Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2008 18:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
Information:
dato;11.08.2003
dosis: 5-10 stilke
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
ja så fik jeg prøvet kath.
jeg sad i et overfyldt tog på vej fra hornbæk til århus, hvor jeg sad ved sidden af en samalier som sad og gnaskede, med en pose stilke i lommen (kath), så jeg kunne hurtigt regne ud hvad den stod på så jeg begyndte at snakke lidt med han, og spurgte om det var kath han spiste, ja det var det og jeg spurgte om jeg måtte smage efter lidt mere snak gav han mig en lille dusk og begyndte at gumle lidt med ham, så kom jeg til århus hvor jeg tog til fest og drak mig høne stiv, mens jeg spiste kath.
når man spiser kath, er det noget man går og gnasker på heletidden, for man må ikke spise det ved ikke rigtigt hvorfor, det er vidst noget med maven det begynder at virke efter ca. 20-30 minutter, man bliver lidt friskere glad og har mere energi, der er ikke så meget mere at sige om det, jeg kan ikke sige noget om bivirkninger da jeg har almindlige tømmermænd, som de plejer at være, det skulle være ret vane dannende siger de kloge, det passer nok men det har jeg ingen erfaring med, et bundt koster ca. 50 kr. og der er til lang tid til nogle dage, men det skal spises friskt, dejlig plante det er jeg positivt overrasket over det skal helt sikkert dyrkes noget mere hvis jeg kan skaffe det for der er vist mest for insidere ???-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2004 09:42
Indlæg: 23
Geografisk sted: Aabenraa
HA! Havde næsten samme oplevelse... En sumalier i et tog, som mangle en 20'er, stak ham 20kr og fik nogle stilke kath... Blev også ret frisk og i godt humør, synes det virkede lidt som amf.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team