikke at jeg ligger i ei seng før det har gått en god stund. Dæven for noen fete halliser denne trippen har ført med seg. På grunn av hypperene får vi sove ca. 8 timer. Våkner dagen etterpå og har fortsatt ikke landet skikkelig. Er helt utslitt i kroppen og hodet. Har milde halliser hele dagen og legger meg til å sove klokka 22. Dagen etter skulle jeg på jobb, men forsov meg og var fortsatt helt utslitt. Føltes som jeg hadde influensa og måtte ringe jobben og ta en 3-dagers. Begynte å føle meg ganske OK først på kvelden denne mandagen, men var litt sliten og svimmel ett par døgn til. Dette var en fet tripp, men kunne ikke være mye bra for kroppen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team