Jeg har skrevet dette som et indlæg i en anden tråd om ketamin og tolerans, men har nu lavet et nyt emne, så ingen overser min advarsel.
Ja, jeg er et af de individer, som har oplevet de rædselsfulde bivirkninger ketamin kan have efter et stort forbrug.
Jeg har i 6 måneder rendt og pisset hvert 15. minut. Når jeg har pisset går der ca 5 minutter hvor jeg har fred. De næste ti minutter stiger smerten så voldsom fra blæren og banditten, at jeg vil kalde det 6 måneder i helvede. Der er mindst to andre her fra boardet der har haft det samme fænomen i 2-3 måneder, men for mit vedkommende står det stadig på. Jeg har været til alle mulige undersøgelser, bla. en hvor jeg fik stukket en kikkert op igennem urinrøret til blæren. Det som lægen kunne se i den, var at blæren er stærkt formindsket, jeg pisser kun 50-80 ml ad gangen. Derfor de uudholdelige smerter.
Det som kan lindre symptomerne er benzodiazepiner og ikke det der hedder hhv. Masulin og Vesicare, som ikke gjorde det bedre overhovedet. Og hvis mine symptomer fortsætter skal jeg nok opereres.
Det foregår ved at de tager stykker af mine tarme og syr sammen med blæren for at udvide den

Jeg vil fraråde alle at røre ketamin overhovedet for man ved ikke hvor stort et forbrug, der kan udløse det her mareridt, som jeg lever i for tiden.
For mit eget vedkommende endte jeg, pga stor tolerans at injicere 600 mg. ad gangen. Den tolerans blev opbygget igennem et halvt år, sidste efterår.
Jeg var endda stoppet med keta'en lige inden jeg begyndt at pisse hvert 15. minut.
Og vel er keta det fedeste stof jeg har prøvet - og jeg har prøvet det meste, men det er ikke prisen værd, kan jeg garantere jer for.
Så overvej i det mindste om i vil risikere at det samme sker for jer. Ingen ved, som sagt, hvor ofte og hvor meget man skal tage før det går ud over blæren.
Syn|tese