Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2015 11:47 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Ved nærmere eftertanker skal vi nok passe på det med testkits. De er pisse ætsende. Jeg kan huske vi havde uheld for mange år siden på voov festivallen, med en fyr der stak en flaske i lommen der var utæt. Pænt upopulært.

Lad os holde den sikker de første gange og nøjes med de herlige autoflower frø. 20 kr for 10 frø?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2015 17:48 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Bubber skrev:
Jeg kan godt give et par tusinde autofrø til projektet. Men jeg orker ikke være ham der putter dem allesammen i små poser.


Fedt at du vil give nogen frø, men så nøjes med at tage dem med som du har puttet i zip-bags - 10 stk frø i hver. Jeg har rigeligt selv af frø som jeg skal have fordelt i zip-bags.

Citat:
Så skal vi jo næsten lave banner som fællesprojekt hos dig en dag, Fanny, så behøver jeg ikke låne mig en til projektor.


Jeg tror du er den bedste til at male af os to, men hvis du bor i københavnsområdet kan vi godt lave en aftale en dag. Jeg skal lige bestille en pærer til den, så den kan lyse :)

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2015 20:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Fanny skrev:
Bubber skrev:
Jeg kan godt give et par tusinde autofrø til projektet. Men jeg orker ikke være ham der putter dem allesammen i små poser.


Fedt at du vil give nogen frø, men så nøjes med at tage dem med som du har puttet i zip-bags - 10 stk frø i hver. Jeg har rigeligt selv af frø som jeg skal have fordelt i zip-bags.

Citat:
Så skal vi jo næsten lave banner som fællesprojekt hos dig en dag, Fanny, så behøver jeg ikke låne mig en til projektor.


Jeg tror du er den bedste til at male af os to, men hvis du bor i københavnsområdet kan vi godt lave en aftale en dag. Jeg skal lige bestille en pærer til den, så den kan lyse :)


Frø i poser, siger du? Dem har jeg 0 af. Er det nok?

Hvis vi alligevel aftaler en dag at mødes inden, så vil jeg gerne bruge projektoren der. Jeg skal jo egentlig bare tegne op med blyant og jeg kan lave baggrunden hjemmefra inden. Det er mindre omstændigt end jeg skal låne en projektor på arbejdet og tage med hjem, Selvom jeg bor langt fra københavnstrup.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2015 13:31 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
KenIshii skrev:
Ved nærmere eftertanker skal vi nok passe på det med testkits. De er pisse ætsende. Jeg kan huske vi havde uheld for mange år siden på voov festivallen, med en fyr der stak en flaske i lommen der var utæt. Pænt upopulært.

Lad os holde den sikker de første gange og nøjes med de herlige autoflower frø. 20 kr for 10 frø?


Så lad os droppe de testkits.
Jeg synes det er en god pris og sige 20 kr for 10 frø.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2015 14:50 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har lukket tribe79 ind i forummet, da hun er god til at lave psykedeliske arrangementer 8)
Velkommen til!

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2015 15:05 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Ansøgningen til en af københavns parker er i fuld gang. Det blev forsinket af, at jeg først fik at vide, at vi skulle have et cvr-nr for at udfylde ansøgningen. Det viste sig ikke at holde stik, så her er ansøgningen.
Det var lidt bøvlet at skrive sluttidspunktet ind, da man ikke kunne skrive det til at være senere end 23:30. Derfor har jeg skrevet +6 timer bagefter, og forklaret det nede i feltet "Andre bemærkninger".
Nedenstående er bekræftelsen på min ansøgning:

Fra http://www.kultunaut.dk/.

Citat:
Du har nu indsendt følgende:


Psychedelia.dk inviterer til en snak omkring rusmidler

Steder:
(7161) Nørrebro, Folkets park
(9902) Indre By, Ørstedsparken, I nærheden af cafeen hvor vi vil spørge om vi må låne strøm

Tidspunkt: d. 09/10 2015 kl. 19:00 til 23:30.

I forbindelse med opstilling, nedtagning og oprydning er pladsen reserveret 2 timer før og 6 timer efter


Genre: Oplysning, Kulturnatten 2015

Beskrivelse: Folkene bag web-siden Psychedelia.dk, inviterer på en kop varm chai og en snak omkring rusmidler. Da vi har haft fingeren på pulsen og fulgt danskernes skjulte stofvaner gennem de sidste 16 år, har vi mange historier, og ikke så lidt erfaring, som vi gerne vil dele. Det vil vi gøre ved at opsætte en lille Pavillon i et af de grønne områder i indre by, med en informations-stander og en lille åben scene. Herfra vil der blive fortalt ”trip-rapporter” - personlige historier om hvad de enkelte har oplevet på psykedeliske stoffer, og alle – både folk fra websiden og forbipasserende, kan fortælle sin historie. Der vil desuden blive svaret på spørgsmål omkring håndtering af de forskellige rusmidler ud fra principperne om Harm Reduction (på dansk: skadesreduktion) for at minimere brugerens risiko for at komme galt af sted.

København kommune.

Forventet antal deltagere: 10-100.

Følgende materiel opsættes:
En pavillon på 3x3 m, lidt stole uden for pavillonen, et bord med information og kaffemaskine, en lille scene til en person, mikrofon og højtalere. Lydstyrken i højtalerne til scenen vil selvfølgelig blive holdt så lavt, at det ikke når længere ud end til tilhørerne. I tilfælde af regn, vil vi desuden tage et sejl med, der kan give lidt tørvejr uden for pavillonen.

Andre bemærkninger:
Arrangementet holdes på Kulturnatten 2015, og er således et af de mange arrangementer som afholdes i København på denne nat. I feltet for dato kunne jeg ikke skrive den fulde længde for vores planlagte arrangement, da jeg ikke kunne gå over datoen. Vi vil gerne være på stedet fra klokken 19 (og to timer før) fredag den 9/10 til klokken 5, lørdag den 10/10. Hvis der er nogen problemer med at vi er der til så sent på natten, kan vi også godt slutte før. Officielt slutter Kulturnatten klokken 5 om morgenen. Jeg har skrevet to steder vi ville være interesseret i at holde arrangementet. Hvis det bliver i Ørstedsparken, som vi helst vil, skal vi lige have clearet det med om vi kan låne strøm hos cafeen. I folkets park kan vi højest sandsynlig låne strømmen i folkekøkkenet. Jeg håber på hurtig tilbagemelding fra jer, så vi kan komme igang med at reklamerer for eventet! Hvis I har nogen spørgsmål så ring endelig: 26143504. Med venlig hilsen Fanny Brandt og folkene bag psychedelia.dk

Forstærket lyd: Ja
Vis arrangementet i den offentlige kalender: Ja

Følgende kontaktinformationer er registreret:
Navn: Fanny Brandt
Mail: post@detvildeliv.dk
Tlf: 26143504

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2015 13:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 aug 2005 15:58
Indlæg: 449
Geografisk sted: honolulu
Jeg er frisk og hjælper gerne med de ting jeg gode til..Håber changa Dmt kommer med på den ene eller anden måde..Det begynder at bræde sig hurtigt i det psykedeliske miljø da vores bevidsthed er klar til det.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2015 01:15 
Jeg får lidt dårlig samvittighed over, at i alle arbejder så hård for dette, og jeg ikke får gjort noget.
Jeg kan hverken male, fixe noget materielt, og er heller ikke helt tryg ved at snakke i en mikrofon, hvis det altså er sådan vi skal fortælle om vores oplevelser.

Jeg er vist kun god til at tage stoffer, og analysere hvad det er der sker imens:(


Top
  
 
Indlæg: 14 sep 2015 08:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Skal vi mødes på onsdag? Jeg har en skriftlig aflevering jeg knokler på, så jeg har brug for at danne mig lidt overblik her.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015 13:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Bubber skrev:
Skal vi mødes på onsdag? Jeg har en skriftlig aflevering jeg knokler på, så jeg har brug for at danne mig lidt overblik her.


Det lyder som en god ide. Ø Tripperen kunne vist også godt her. Jeg skriver lige om det i tråden om mødedadato.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015 13:31 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Kulturnat-folkene ringede til mig i fredags, men jeg fik ikke taget telefonen. Derfor ringede jeg til dem idag og fik at vide, at de lige vil have lidt flere informationer om vores arrangement. Marie, som jeg snakkede med, sagde at det var vigtigt at der var en masse kulturhistorisk i vores arrangement, og at det ikke bare var en masse oplysning. Det var også vigtigt at der skete noget - at folk fik en oplevelse.
Jeg fortalte at der ville være en masse story-telling fra scenen (som jeg allerede har skrevet), samt at der ville blive vist kortfilm om svampeplukning, psykedelisk kulturhistorie osv.

Hun spurgte også til hvordan vi havde tænkt os at tjekke om folk havde kulturpas, for det var jo vigtigt. Jeg sagde at der ville være nogle siddepladser til folk, og at vi ville tjekket dem der satte sig her. Dette behøver vi jo ikke gøre i praksis, men det er vigtigt for folkene bag Kulturnatten, at arrangørerne forpligter sig til at tjekke kulturpasset, så de kan få nogle kroner i kassen!

Jeg skal skrive lidt mere indgående om disse ting til hende og sende det, senest i morgen, så hun kan tage det videre til bestyrelsen.

Kort fortalt skal vi, for at være en del af Kulturnatten, lægge vægt på følgende:
Mindre oplysning, mere Kulturhistorie.
Der skal ske noget – storytelling – filmvisning
Vi skal kunne tjekke at folk har kulturpas – Man skal have kulturpas for at få lov til at sidde i stolene.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015 16:27 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Her er hvad jeg lige har skrev til Marie fra Kulturnatten:

Citat:
Kære Marie
Tak for telefonsamtalen idag. Her er en uddybning af hvad vi fra
psychedelia har tænkt os at byde ind med på Kulturnatten.

Som jeg skrev tidligere ønsker vi at stille en pavillon op med nogle
stolerækker foran. Pavillonen fungerer som en lille scene med mikrofon og
højtalere, hvor folk fra psychedelia og andre som skulle have lyst, kan
fortælle om deres personlige psykedeliske oplevelse.
Vi vil sørge for at tjekke folk for kulturpas, specielt dem der sætter sig
i stolene og dem der opholder sig foran scenen.

Fra scenen vil der også blive fortalt "historier fra miljøet" - unikke
fortællinger om det psykedeliske miljø i Danmark, primært fra 80érne og
frem til nu. Dette er ægte kulturhistore, fortalt af folk der oplevede det,
og som var med til at forme miljøet som vi kender det idag.

En hjemmeside som psychedelia tiltrækker også folk, som har et usundt
forbrug af rusmidler. Derfor fortæller vi også om bagsiden af medaljen:
Ikke alle kan håndtere rusmidlerne lige fornuftigt, og vi fra psychedelia
har desværre set flere venner falde fra. Hvad var det som der gik galt, og
kan vi lærer noget af dem der gik for langt ud?

I løbet af aftenen/natten vises desuden flere små film som vi selv har
produceret og som vi gerne vil vise frem. Bla. om hvordan man finder
psilocybinsvampe i den danske natur, samt private optagelser af folk der
tager på psykedeliske indre rejser.

Alt i alt byder arrangementet på masser af oplevelse og
(sub-)kulturhistorie! Vi håber at I vil tage os med i Kulturnattens
arrangementer, så vi kan være en del af det samlede program.

Med venlig hilsen
Fanny Brandt
Psychedelia crew
tlf: 26143504

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2015 01:10 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
tribe79 skrev:
Jeg er frisk og hjælper gerne med de ting jeg gode til..Håber changa Dmt kommer med på den ene eller anden måde..Det begynder at bræde sig hurtigt i det psykedeliske miljø da vores bevidsthed er klar til det.. :)


:D Det kunne det godt komme. Du kunne f.eks. skrive noget information om DMT, som vi kan hænge op som planche, eller fortælle noget om det i mikrofonen. Og så har jeg jo også vores optagelser fra weekenden, som er blevet ganske gode!

Vi har møde på onsdag den 16. klokken 18 hjemme hos mig (se tråden "Mødedato"). Kan du her?

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2015 01:21 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Ø Tripperen! skrev:
Jeg får lidt dårlig samvittighed over, at i alle arbejder så hård for dette, og jeg ikke får gjort noget.
Jeg kan hverken male, fixe noget materielt, og er heller ikke helt tryg ved at snakke i en mikrofon, hvis det altså er sådan vi skal fortælle om vores oplevelser.

Jeg er vist kun god til at tage stoffer, og analysere hvad det er der sker imens:(



Kære Ø Tripper! Du skal da ikke have dårlig samvittighed over noget som helst. Mange folk gør præcis ingenting i forhold til dette arrangement, mens du da i det mindste har meldt dig under fanerne :D .
Faktisk så skriver du ganske godt, og jeg har ofte været glad for at læse om dine oplevelser og de analyser du gør af dem. Hvis du ikke bryder dig om selv at læse højt, kan det være der er andre der vil gøre det for dig. Jeg synes under alle omstændigheder at du skulle tage nogle triprapporter med, og så se om du ikke får lyst til at læse dem højt :)

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2015 14:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejsa Fanny din dejlige ildsjœl! :gud:
undskyld min uvidenhed, men her i jydeland i kolding er kulturnatten fri for alle, så ka du ikk lige forklare mig hvad et kulturpas er i kbh?

jeg har tænkt over ting som direkte HR
-sterile/rene sniffe rør
-andet rent værktøj(?)
-kondomer
-evt.
til folk der har/ka have brug for dette..

der måske ka udleveres med en lille PSY-seddel med grunde til ikke at dele grej osv + PSYchedelia`s www adresse selvfølgelig, (og evt andre relevante links)

tænker osse at en PSY seddel med hjemmesiden er go i de hampfrø poser.. så vi når ud til så mange som muligt med HarmReduction!
evt med en bette graf på pap el lign. der viser hvordan det over en given årrække, står til med de forskellige sygdomme der bekœmpes med viden om rent værktøj og oplysning osv.. -altså ren HR som jo er noget så kultur-relevant!
-stop mig hvis det her er en skør ide?

jeg har nok ikk råd til at komme til kbh i denne omgang, men håber inderligt på at vi ka blive en fast del af kulturnatten i diverse størrere byer på sigt!!

ps jeg vil godt ku lave disse sedler, og muligvis også få en aftale i stand om gratis rene snifferør til formålet..
mvh STOP

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2015 15:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
stopthewarondrugs skrev:
hejsa Fanny din dejlige ildsjœl! :gud:
undskyld min uvidenhed, men her i jydeland i kolding er kulturnatten fri for alle, så ka du ikk lige forklare mig hvad et kulturpas er i kbh?


Kulturnatten i København var vist den første, og den finansieres gennem kulturpasset til 90 kr. Dette giver også adgang til bus, tog og metro hele natten. De har hjemmesiden: http://www.kulturnatten.dk/ hvor det hele står.

Citat:
jeg har tænkt over ting som direkte HR
-sterile/rene sniffe rør
-andet rent værktøj(?)
-kondomer
-evt.
til folk der har/ka have brug for dette..


Jeg synes det med rent værktøj (du tænker vel kanyler og sprøjter?) er mere ovre i Gadejuristens boldgade. Kondomer ligeså som i stofsammenhæng vel mest henvender sig til prostituerede. Psychedelia vil gerne profilere sig mest fra sin psykedeliske side, og det er også de historier vi vil lægge vægt på.
Snifferør kunne være ok at give væk, så hvis du har lyst til at skaffe dem og tage dem med er det velkomment. Aller sejest kunne det være hvis vi fik sat Psychedelia-logoet på ;) men det må nok blive en anden gang.

Citat:
tænker osse at en PSY seddel med hjemmesiden er go i de hampfrø poser.. så vi når ud til så mange som muligt med HarmReduction!

God ide!

Citat:
ps jeg vil godt ku lave disse sedler, og muligvis også få en aftale i stand om gratis rene snifferør til formålet..
mvh STOP


Hvis du kan få dem sendt over til mig, kunne jeg da godt tage dem med. Hvad er rørene lavet af?

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2015 13:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej!
ok, tak for forklaring :-)
ja værktøjet var oss bare en tanke, men det sender jo klart forkerte signaler..
kondomer derimod syntes jeg stadig er lige relevant for oss alle.. -på stoffer om det så er dope, mdma, alkohol eller andet, så er det da god HR at give lidt beskyttelse med, da man jo som bekendt kan miste lidt dømmekraft og blive kåd i stoffers rus.. :wink:
hmm mht snifferør så ved jeg sku ikk lige hva de er lavet af, eller om det ka lykkes med at få fat i en kasse af dem..
mvh

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2015 22:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Nu havde jeg desværre ikke mulighed for at deltage i planlægningsmødet (og var også lidt sent med på vognen) men håber det gik godt.

Ville lige høre på situationen med de små film som er nævnt?

Hvis det skal være har jeg adgang til lidt optage udstyr, og holder til mellem Aarhus og Silkeborg. Så hvis der er andre heromkring, så der var en enkelt på holdet, kunne vi prøve at se på lidt.

Er desuden frisk på skrive arbejde og har også arbejdet i layout før. Samt hjælp hen af vejen hvis jeg har mulighed for at komme til Sjælland.

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 18:55 
Mødet gik fint og vi fik hilst på hinanden, og snakket om de mest relevante ting:)

Vi vil lave nogle plancher, som omhandler de mest relevante psychedelika, og gerne flere.

Mr. Gone vil lave en omhandlende Cannabis, men hvis der er andre der gerne vil hjælpe med at lave nogle omhandlende psilocybin, lsd, dmt, meskalin, ketamine osv. er i velkomne.
Jeg forestiller mig, at der ikke skal være så forfærdelig meget tekst på, men mere sådan et blikfang der skaber opmærksomhed omkring substancen, da tekst slet ikke kan beskrive de oplevelserne.
Hvis der er nogen der har lyst til at lave nogle eller komme med andre ideer, er i velkomne:)


Top
  
 
Indlæg: 17 sep 2015 20:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg har indtryk af at Fanny kan få dem printet ud. Hvis flere laver plancher, så er det måske en idé at en enkelt person tager sig af den endelige opsætning, så de har et rimelig ens udseende?

Vi vil læse triprapporter op fra boardet, suppleret med vores egne fortællinger, så planchen om svampe bør nok nærmere indholde noget information om dem generelt, dosering, set/setting og den slags.

Mht en folder at give ud, hvad så at tage billeder herfra http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=46178 og lave en guide i at indsamle SN ud fra det? Det er lige det rigtige tidspunkt for den slags.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team