Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 jan 2008 14:15 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Tja drenge, jeg kender hverken ham herinde fra eller i virkeligheden. Så ved sgu ikke særlig meget om hvordan han kører sin forretning og så videre. Ved kun hvad jeg har læst herinde i forskellige tråde. Vidste ikke om han selv havde ændret det, men ja det burde han vel gøre.


Top
 Profil  
 
 Titel: mephedron
Indlæg: 21 feb 2008 04:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 feb 2008 00:47
Indlæg: 1
Hej jeg har ca. taget mephedron 3 gange vær uge i 2 måneder nu. jeg har aldrig oplevet noget dårligt på det undtagen selvfølgelig at have det dårligt når man står op men det for man jo næsten på alt når man har været vågen i et par døgn.. Jeg er godt klar over jeg ikke ved hvad der kan ske med min krop om 10 år eller 1 måned men som sagt har jeg taget det i et stykke tid nu og har også givet ud til måske omkring 20 personer og har kun fået dårlig respons 1 gang men der havde vi også blæst nonstop i 30 timer og added nogle knapper. jeg synes folk hater alt for meget på mephedron. jeg synes jeg har rimelige meget styr på det nu når jeg har taget det så meget. jeg er ikke inde i sådan noget med hvor meget sådan nogle stoffer skader hjernen og sådan noget men jeg vil give mit bud på det måske skader lige så meget som mdma. Jeg har også lettere ved at stå op om morgnen/dagen/aften end hvis jeg f.eks har taget kiks, mdma osv. og mange der har prøvet det roser det osse til skyerne. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal overbevise folk om at det er nice jeg kan jo bare fortælle om mine oplevelser og efter min mening er det det bedste stof jeg nogensinde har taget. og ja jeg har taget en del stoffer. Nu når jeg sidder og blæser og skriver dette indlæg så må jeg også lige indrømme at det er rimelig vanedanden mephedron fordi det også er et nice stof bare og ''sidde på'' altså hvor man f.eks bare sidder et par stykker en hverdag og ikke har noget at lave så er det federe at være på mephedron end f.eks kiks. Jeg læste også et sted at det skulle være det nye amf. lmao mephedron er 1000 gange federe end amf og cola. og hvis man ikke ved om man kan miste sign hjerne om 5 år så ved man heller ikke hvor farligt det er så folk det bare sidder og fyrer alt mulig crap af om mephedron er neder og farligt skulle bare lukke røven.

BHY '08 :twisted:



M E P H E D R O N

/TT


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 21 feb 2008 05:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
hamdertt skrev:
Hej jeg har ca. taget mephedron 3 gange vær uge i 2 måneder nu. jeg har aldrig oplevet noget dårligt på det undtagen selvfølgelig at have det dårligt når man står op men det for man jo næsten på alt når man har været vågen i et par døgn.. Jeg er godt klar over jeg ikke ved hvad der kan ske med min krop om 10 år eller 1 måned men som sagt har jeg taget det i et stykke tid nu og har også givet ud til måske omkring 20 personer og har kun fået dårlig respons 1 gang men der havde vi også blæst nonstop i 30 timer og added nogle knapper. jeg synes folk hater alt for meget på mephedron. jeg synes jeg har rimelige meget styr på det nu når jeg har taget det så meget. jeg er ikke inde i sådan noget med hvor meget sådan nogle stoffer skader hjernen og sådan noget men jeg vil give mit bud på det måske skader lige så meget som mdma. Jeg har også lettere ved at stå op om morgnen/dagen/aften end hvis jeg f.eks har taget kiks, mdma osv. og mange der har prøvet det roser det osse til skyerne. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal overbevise folk om at det er nice jeg kan jo bare fortælle om mine oplevelser og efter min mening er det det bedste stof jeg nogensinde har taget. og ja jeg har taget en del stoffer. Nu når jeg sidder og blæser og skriver dette indlæg så må jeg også lige indrømme at det er rimelig vanedanden mephedron fordi det også er et nice stof bare og ''sidde på'' altså hvor man f.eks bare sidder et par stykker en hverdag og ikke har noget at lave så er det federe at være på mephedron end f.eks kiks. Jeg læste også et sted at det skulle være det nye amf. lmao mephedron er 1000 gange federe end amf og cola. og hvis man ikke ved om man kan miste sign hjerne om 5 år så ved man heller ikke hvor farligt det er så folk det bare sidder og fyrer alt mulig crap af om mephedron er neder og farligt skulle bare lukke røven.

BHY '08 :twisted:



M E P H E D R O N

/TT


Du mener vel ærlig talt ikke at du kan vudere hjerneskader ud fra "tømmermænd" dagen efter vel? :shock:

Og du prøver samtidig at sammenligne det med MDMA? Du har jo ikke den fjerneste anelse om virkningsmekanismerne på de to stoffer.

Det er virkelig sørgeligt hvordan unge kan være så ignorante imbecils og bare hælde i sig indtil kroppen står af.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 21 feb 2008 11:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2006 22:49
Indlæg: 1669
hamdertt skrev:
Hej jeg har ca. taget mephedron 3 gange vær uge i 2 måneder nu. jeg har aldrig oplevet noget dårligt på det undtagen selvfølgelig at have det dårligt når man står op men det for man jo næsten på alt når man har været vågen i et par døgn.. Jeg er godt klar over jeg ikke ved hvad der kan ske med min krop om 10 år eller 1 måned men som sagt har jeg taget det i et stykke tid nu og har også givet ud til måske omkring 20 personer og har kun fået dårlig respons 1 gang men der havde vi også blæst nonstop i 30 timer og added nogle knapper. jeg synes folk hater alt for meget på mephedron. jeg synes jeg har rimelige meget styr på det nu når jeg har taget det så meget. jeg er ikke inde i sådan noget med hvor meget sådan nogle stoffer skader hjernen og sådan noget men jeg vil give mit bud på det måske skader lige så meget som mdma. Jeg har også lettere ved at stå op om morgnen/dagen/aften end hvis jeg f.eks har taget kiks, mdma osv. og mange der har prøvet det roser det osse til skyerne. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal overbevise folk om at det er nice jeg kan jo bare fortælle om mine oplevelser og efter min mening er det det bedste stof jeg nogensinde har taget. og ja jeg har taget en del stoffer. Nu når jeg sidder og blæser og skriver dette indlæg så må jeg også lige indrømme at det er rimelig vanedanden mephedron fordi det også er et nice stof bare og ''sidde på'' altså hvor man f.eks bare sidder et par stykker en hverdag og ikke har noget at lave så er det federe at være på mephedron end f.eks kiks. Jeg læste også et sted at det skulle være det nye amf. lmao mephedron er 1000 gange federe end amf og cola. og hvis man ikke ved om man kan miste sign hjerne om 5 år så ved man heller ikke hvor farligt det er så folk det bare sidder og fyrer alt mulig crap af om mephedron er neder og farligt skulle bare lukke røven.

BHY '08 :twisted:



M E P H E D R O N

/TT



Sørgeligt og super trist at se, hvis folk som har viden omkring emnet og kan forklare ned til meget små detajler hvorfor man kan få hjerneskader, tror du så ikke de har lidt mere ret end dig?

Husk nu på at det ikke er for sjov folk siger det er farligt, nemmere for at passe på sine medmennesker og sørge for at vi her i DK ikke kvajer os med narko så det bliver ulovligt


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 21 feb 2008 12:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2008 21:12
Indlæg: 67
Geografisk sted: Læderland
hamdertt skrev:
har også givet ud til måske omkring 20 personer og har kun fået dårlig respons 1 gang men der havde vi også blæst nonstop i 30 timer og added nogle knapper.


Så lad os da håbe at mindst en af de 20 finder den her post, bliver klogere og indser hvad det er for noget lort de har gang i...Jesus! hvordan kan folk være så ignorante når der er så stor risiko for at det går galt?!?!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 21 feb 2008 13:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
hamdertt skrev:
Hej jeg har ca. taget mephedron 3 gange vær uge i 2 måneder nu.



Undskyld tonen.

MEN HVAD FANDEN TÆNKER DU PÅ?
Prøv lige at vågne op til virkeligheden, inden det går fuldstændig galt for dig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 feb 2008 17:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Pas på det ikke bliver et misbrug, for det lyder da til at mephedrone er blevet din nye gud. Tre gange om ugen i to måneder? Det er jo bindegalt.

Du sige endda selv at det er meget vanedannende, hvorfor så ikke stoppe mens legen er god?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 feb 2008 18:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Entheo skrev:
Frugthat skrev:
Det tyder bare endnu mere på, at folk køber og indtager lortet, bare fordi det er lovligt.. Uden at have læst bare en smule om det.
Tak for advarslen, KenIshii - om ikke andet, så på andres vegne


Så derfor mener du at det burde ulovliggøres eller hvordan? Jeg forstår ikke helt.


Det bagvendte er, at det er selve forbudet, der er årsag til den risikable adfærd - det er ikke så meget det, at mephedrone er lovligt, der gør at folk prøver stoffet, det er kun kombineret med at alle de andre stoffer er ulovlige, at det bliver gustent.

I en mere ideel verden ville man kunne få LSD, 2C-B, MDMA, kokain og andre stoffer, som risikoprofilen er næsten 100% kendt for. Så ville der ikke være samme incitament til at indtage nye stoffer - eller Marzine, natskygger, lightergas og benzin.

Under et legaliseret, reguleret og skadesredukton-orienteret regime ville man kunne agere langt mere fornuftigt og sikkert. I det mindste ville man VIDE, hvad man gik ind til. Med stoffer som mephedrone vil man nok have en tendens til at lade tvivlen komme stoffet til gode, hvilket er specielt nemt under Prohibition, når der står politi klar med trusler om bøde, fængsel, behandlingsdomme, Ribe-model frakendelse af kørekortet osv.

Som så ofte før er Forbud skadesforøgende, og der er ingen tvivl om at folks diverse eksperimenter vil blive hængt voldsomt ud i pressen, hvis der faktisk skete noget rigtig slemt med folks hjerner på grund af f.eks. mephedrone.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 22 feb 2008 01:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2007 18:39
Indlæg: 148
Geografisk sted: 3630
MAMM skrev:
Efter hva jeg ved, kan PMA forsage døden, og jeg gjordt det mange gange, og indtil vidre er ingen død af meph, så slap lige lidt af...
Ved godt det er et RC, men det skal jo prøves... :twisted:


Sådan tænkte jeg os for 4-5 måneder siden.
Det er ikke alle stoffer der er værd at sætte sit eget helbred på spil for,
med mindre man er en afbrænding.
(skal dog siges at jeg selv har taget det! MEN det sker aldrig igen)

dsK skrev:
det virker helt kanon uanset hvor syg man bliver af det så er det nice


Nej Nej Nej. Tænk dog lige lidt på dig selv, og så skid da hul i hvor fedt det stof er!
Rigtig dum kommentar. Undskyld mig.

hamdertt skrev:
Hej jeg har ca. taget mephedron 3 gange vær uge i 2 måneder nu.

Undskyld men det er godt nok ik særlig smart det du har gang i der.
Det er fandme for uintilligent!

EDIT: Hva sker der efterhånden? Syntes det er væltet ind med nye brugere, der ik tænker særligt meget på deres eget helbred.
Skal da siges at jeg selv har været ude på et side spor. men er da kommet tilbage på den rette vej.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 22 feb 2008 10:22 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
C20H25N3O skrev:
EDIT: Hva sker der efterhånden? Syntes det er væltet ind med nye brugere, der ik tænker særligt meget på deres eget helbred.
Skal da siges at jeg selv har været ude på et side spor. men er da kommet tilbage på den rette vej.


Det er da kun positivt! Så har vi en chance for at opdrage dem - der er ikke meget ved en rygklapper klub hvor alle er enige :)

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: mephedron
Indlæg: 22 feb 2008 21:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2007 18:39
Indlæg: 148
Geografisk sted: 3630
KenIshii skrev:
Det er da kun positivt! Så har vi en chance for at opdrage dem - der er ikke meget ved en rygklapper klub hvor alle er enige :)

MVH
KenIshii


Ja okay, det har du jo helt ret i. Så ville det jo os blive kedeligt i længden :wink:

EDIT: tilføjet et n til længde :)


Senest rettet af C20H25N3O 24 feb 2008 21:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 feb 2008 20:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Kan en admin venligst sticky denne tråd? Det er jo ren guldkorn?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 feb 2008 13:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Puny_pete skrev:
Kan en admin venligst sticky denne tråd? Det er jo ren guldkorn?


Det bakker jeg gerne op om, da det jo beklageligt er muligt for selv en 13 årig at anskaffe sig mephedron, igennem you know who, desværre.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team