Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Indlæg: 10 okt 2015 19:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Mr. Gone skrev:
Blev det en god aften? :D


Det blev en aften over al forventning! Jeg var meget forundret over at der kom så mange mennesker. Allerede før klokkenblev 19 var der godt fyldt op, og det er mit indtryk at rigtig mange blev gennem hele aftenen. Folk var simpelt hen kommet for at være med til arrangementet, og ikke kulturnatten som sådan.
Til gengæld tror jeg ikke der var særlig mange kulturnats-gæster udefra, så set i bakspejlet kunne vi nok lige så godt have holdt det på en anden aften.

Det blev til en rigtig hyggelig story-telling-aften og nat, hvor folk delte private og selvoplevede historier med hinanden, og det var fedt at der var så mange som tog bladet fra munden og stillede sig op til mikrofonen! Jeg tror i det hele taget at det for manges vedkommende var deres debut foran en mikrofon, så det var ret sejt! :gud:
Vi fik også vist filmen "DMT - en skildring af en ryge-session et sted i Danmark" et par gange, og det virkede til at folk var begejstrede.

Der var mange som kom med kage, så vi løb på intet tidspunkt tør. Tak for det!

De sidste som blev hjalp os med at pakke det hele ned fra klokken 2:30, og det hele var pakket ned i traileren klokken 5 om morgenen :) Skide godt arbejde!

Vi fik tjent 1093,50 kr på kaffe, chai og kage. Vi har så også haft en del udgifter, som jeg lige skal regne på. Men alt i alt ret så tilfredsstillende!

To af "Psychedelia" logo-bannerne som vi fik trykt på voksdug blev desværre stjålet. Der er tale om de to som hang ved udgangene til H.C. Ørstedsparken, og som var 1 m lange. Rigtig ærgerligt, for vi havde trykt dem for donationspengene, og vil rigtig gerne have dem igen! Jeg skal have skrevet en større efterlysning efter dem.

Men alt i alt en fantastisk fest!
Tak for den :D

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2015 19:34 
Det var en herre fed aften med en masse mennesker og en masse gode tripp fortællinger.
Jeg vil vurdere at der måske var over 100 mennesker, da der var flest, eller oss var jeg bare mega skæv og så dobbelt:D

Det fortsætte til omkring klokken 2-3 om natten, jeg gik helt i zombie mode til sidst da jeg både var træt, skæv og sulten, og følte mig helt handikappet da vi skulle rydde op:D På vej hjem fald jeg i søvn i toget og kørte for langt to gange, sådan at jeg først var hjemme kl.07.00 i morges:) hehe

Ros til Fanny og de andre.


Top
  
 
Indlæg: 10 okt 2015 20:52 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Jep rigtig fedt.

også fedt at møde nye folk - bubber og ø tripper :)

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2015 16:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Det var et super fedt arrengement! Mange tak til Fanny, det er trods alt hende der har gjort det meste af det hårde arbejde.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2015 21:45 
Same way Kenishi;)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team