Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2008 22:29 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato;27.08.2003
dosis: Første og SISTE gang på Temmere
styrke: +++
setting: Hjem

bruger rapport:
*** Første og SISTE gang på Temmere ***

Dato: 09.07.2003
Hvem: Apoteket (meg) og Tulla23
Hvor: Hjemme
Styrke: +++
Stoff: 0.4 mg. Temgesic

Jeg & Tulla23 møtte en fyr ved kjerka på Råholt som hadde Temmere. Vi bestemte oss for å prøve og kjøpte 2 piller på 0.4 mg. Temgesic (buprenorfin) er ett sentralt virkende syntetisk analgetikum, og 0.3 mg. har en effekt tilsvarende ca. 10 mg morfin. Dette er ett opiatlignende stoff. Jeg & Tulla23 prøvde Temgesic (kalles Temmere) forde vi var nyskjerrige. Dette var en fryktelig rus, og jeg advarer alle på det sterkeste å prøve Temmere eller andre opiater. Man kan fort bli avhengig.

Så over til trippen. Vi knuste først 1 pille og dro halve pilla hver i nesa. Det skjedde ikke så mye med det samme, men etter en times tid ble vi litt tunge i kroppen. Bestemte oss for å dra den andre pilla og gjorde det. Etter ytterligere en time ble vi skikkelig stein og tunge i kroppen. Var så stein at jeg ikke orket å høre musikk en gang, alt av inntrykk rundt en ble forferdig slitsomt. Det var som om hjernen sluttet å tenke, orket ikke en gang å snakke. Bare lå og følte meg helt tom og nesten død. Greide ikke være oppe fordi jeg var så stein. Etter ytterligere en time med en fryktelig tung og ubehagelig rus ble jeg fryktlig dårlig i magen og måtte spy flere ganger. Når det hadde gått ca. 5 timer etter første pille begynnte jeg å skjelve noe fryktelig, dette var nok abstinenser. Var redd jeg var blitt avhengig av opiater, men skjelvingen ga seg etter noen timer. Prøv aldri Temmere eller andre opiater. Tulla23 hadde også en meget dårlig opplevelse på dette. Dette er noe av det verste av stoffer jeg har prøvd.

- Apoteket 10.07.2003


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team