Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2008 18:32 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Denne kokain-analog er for nyligt dukket op på RC-markedet, og jeg vil advare at pga. af den høje dosering - og højst sandsynligt redoseringer,
kan man risikere at havne i delerium!

Dette hændte for nyligt af en af mine venner, der sad hos mig og festede for vildt ved mig og 10-20 andre af hans venner der er spredt rundt omkring i landet, som han havde lange samtaler med... Så var der også lige de 3 piger der havde sex på mit toilet, men de forsvandt fandme da jeg gik derud - satans!

Det endte med at politiet kørte ham til den lukkede afdeling på det lokale hospital, hvor han blev trakteret med diverse benzoer i et døgns tid.
Jeg har selv oplevet at min kammerat morphede både visuelt og mentalt mellem en anden ven, hvilket det derfor var ret svært at føre en samtale.

Da både 4-FTK og Atropin fra bl.a. Bella Donna, har tropin-skelettet, kommer det ikke bag på mig, at delerium kan forekomme.

Men, hvis i leger med det, så hold doserne lave, så i ikke havner i samme tilstand - Tro mig, delerium er ikke sjovt!.

Mvh
Dex


Senest rettet af Dextrose 01 nov 2011 11:22, rettet i alt 2 gange.
Flere mener en advarsel mod dette RC er på sin plads - gjort til sticky.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2008 19:32 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hej Dex.

Tak for en god post - håber du er ovenpå igen. Er det din fornemmelse at stoffet er så udbredt at vi skal have en sticky post om det?

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2008 19:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Yessir!

Jeg har på fornemmelsen at det vil vælte RC-markedet inden for det næste halve års tid, ikke mindst pga. den simple syntese fra Atropin, men også (soon to come) semi-status som "lovlig coke"....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2008 22:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Lige lidt til dem som ikke hved hvad Delirium er http://da.wikipedia.org/wiki/Delirium


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2008 17:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Og her: http://www.youtube.com/watch?v=hrU6jhO- ... re=related


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2008 18:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Zarathustra skrev:


Ursäkta meg. Er du i en tilstand af delirium?
Det er sgu da ikke den mest rammende beskrivelse af delirium :roll:

...og undskyld for at besudle denne seriøse tråd, siger vi begge!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2008 12:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2008 13:18
Indlæg: 4
Tak for advarslen! Kan du fortälle hvilken störrelsesorden din vens dose var i? Det kan selvfölgelig väre svärt at have en idé om, det lyder som en vild fest :-) Men det ville väre rart at have en ca. gränse for indtagelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2008 04:16 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Vi snakker nok i omegnen af 2-3 gram...

Jeg vil på ingen måde anbefale nogen at eksperimentere med doser over 1 gram.

Bemærk, ved begge doser mener jeg ikke at det er indtaget på én gang, men over en flere timers periode...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2009 13:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Kan effekterne af 4-Fluorotrpakokain overhovedet sammenlignes med regulært kokain?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2009 19:01 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
IMO nej... På bluelight har der været diskussioner om det, og de fleste (inkl. undertegnede) er enige om at det er et "Oxymoron" altså et stimulans der virker stenet/sløvende.
Det eneste andet eksempel jeg har på et Oxymoron er MDEA.

Jeg har for et halvt års tid siden prøvet at freebase lortet og ryge det, og det smager endnu værre end freebase coke og har absolut ikke den samme rare effekt.

Forøvrigt har jeg endnu et eksempel på en ven der for nyligt, med en overraskende mild dosis 4-FTK (ca. 250 mg IV) også endte i delusion og indlæggelse på psykiatrisk afdeling i 2 døgn, til han var normal igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2009 22:40 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 26 jul 2007 13:02
Indlæg: 332
Geografisk sted: København
Dextrose skrev:
Det eneste andet eksempel jeg har på et Oxymoron er MDEA.

Hvad med "larmende stilhed" eller "plastikglas"?

Ved ikke om du selv havde fanget den, men jeg vil blot gøre opmærksom på at et oxymoron (som er et ord både på dansk og engelsk) ikke er en ny stofklasse, men "er et ord eller en kort vending, der er sammensat af to tilsyneladende selvmodsigende begreber, en slags komprimeret paradoks, hvor der som regel ligger en sandhed eller indsigt gemt i paradokset." (http://da.wikipedia.org/wiki/Oxymoron)
Oxymoron brugt i denne sammenhæng er således blot et udtryk for modsætningerne i en sløvende stimulans.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2009 05:04 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Tak for info, det var jeg overhovedet ikke klar over....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2009 07:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
CannaChem skrev:
Zarathustra skrev:


Ursäkta meg. Er du i en tilstand af delirium?
Det er sgu da ikke den mest rammende beskrivelse af delirium :roll:

...og undskyld for at besudle denne seriøse tråd, siger vi begge!



:D ROFL


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 20:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2010 22:21
Indlæg: 149
Geografisk sted: BONBONLAND
RC markedet... Hvad står RC for ? Europe ?

_________________
I`m way too busy POWERTRIPPIN !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 20:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Drugger skrev:
RC markedet... Hvad står RC for ? Europe ?


RC = Research Chemical

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 20:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Drugger skrev:
RC markedet... Hvad står RC for ? Europe ?

:D Hvordan ville du forkorte Europa til noget der passede med RC?
RC står for "research chemicals". Det er i denne forbindelse en betegnelse for kemiske psykoaktiver som ingen som regel ved særlig meget om endnu, (specielt mht bivirkninger, skadevirkning osv.) og som endnu ikke er blevet ulovliggjort. Det går dog efterhånden meget hurtigt med at få ulovliggjort alle psykoaktive kemikalier så snart de bliver fundet i DK.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 20:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2010 22:21
Indlæg: 149
Geografisk sted: BONBONLAND
Prometheus skrev:
Drugger skrev:
RC markedet... Hvad står RC for ? Europe ?

:D Hvordan ville du forkorte Europa til noget der passede med RC?
RC står for "research chemicals". Det er i denne forbindelse en betegnelse for kemiske psykoaktiver som ingen som regel ved særlig meget om endnu, (specielt mht bivirkninger, skadevirkning osv.) og som endnu ikke er blevet ulovliggjort. Det går dog efterhånden meget hurtigt med at få ulovliggjort alle psykoaktive kemikalier så snart de bliver fundet i DK.


Vidste ikke hvad RC stod for. Og ku ik se hvordan 4-Fluoro sku kunne påvirke os hvis det ikke var i Europa. Derfor.

Kan heller ikke se hvordan RC skulle stå for Europa, men spørge, blev jeg nødt til.

Hvad er det lige som gør at stater ulovliggører diverse medikamenter som 4-Fluoro og mephe osv ? De sidder vel ik suger selv. :mrgreen:

Men måske en allerede liste lavet i forevejen over bad things ? Speak brother, du ved det.

_________________
I`m way too busy POWERTRIPPIN !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 20:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Drugger skrev:
Hvad er det lige som gør at stater ulovliggører diverse medikamenter som 4-Fluoro og mephe osv ? De sidder vel ik suger selv. :mrgreen:

Tjaeh, under den nuværende politik ulovliggøres alle kemikalier som har et euforiserende eller vanedannende potentiale uden at der bliver lavet yderligere undersøgelser om stoffernes skadelighed. Og mange af de ting som er tilgængelige på RC-markedet er sandsynligvis farligere og mere skadelige end de fleste af de udbredte, gammelkendte stoffer som har været ulovlige i mange år. Med de gamle stoffer kender man i det mindste meget mere til risici og bivirkninger ved længere tids brug.

Drugger skrev:
Men måske en allerede liste lavet i forevejen over bad things ? Speak brother, du ved det.

Hvad mener du, en liste over alt som er ulovligt i DK? I så fald er det Listen over euforiserende stoffer du leder efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 21:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2010 22:21
Indlæg: 149
Geografisk sted: BONBONLAND
Godt være de forebyggede ? Gjorde dem ulovlig uden det har været det. Lidt som da USA tog astma medicin ned af hylderne (pga efedrin til meth) og lactose herhjemme.

_________________
I`m way too busy POWERTRIPPIN !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 23:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Lactose af hylden? Ehh


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team