Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 maj 2012 16:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 maj 2012 23:49
Indlæg: 2
Substans/er: 4-ACO-DMT
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Ca. 20 - 30 mg 4-ACO-DMT i hver kapsel.
Det ligner nærmest betonstøv.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
1. Maj 2012, super lækkert vejr :) Sol, varme, blomster på træerne og blå himmel.
Var lidt ærgerlig over kæresten ikke ville i fælledparken, ellers var humøret meget godt.

Triprapporten
Hej alle trip-glade mennesker.

Syntes lige jeg vil dele mit livs første trip med jer.
Evt. få kommentarer fra andre der har prøvet stoffet?

INDLEDNING.
Min kæreste og jeg havde "bestilt" 2c-i af en nær ven (Lad os kalde ham Bob), men fik i stedet for tilbudt det her "nye" stof 4-ACO-DMT, der skulle være nogenlunde tilsvarende, 2c-i.
Bob havde selv prøvet det nogle dage før, og var meget begejstret for det, da han bl.a. syntes man kom "renere" ind og ud, af trippet.

Så.. Den 1. maj 2012, var samtlige af mine venner i Fælledparken og give den gas, men min kæreste havde ikke lyst til at tage afsted, så vi besluttede at bliver hjemme og nyde vejret, i min egen lille "park".
(Min lille "park" er vores fælles have, der bliver delt af 10 etplans-lejligheder, 5 på hver side. De fleste har trukket gardinerne for døgnet rundt, da vinduerne er meget store, og vender mod hinanden)

Vi snakkede lidt om at tage en tripper sammen, selvom det bare var os to.
Først vidste jeg ikke helt om jeg havde lyst.. da jeg egentlig godt ville have Bob også var der, fordi han havde prøvet det før, og er en vildt god tripper, som går meget op i god karma osv :peace:

Det skal lige siges at jeg er tryghedsnarkoman, når det kommer til stoffer! Jeg skal minimum være sammen med 2 personer jeg kender godt, jeg skal vide hvad det er jeg indtager, hvordan det virker og hvilke bivirkninger der evt. kan opstå. Plus jeg aldrig kunne finde på at tage et stof jeg IKKE kender, til fx. en festival eller andre events, eller for den sags skyld, ude i byen!

INDTAGELSE.
Da jeg havde tænkt lidt over det, sagde jeg: "Så tager vi sku en tripper skat!" :mrgreen: (Selvom det var lidt mod mine principper) .
Vi tog vægten frem, og prøvede at veje nogle tomme kapsler først. Vægten kan kun veje ned til 0,05 g, så det fik vi ikke så meget ud af. Så prøvede vi med en knivspids at ligge dét i kapslerne, vi havde fået vist burde være en dose på ca. 20-25 mg. (Ved godt det ikke kan øje-afmåles, men vi måtte jo prøve os frem)
Da vi så vejede 3 kapsler sammen, målte vægten 0,150 g.. Det giver 50 mg, pr. kapsel, Inkl. kapselens vægt.
Vi så på hinanden, og sagde nærmest i kor: Tjaa :P
"Haps, haps" sagde det, og så satte vi os ellers ud i haven på et tæppe og nød solen.

Efter 1 time og et kvarter, mærkede jeg stadig ingen ændring, og følte mig en anelse skuffet.
Jeg har tidligere prøvet 2c-i, uden det havde nogen speciel effekt på mig, selv efter 3 doser på ca. 20 mg.
Så begyndte at tænke, om jeg på en eller anden måde var "immun" over for psychedelics :S

Min kæreste kommer ud fra toilettet, med det største, smørede smil, og siger at mit badeværelses gulv bevæger sig, og at jeg skal gå ud og se det :D Tænker nååe ja.. det kunne jo være? Gik der ud, satter mig ned,og gloede ned i gulvet.. men der skete intet! :(
MEN da jeg så kiggede op, så skal jeg da ellers lige love for at skabet gyngede :mrgreen:

SELVE TRIPPET.
Neeeej hvor var det hele pludselig sjovt :D En ligegyldig 1. maj, blev til den sjoveste nogensinde!
Det var en underlig følelse.. alle farver var meget stærke.. og alt havde et "lysskær" ligesom når solen skinner på vandet. Selvom jeg havde det godt, kunne jeg alligevel ikke helt lide det i starten, fordi jeg følte jeg mistede kontrollen fuldstændig. Men jeg vidste at hvis jeg først tænkte for meget over det, ville det bare blive værre.
Så jeg valgte at grine videre af min kærestes "vibrerende øjenbryn" og hans "grønlige skæg" :mrgreen:

For at PRØVE at gøre det lidt kort..
Total mistet tidsfornemmelse. Tiden virkede meget lang, selvom vi havde det så sjovt. 4 min, føltes som 15 :p
Der var flere gange, hvor vi begge følte vi kom ud af trippet i få sekunder, men "vup", så var vi tilbage.
En smugle forvirret. Vi var i Fakta, og gik bare forvirret rundt. Vi valgte så at købe jordbær, og fløde. Men da vi kom hjem, anede jeg slet ikke hvad jeg skulle med det? Da det gik op for mig, blev jeg enig med mig selv om jeg ABSOLUT ikke skulle til at bruge en KNIV, for at skære jordbær ud :shock: No go!
Aldrig har jeg fået SÅ røde jordbær.. men fuck de var sure :D

Forresten så hele butikken meget større ud, og jeg lod mærke til sådan noget som deres "endevæg", som jeg aldrig lige havde tænkt over var der.. og de havde forfærdelig meget juice i RIGTIG MANGE FARVER!

Min kæreste og jeg, sagde flere gange: "Det her er meeeget mærkelig" :mrgreen: Men på en rigtig rigtig god måde.
Var helt ærgerlig over trippet stoppede :)

Jamen.. jeg kunne skrive om alle detaljerne, men så bliver jeg sku aldrig færdig..
Håber det har været okay at læse, og ikke alt for tørt :)

Love, peas and harmonie - Den nye tripper ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2012 09:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Lyder som et sjovt trip :) mht selve triprapporten, så synes jeg du skal bruge meget mindre energi på at beskrive forløbet op til trippet, og så komme med nogle flere detaljer om selve trippet(indledningen er dobbelt så lang som selve tripbeskrivelsem :/ ).

Men udover det, så er det jo dejligt at høre at du kom helskindet igennem det, og at det var sjovt. Har selv prøvet at rende rundt inde i et supermarked mens jeg trippede, og det kan være ret så sjovt :P

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2012 22:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 maj 2012 23:49
Indlæg: 2
Den tur i Fakta, var ret intenst vil jeg sige :D
Jaaae ved det godt mht. trippet :) Men syntes bare det hele var vigtigt, men lige pludselig havde jeg bare skrevet en halv roman.
Så prøvede at skære lidt af.. Hvis jeg redigere den, skal den godkendes igen.. Hmm :) Det må jeg lige se på snart.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team