Substans/er: Amfetamin - Procentindhold ukendt, oplyst til "godt"
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserne2 streger lavet af 200-300mg, øjemålt udfra posens tilbageværende indhold.
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.Settings: Hjemme, efter at have boet ved min mormor og morfar i et stykke tid grundet problemer hjemme.
Mental tilstand: Bunden. Jeg var virkelig ked af det, fordi min mormor var meget sur på mig. Lang historie.
Sygdomme: Ingen diagnosticerede sygdomme.
TriprapportenIntroduktion: Jeg har længe været nysgerrig med amf, og så fik jeg forleden dag en pose amf oplyst til 1 gram med i en handel gratis for en 4,x gram hashklump. Jeg besluttede mig så idag for at prøve det, da jeg havde alene tid i et godt setting, og manglede et "lille" boost.
Handlingsforløbet: Jeg snakkede med en ven på skype, og lagde 2 streger op imens. Jeg sad lidt og tænke over hvad det var for et salt, men kunne ikke bestemme det ud fra visuel vurdering, så tænkte ikke mere over det. En seddel blev rullet, og den første streg blev taget.
Følelsen var meget simpel. Næsen snurrede og gjorde rimeligt ondt. Lidt ligesom at suge et for stort hoved på en bong - Håber i kan følge mig lidt derude. Jeg gik så lidt rundt i min mors 3 værelses lejlighed mens jeg snakkede med hende i tlf. Den eneste virkning i øjeblikket var at jeg følte mig lidt underligt tilpas, og ikke forstod hvordan jeg skulle svare min mor.
Den
anden streg blev tager ca 15 minutter efter. Denne gang var der virkelig jackpot

Det gjorde ikke så ondt denne gang, og jeg blev opløftet så det sagde noget. Musikken og bassen føltes vidunderlig. Min sult, tørst, og bekymringer forsvandt 100%. Moment of truth: Det her er hvorfor folk bliver afhængige.
Jeg ser nu hvorfor stoffer er så farlige mht psykisk afhængighed. De følelser de giver er simpelthen nødvendige for nogle mennesker der ikke kan få dem andre steder fra.
Lige nu hvor jeg sidder og skriver rapporten, godt en halv time efter indtagelse, sidder jeg og raver for groft i min kontorstol til Ran-D.
Jeg håber at i vil bære med stavefejl hvis der er nogen, da dette er skrevet i påvirket tilstand. Det er min første triprapport nogensinde, og min første gang på amfetamin, og det tegner altsammen godt. Jeg vil skrive en post trip kommentar senere, og hvad der skete efter ved at redigere rapporten.
Skriv endelig kritik så jeg kan gøre noget bedre en eventuel næsten gang! Kog godt derude