Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2009 14:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2009 20:30
Indlæg: 117
zero cool skrev:
har sidet og læst rigtig mange post igennem og keta samt læst Toxik`s trip raport igennem men synes ikke jeg rigtig kan finde nogle der beskriver virkningen når man er til psy fester da jeg personligt selv får nogle rigtig vilde oplevelser på det der men er desværre ikke så god til at formulere mig så der er lidt svært at forklar mine oplevelser....

Men en person som dig Toxik får du også det man vel vil kalde nærved døds oplevelser når du tager keta.... For vil ikke selv mene at jeg går i k hold længer når jeg tager keta men får nogle meget spøjse oplevelser på det når jeg er til psy fester :-)

Lyder som om at du leder efter trip rapporter? Triprapporter Der er en masse på dansk, og på http://www.erowid.org kan du finde ne masse på engelsk!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2009 15:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 sep 2009 09:57
Indlæg: 8
Hvordan oplever i en tur i hullet? Har hørt det beskrevet som en tur i rutchebanen med visuals, har bare aldrig selv oplevet det.

Foregår det med åbne eller lukkede øjne?

Har insuffleret 250 mg forleden dag, uden en tur i hullet, selv efter 5 måneders pause fra Ketaen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2009 22:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg k-holer altid med lukkede øjne - din beskrivelse der er iorden syntes jeg - men hvis der virkelig dukkes ned, er der meget, at hente, men i et meget mærkeligt univers - oplevelserne er svære, at diskutere syntes jeg, især med folk der ikke har været dernede=)

Hvis du ikke k-holer af 250mg uden tollerence, har du enten et urent produkt eller er mega tyk... Jeg hælder mest til et urent produkt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2009 23:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Jeg vil nu mene at et meget stort forbrug af ketamin igenem længere tid med derigennem udviklet kæmp tolerance, godt kan resultere i noget jeg nærmest vil beskrive som "kronisk tolerance", som gør at man aldrig igen vil kunne få helt ligeså vilde oplevelser på ketamin. For at ramme k-hole skal dosen derfor så højt op, +400 mg at det er umuligt at huske det mindste fra trippet efterfølgende.

P.S Dette indlæg er på ingen måde videnskabeligt, men min subjektive analyse, da jeg selv har sniffet meget ketamin og kender mange der har, som alle melder om dette problem - Også selv efter pauser på over et år!

Så til jer der gerne vil bevare muligheden for at udnytte ketamin til dets fulde potentiale - Don't start snorting every fucking day!
For mit vedkommende bliver jeg blot en slags fuld, kombineret med et enormt godt humør og ironisk nok masser af energi!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 13:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 sep 2009 09:57
Indlæg: 8
@karma

Ja din beskrivelse rammer meget godt hvordan Ketaen plejer at ramme mig, sparker en ordenlig hest op og så får man masser af energi osv, og bliver "fuld" på en måde er vel nok bedste forklaring.

Jeg har altid taget Keta sammen med andre, og dermed aldrig i min seng med lukkede øjne, da jeg ikke havde hørt om fænomenet at k-hole før jeg begyndte at læse psychedelia for et par måneder siden.

I starten da jeg tog keta skulle der ikke meget til for at blive ramt, så det må nok være en slags kronisk tolerance som du siger, for jeg tager ligeså meget nu som jeg gjorde den gang`(stort set) for at blive ramt.

Jeg tror nu ikke det er et dårligt produkt, og nej jeg er er ikke fed :)

Oh well, skal nok bare lidt højere op :) forsøgte igen igår med omkring 250 mg, jeg får den der fornemmelse af at blive synket ned i en anden verden og snurre rundt i en slags tunnel, og gå lidt i dybten med nogle af mine problemer (terapi egenskaber?:o ) men ingen visuals, så er i tvivl om jeg virkelig er i hullet, eller om jeg måske skal prøve at sætte dosen op?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 14:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Egentlig er det meget simpelt IMO mht reheden - har du fået krystaller (som ikke smager af sukker også) så burde den være hjemme - hvis du deriomod får det som et pulver, så er det næsten med garanti cuttet i... Lyder også mest plausibelt, i og med, at det ikke lyder som om, at du har sniffet keta hver dag igennem længere tid... Personligt, tog det lidt overhånd for mig i ½års tid - dette er også grunden til, at jeg den dag idag, udelukkende k-holer og det sker ret sjældent - for som Karma siger, så ødelægges muligheden for et ordentlig k-hole, ved et misbrug... Heldigvis kan jeg godt k-hole endnu og det takker jeg Jah for hehe...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2010 19:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2010 19:31
Indlæg: 48
Er også ked af at høre at du har haft en nedren oplevelse af den kaliber.. men det tror jeg alle der kommer ud i et overforbrug af stoffet længe nok kommer ud for før eller siden...

Er ked af det har skræmt dig væk fra et ellers behageligt stof. Held og lykke i fremtidige oplevelser på andre stoffer, og pas på dig selv på turen !

Peace \/
Cas-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2010 19:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2010 19:31
Indlæg: 48
hopifjorden-> Giver dig helt ret i at meget der ligner pulver er cuttet.. men har man det på flaske og koger det op, kommer det til at ligne lidt pulver, bare med helt fine krystaller, som ikke rykker helt næsen så meget rundt =)

cas-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2010 11:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 okt 2005 17:10
Indlæg: 60
Faldt lige over den her i min routine gennemgang af wikipedia...

Citat:
Ketamine link to bladder failure


The drug became popular in the early 1990s
Doctors and drug workers in Bristol have established a link between the use of Class C drug ketamine and severe bladder and kidney problems.
A BBC investigation for Inside Out West found a rising number of ketamine users in their teens and 20s were admitted to Southmead Hospital over the past year.
Many had to undergo operations - two even needed their bladders removing.
Doctors at the hospital conducted further research and discovered a similar pattern across the UK.
Ketamine is a short-acting but powerful general anaesthetic which depresses the nervous system and causes a temporary loss of body sensation.
Kidney pains
In the early 1990s the drug started becoming popular on the UK club scene as people bought it in the mistaken belief it was ecstasy.
It was made illegal in January 2006 when the government classified it as a Class C drug.


We have got cases who've had to go as far as major surgery to remove the bladder
David Gillatt, consultant urologist
The drug comes in various forms, most commonly as a powder, but also as a liquid and a tablet.
The British Crime Survey for 2008 revealed its use was up 10% on the previous year.
The BBC researchers found many users were unaware of the long-term effects of the drug on their health.
Symptoms include pains in the stomach and kidneys, wanting to go to the toilet all the time, often getting up in the night as many as 30 times, and finding the process agonising.
'Physically shrivelled'
During 2008 the Bristol Drugs Project said there had been a noticeable increase in the number of ketamine users asking for help.
One anonymous user, who is now waiting for bladder reconstruction surgery, told a BBC researcher: "Doctors told me the capacity of my bladder had shrunk.
"It was actually physically shrivelled and scarred, there was an awful lot of scar tissue.
"A lot of the muscle around the outside, which obviously helps your bladder contract and which is what makes you go, a lot of that had been eaten away by the ketamine."
The programme found there are other similar cases on waiting lists in Bristol.
Operations have also been carried out in London and Liverpool.
David Gillatt, a consultant urologist at Southmead Hospital, said: "This is a worrying development as major bladder operations, such as the ones they're now carrying out, are normally performed on a much older age group.
"We have got cases who've had to go as far as major surgery to remove the bladder and that's a fairly big step.
"These people are often in their teens through to 20s, maybe 30s at the oldest, and that's something they'll have to live with for the rest of their days."
Professor David Nutt, who chairs the government's drug advisory panel, is being kept regularly updated on the latest developments in the research in Bristol.



http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/engl ... 867449.stm


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2011 19:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2011 19:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
ketamin er et ultimativt, fedt, men meget anderledes stof! Det er ikke til at beskrive, hvordan det virker, det skal selv opleves. Jeg har aldrig haft noget imod ketamin, før jeg prøvede det igen for et par måneder siden (før der, var det omkring 5 - 6 mdr. siden jeg sidst havde taget noget). Jeg havde køt et gram keta, til mig og en kammeraat, der aldrig havde prøvet det før. Og jeg vidste der ikke skulle ret meget til, før man er helt væk, i en anden underlig verden. Så jeg knuste nogle krystaller, og lagde to streger op, de var ligeså små, som jeg plejer, men alligevel blev jeg så fucking ramt, at jeg hverken kunne gå eller snakke. Det var virkelig skummelt. Jeg kunne ikke sige et eneste ord i flere timer :S... Og dgene derefter, stammede jeg ad helvedes til. Det var fandme ikke sjovt.. 2 - 4 dage efter, kunne jeg ikke udtrykke mig, kunne ikke snakke rent.
Efter den tur, må jeg sige, jeg har fået meget respekt for ketaen. Og smed resten ud, af det der var tilbage, fordi jeg fik et chok. tænkte bare, at jeg aædrig skulle røre det igen.
Jeg tænker jeg har fået en betydelig bedre kvalitet den gang, end hvad jeg var vant til. For jeg plejer sagtens at kunne tage flere streger, uden jeg fik den virkning. Jeg lyver ikke, når jeg siger stregen var meget, meget lille, og den var kun en enkelt streg. Fordi jeg ved hvor lidt der skal til.
MEN udover det, så har jeg altid kune haft gode oplevelser med keta. Jeg er bare lidt mere påpsselig, hvis jeg skulle komme i nærheden af det igen fremover ;).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2011 00:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Du er sikker på at det var ketamin og ikke MXE? Hvis du tager en streg MXE som svarer til størrelsen på hvad du ville tage på keta ville du fucke helt op. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2011 13:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 11:42
Indlæg: 23
Geografisk sted: ???
Det ville godt nok vaere farligt for folk hvis skrupelloese dealers begynder at saelge RC's til uvidende "offerer".
Eller det goer de jo nok i forvejen men det kan jo hurtigt blive en landeplage som f.eks. Levimisol. :evil:

Dreams kan du huske hvor laenge du trippede? Udover at det kraever en mindre dose, som Alice var inde paa, saa varer det ogsaa en del laengere tid end Ketamin.

God weekend :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2011 23:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2011 19:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Jeg er da næsten sikker på, det er ketamin :) det smagte i hvert fald, og lignede keta. :)
Men rusen varede nok i 3 - 4 timer vil jeg gætte på, og peaket var i godt en time. Der gik heller ikke lige så lang tid, før det toppede. Og så endte jeg i den der "trance", hvor jeg næsten ikke anede hvem jeg selv var. Heh. Har jeg prøvet før, men der skal så MEGET mere til, end bare en streg. :S
Har aldrig hørt om MXE før? Men kan da heller ikke udelukke det skulle være det, men rusen virkede som ketamin, bare i en meget kraftig virkning! :) Håber ikke min pusher har snydt mig. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 11:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Altså MXE varer lang tid. Nok noget med 4 timer. Hvis ikke mere. Kommer nok lidt an på hvor meget du tager, synes jeg føler mig lidt tåget længe efter. :)
Mine venner som havde prøvet ketamin kunne ikke mærke forskel på rusen, bortset fra at det varede længere.
Altså stoffet er jo bedre fordi man skal tage mindre af det og det varer længere. Desuden er der rygter om at det ikk giver keta-blære. Og din pusher kan garanteret få det billigt fordi han ikke skal igennem rockerne for at skaffe det, fordi rockerne ikke interesserer sig i RC's.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 16:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 11:42
Indlæg: 23
Geografisk sted: ???
Citat:
Altså stoffet er jo bedre fordi man skal tage mindre af det og det varer længere. Desuden er der rygter om at det ikk giver keta-blære.


Pas nu paa en den slags udsagn, der er serioest INGEN der ved at Methoxetamin er mindre skadeligt end Ketamin. Det er jo bare ren spekulation fra brugernes/mulige vendors side.
Ketamin har jo vaeret studeret i hoved og roev i forhold til Methoxetamin, plus saa er det meste(hvis ikke alt) Methoxetamin paa markedet lavet af nogle pengegriske kemikere fra Kina.

PEACE!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 19:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2011 19:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Alice skrev:
Altså MXE varer lang tid. Nok noget med 4 timer. Hvis ikke mere. Kommer nok lidt an på hvor meget du tager, synes jeg føler mig lidt tåget længe efter. :)
Mine venner som havde prøvet ketamin kunne ikke mærke forskel på rusen, bortset fra at det varede længere.
Altså stoffet er jo bedre fordi man skal tage mindre af det og det varer længere. Desuden er der rygter om at det ikk giver keta-blære. Og din pusher kan garanteret få det billigt fordi han ikke skal igennem rockerne for at skaffe det, fordi rockerne ikke interesserer sig i RC's.


Hmm, jamen hvordan ser det ud ? Altså ketaen ligner sukker og skal knuses, ser MXE lige sådan ud? Og har det samme smag som keta?
For det lyder da godtnok ligesom det jeg har fået :s efter jeg har læst nogle af posterne i en anden tråd, om hvordan rusen kan være. Forvirrende osv.. Og jeg følte mig meget forvirret. :S Og jeg var også "bange" for jeg ikke ville blive mig selv igen, gik ikke i panik eller noget. Ik udover jeg synes det var pisse frustrerende at jeg ikke kunne snakke, og kunne virkelig ik få sagt et ord. Ubehageligt! Og det med jeg også stammede dagene efter... Har jeg aldrig prøvet før på keta, og jeg har altså nok suget meget keta, og det er aldrig sket. Plejer at blive 100 % mig selv/normal igen, såsnart rusen er ovre. Der er ingen "efterkoger" på den.
Men ja, efter jeg har læst det her, kunne det måske nok pege i retning af, at det ikke helt var keta jeg har fået, eller.... Det finder jeg selvfølgelig aldrig ud af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 20:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Det er ikke store krystaller, men kan det godt være tror jeg. Kommer jo an på hvordan det er lavet, om det er knust osv.
Min ene ven kunne ikke snakke efter 150mg. Desuden tænkte vi allesammen "jeg bliver sgu aldrig ædru igen", det føltes som om det ingen ende ville tage, og efter alle 3 af have ligget i K-hole i en time, var vi stadigvæk sygt blæste og væltede rundt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 20:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Alice skrev:
Mine venner som havde prøvet ketamin kunne ikke mærke forskel på rusen, bortset fra at det varede længere.

Efter jeg røg helt i, kunne jeg godt mærke forskel vil jeg sige. Nu ved jeg ikke hvad i 2 andre har snakket om efter trippet, men synes det blev alt for freaky i forhold til keta.
Selv hullet var for mystisk. På keta kommer jeg som regel ud på en rejse af en form, eller... Jeg for nogle (af hvad det virker til i trippet) virkelige oplevelser.
Men det hul jeg røg i på MXE føltes mere som om jeg bare var en substans. Så ikke nogle ting som sådan, det hele bestod bare af farver.
Og så som den største forskel; 16-18 timer efter var jeg stadig (minimalt) påvirket. Ved ikke om det har været fordi jeg havde taget for meget.
Men i det store hele; efter trippet blev voldsomt, var der mange forskelle fra keta imo. De færreste var positive.

Har også efter trippet besluttet at det ikke er noget jeg rører igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 21:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2011 19:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Alice skrev:
Det er ikke store krystaller, men kan det godt være tror jeg. Kommer jo an på hvordan det er lavet, om det er knust osv.
Min ene ven kunne ikke snakke efter 150mg. Desuden tænkte vi allesammen "jeg bliver sgu aldrig ædru igen", det føltes som om det ingen ende ville tage, og efter alle 3 af have ligget i K-hole i en time, var vi stadigvæk sygt blæste og væltede rundt. :)


Jamen det lyder da fuldstændig som det stof der, må jeg sige :D
hvis ikke det var det, må det bare ha været noget UHYRE godt keta jeg havde fået fat i... :p
Det er ligefør det har afskrækket mig fuldstændig fra at tage det igen. Om det så er godt eller skidt, ved jeg ikke. Jeg kan nu også sagtens undvære det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2011 21:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Var det ikke fordi du var sur på mig og T?

Desuden oplevede jeg K-hole helt anderledes. Jeg så INGEN farver. Det hele var sort med grønligt lys til at definere konturer. Jeg svævede gennem tuneller og mærkede op-ned-til side bevægelse på min krop. Vildere end tivoli.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team