Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 17 sep 2015 22:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Bubber skrev:
Jeg har indtryk af at Fanny kan få dem printet ud. Hvis flere laver plancher, så er det måske en idé at en enkelt person tager sig af den endelige opsætning, så de har et rimelig ens udseende?

Vi vil læse triprapporter op fra boardet, suppleret med vores egne fortællinger, så planchen om svampe bør nok nærmere indholde noget information om dem generelt, dosering, set/setting og den slags.

Mht en folder at give ud, hvad så at tage billeder herfra http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=46178 og lave en guide i at indsamle SN ud fra det? Det er lige det rigtige tidspunkt for den slags.


Tænkte på det samme. De foldere er rigtigt fede.

Nogen der ved noget om copyright på billederne?

Ellers er det her vel et ikke kommercielt foretagende? I såfald skulle vi kunne hente via google billedsøge værktøj

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2015 17:16 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Så er psychedelia oppe igen efter en god omstrukturering! Så nu kan vi endelig fortsætte snakken om Kulturnatten.

Først lige en opdatering om en god og en dårlig nyhed..
Den gode: Jeg fik svar fra Kulturnatten og de godkendte vores arrangement!
Den Dårlige: Jeg opdagede at de havde puttet vores arrangement i klasse B, og at det betød at vi skulle betale 2000 kr for at være med i deres elektroniske program! Det synes jeg selvfølgelig ikke vi skal give, så dermed er Psychedelia-arrangementet ikke længere et Kulturnats arrangement, men et Sub-Kulturnats-arrangement!
Det betyder at vi ikke kommer i deres program, men til gengæld kan vi annoncere på Kultunaut.dk, facebook (jeg opretter et event og poster ud til alle jeg kender, samt lægger linket ind her), og vi kan annoncere på psychedelia.
Vi arbejder desuden også på at lave en pressemeddelelse i anledning af at psychedelias omstrukturering og nye profil som Brugernes svar på Sundhedsstyrelsen. Vi er ikke længere kun et HR-forum, men arbejder aktivt for en gennemgribende legalisering af alle rusmidler. Vores (sub-)Kulturnats arrangement vil i den sammenhæng blive fremhævet som det første event i en lang række, hvor vi står frem, så man kan tale frit med os om rusmidler.

Om tilladelsen til at få en plads:
Jeg snakkede med Kbh-kommune idag om hvordan det går med tilladelsen til at være i HC Ørstedsparken, og fik et svar om at det var deres praktikant som var på sagen, og han kom først på mandag. Jeg måtte minde dem om at det idag var 14 dage siden at jeg indsendte ansøgningen, og at jeg måtte vide besked nu. Jeg fik at vide at jeg nok ville få et ja, men de var i tvivl om hvor lang tid vi måtte være der om natten, når vi nu havde forstærket musik. Jeg sagde at vi ikke havde musik, men kun havde højtalere til folk der fortalte historier, og til små film, og at lydniveauet ikke ville være højere end at de nærmeste tilhørere kunne høre det.
Måske vi spiller lidt super-stille ambient i pauserne, men det behøver de ikke at vide noget om. Under alle omstændigheder kommer det ikke til at være et lydhørt problem :)

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2015 14:19 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Her er forskellige nyheder:

Så har vi endelig fået svar fra Københavns kommune, og det blev et JA til at vi kan være i HC Ørstedsparken!!
Hurra for det :D

Jeg har også snakket med en god ven fraAcid Monkeys On Bicykles som laver fantastisk deko. De vil højest sandsynligt komme og hænge deko op i parken, som kan ses udefra vejen. Noget med 4-5 m højt "loft" med lys der oplyser det. Han skulle bare lige have clearet det helt med sit arbejde at han kan nå det.

Så har jeg skrevet til Jacob Moth (manden bag bogen: "Natsommerfuglens Land") og hørt om han ville komme og fortælle lidt trip-historier og noget om den danske psykedeliske kulturhistorie, og det vil han gerne!!

Og så har jeg fået en ny ide, da jeg sad og snakkede om arrangementet med et par venner: Vi laver Psychedelic trip-horror hour fra midnat til klokken 1, hvor vi fortæller om de mest rædselsvækkende trip oplevelser vi har haft. Jeg har et par stykker jeg godt kan underholde med i hvertfald, og der er også nogle fortællinger her fra boardet, som kan få nakkehårene til at rejse sig! Det hele pakkes ind i uhyggelig baggrundslyd-stemning, og krybende røg med grønt lys :mrgreen: Det skal nok trække folk til.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2015 15:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Så er der STRØM og STOLE!
Jeg snakkede med en gartner i parken som var af den der type, som er halvt hippie og halvt rocker og hvor det er en dyd at kunne hjælpe og løse opgaver nemt. Han lovede os strøm og 20 stole. Det ville alt sammen stå til os hvis vi kom om dagen fredag den 9. inden 14.30. Jeg er meget taknemmelig :D

Gartner bygningen ligger lige ved siden af statuen af HC Ørsted. Der er et grønt område med store træer, som er perfekte at sætte sejl og deko op i.

I kan se stedet her: https://www.google.dk/maps/@55.6810135,12.5669485,215m/data=!3m1!1e3
I midten af pladsen ses statuen af HC Ørsted. Bag ham ned mod søen er der et område med spredte træer. Det er her vi skal være. Lidt til venstre for statuen mod søen kan ses en bygning. Dette er Gartnerhuset hvorfra vi får strøm.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2015 19:37 
Psychedelic trip-horror hour
Hold da kæft, der har jeg også en, som jeg er bange for slår de fleste! Problemet er bare, at hvis jeg skal til at fortælle, ender jeg højst sandsynligt med at tude:D Men jeg kan prøve hehe.

Men nu da du har fået Jakob Moth til at komme forbi, kunne du måske få ham til at tage nogle eksemplarer af hans bog med, da jeg gerne vil erhverve mig et stk:)

Ellers er det fucking godt arbejde Fanny!


Top
  
 
Indlæg: 02 okt 2015 01:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, jeg kan jo få ham til at tage nogle eksemplarer af hans bog med :)

Lidt praktisk:
Vi skal nå at sætte en masse op før klokken er 19 om fredagen. Derfor kunne det være rart hvis nogle af jer er med på at mødes fra klokken 14 derinde. Jeg lovede at hente stolene hos gartnerne inden 14.30 hvor de får fri.
Jeg og KenIshii kører alting derind, men vi skal have slæbt en masse ned på pladsen: 2 borde, 3 sejl, 2 højtalere, en projektor, en mixer og sikkert en masse mere. Og så skal sejlene sættes op, hvilket også tager lidt tid.

Jeg har skrevet denne tråd som kommer frem øverst i alle foraer, om at vi mangler flere hænder.
For lige at gentage de vigtigste poster vi mangler:
Der skal bages kage.
Der skal være en som kommer med noget ambient musik (en playliste som f.eks. ligger på et usb-stik, der kan spilles fra min computer)
Der skal være nok som kan skiftes til at sælge kaffe, chai og kage.

Og så er der endelig stadig de der plancher der skal skrives..

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2015 01:46 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Og nåja.. så er der PSYCHEDELIA banneret som skal laves. Jeg vil være glad hvis du Bubber stadig kan lave det. Min projektor virker nu, så det kunne være fedt hvis du ville komme forbi og male det over på lærred.
Ellers må vi se om vi kan få det trykt på noget stof. Det kunne være godt at have til fremtidige arrangementer også.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2015 21:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
Hej alle sammen. Jeg vil gerne hjælpe til. Har lige røget mig igennem jeres tråd.

Bager som skrevet gerne kage. Men til hvor mange? 4000?? Chokolade/banan kage er min specialitet.
Jeg skal ikke noget hele dagen, så kan være praktisk gris. Derudover kan jeg bidrage med halv-godt humør, Christianiacykel og denne lampe: http://www.binbin.net/photos/generic/ma ... jector.jpg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2015 13:00 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Nu kommer ærke kapitalisten lige op i mig - igen :)

Er der lavet et overslag for hvor mange penge vi skal have ind for, f.eks. at tjene 1500 kroner til psychedelias kasse? Hvis arrangementet koster 1500 i materialer, dimser og dutter, og vi skal tjene 1500, skal vi jo have solgt for 3000 kroner.

Vi sælger kaffe, kage og chai. Hvis et stykke kage koster 20 kroner, kaffe 10 kr og chai 25 kr, kan vi jo bruge det til at estimere hvor meget kage, chai mv der skal laves.

Husk også at få sat mobilepay op til at modtage penge + donationer.

Bare et lille regnestykke, der er godt at lave, så vi ikke laver for meget kage mv.

MVH
Peter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2015 15:58 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Kære KenIshii, det er jo svært at vide hvor mange der kommer, så jeg synes at vi bare må finde nogen rimelige priser og se hvad der sker. Vi kommer nok til at bruge for omkring 1200 kr af kassen.
Jeg sidder stadig og arbejder på filmen om DMT. Nu har jeg jo lovet at den kommer, og det er tidskrævende..
Jeg har fået 2-3 til at lave kage - hurra for det!
Nu er næste prioritet plancherne. Der er stadig kun skrevet om Cannabis, og hvis der ikke er nogen andre som gør det, får vi dem ikke med. Derfor vil det være herrefedt hvis nogen gør det.

Jeg har ikke hørt så meget fra de tilmeldte folk herinde i et stykke tid. Nu har jeg kontaktet et printerfirma til at printe bannere ud med Psychedelia logoet på. Det kommer nok til at koste omkring 900 kr.

Hvis NOGEN skulle få lyst til at gøre noget for projektet kan I gå igang med at skrive om et stof ud fra vores WIKI: http://web.archive.org/web/20080416030205/http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Forside
Kog det ned til noget som kan være på en A4 side, lige som Mr. Gone har gjort med Cannabis: http://www.detvildeliv.dk/Cannabis.pdf

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2015 17:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej fanny!
jeg ka desværre højest sandsynligt ikke komme til kbh i denne omgang, men vil stadig gerne hjœlpe med det jeg kan/hvis der er noget..
(er dog ikk så skarp på min sløve PC :/ )
jeg håber inderligt stadig at dette "sub"kulturelle arrangement bliver til en realitet i andre storbyer f.eks næste år!! (men det er dog en lidt anden historie ifht denne tråds akutte relevans)
alt godt herfra
mvh STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2015 11:33 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Er det ok med alle, hvis vi sender en pæn og officiel invitation til alle herinde: http://www.stofraadgivningen.dk/stofrad ... rbejderne/

Jeg tænkte især på Rindom, men man kan jo ligeså godt invitere hele banden, til at slå et smut forbi og hilse på. Vi har dybest set samme agenda som dem, blot lidt forskellig tilgangsvinkel :)

MVH
Peter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2015 21:42 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Blot for info.

Følgende mail er sendt fra min private mail til alle fra stofrådgivningen, stilet til hver af dem personligt:

----

Kære Trine.

I forbindelse med kulturnatten i år, har folkene bag psychedelia.dk besluttet sig for at lave et arrangement for at informere åbent om fornuftigt og bæredygtigt brug af rusmidler. Vi er klar over, dette er et emne der fylder det meste i din professionelle dagligdag og vi vil derfor gerne invitere dig forbi vores scene i H C Ørstedsparken.

Det er et forholdsvist uformelt arrangement, så du er velkommen til blot at kigge kort forbi, hvis du skulle have lys til at hilse på os. Jeg har vedhæftet officiel invitaiton herunder.

Du bedes i øvrigt videresende denne mail til Henrik Rindom, da jeg ikke kan finde hans kontakt oplysninger og han er også mere end velkommen.

Jeg håber vi ses - med venlig hilsen
Peter Selmer Gade
En del af psychedelia.dk’s administrator hold

------

Psychedelia.dk stiller op i H.C. Ørstedsparken på Kulturnatten og inviterer alle på en kop varm chai og en snak omkring rusmidler. Vi har fulgt Danskernes skjulte stofvaner i over 16 år og har mange historier – og ikke så lidt erfaring - som vi gerne vil dele. Specielt oplevelser med de psykedeliske stoffer vil vi gerne fortælle jer om!

Det vil vi gøre ved at stille en lille åben scene til rådighed for alle – både for folk fra websiden og for forbipasserende – så vi kan dele vores fede trip-historier med hinanden!

Der vil også blive vist små film på lærred om den psykedeliske oplevelse, heriblandt optagelser fra private trips.

Der vil under hele forløbet kunne blive svaret på spørgsmål omkring håndtering af de forskellige rusmidler ud fra principperne om skadesreduktion, for at minimere brugerens risiko for at komme galt af sted. Du kan derfor trygt spørge folkene bag websiden.

Vi stiller op i det grønne område ned mod søen bag ved statuen af H.C. Ørsted. Her hænger vi nogle sejl op der kan give læ for vejr og vind, og så har vi nogle stole og tæpper til tilhørerne. Under sejlet har vi en lille bod hvor du kan købe kaffe, Chai og kage mens du nyder trip-historierne,ser de små kortfilm eller snakker om rusmidler med andre interesserede.

Programmet vil løbende blive mere detaljeret, og mere præcise tider vil blive skrevet på.
Ind til videre ser det sådan ud:

kl. 19: Eventet starter og der bydes velkommen.
kl. …: Triphistorier – hvis du selv har en historie du vil dele, så giv besked til os i boden, så vi kan koordinerer fortællingerne.
kl...:Film
kl...: Flere triphistorier
kl 22:00: Jacob Moth, der har skrevet bogen "Natsommerfuglens Land - en indre rejser", fortæller om sine indre psykedeliske rejser, og hvordan disse har påvirket hans kunst og professionelle liv som komponist og skaber af The Magic Garden.
kl...: Film: "DMT-rygning fra en privat session i Danmark"
kl 23:30 – 01:30: Psychedelic Horror-Trip-Story Hour! Dette er ikke for sarte sjæle.. her fortæller vi nemlig om de trip der blev til mareridt, krydret med uhyggelig baggrundslydflade. Lyt med hvis du tør, eller del din egen hårrejsende oplevelse med os andre! Spørgsmålet er: kan man lære noget af sine dårlige trip-oplevelser? Er der noget positivt at hente?
Kl 03:00: Vi siger tak for besøget og deltagelsen og pakker sammen.

Vi glæder os til at se jer på Kulturnatten!
Psychedelia-crew


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2015 12:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Skide godt Peter! Jeg håber at de kommer forbi - specielt Ringdom.. Han er så hyggelig :D

Jeg har bestilt en masse banners med psychedelia logoet fra Lasertryk. Et på 1,5 m langt, og 3 på 1 m. Det kommer til at koste 895 kr, - en pris som er godt givet ud, i forhold til fremtidige arrangementer. Desuden sparer jeg udgifterne til pavillonen som jeg først havde tænkt mig at købe, da jeg hænger mine sejl op istedet.
Bannerne skulle være fremme torsdag, så jeg håber at intet går galt, så vi har dem i tide!

DMT filmen æder godt nok meget af min tid. Nu er den ved at ligne en rigtig dokomentarfilm, og jeg glæder mig til at vise jer den! Dog er jeg lidt bekymret for plancherne, da det er vores projekts største hængeparti. Jeg ville selv gerne have kastet mig over dem, men first thing first, - og jeg har jo skrevet filmen på programmet, så det forpligter.

Hyg! Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2015 20:43 
Jeg har mega travlt op til arrangementet, da jeg skal aflevere en rapport til på torsdag. Derudover har jeg først fri kl.15.30 på fredag, men derefter er jeg klar og kommer straks ned til parken:)


Top
  
 
Indlæg: 06 okt 2015 21:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
Hvornår skal jeg dukke op med kage?
hvis der er brug for ladcykel til transport af ting ind i parken så hjælper jeg gerne.

Jeg har købt frugtfarver... laver en drømmekage med knald på
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2015 21:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Så fik jeg taget mig sammen til at komme herind igen. Jeg føler mig super stresset over skole og alt muligt, men det skal ikke gå ud over jer og jeg skal nok være at finde fredag.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2015 23:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Ankommer i KBH på et tidspunkt eftermiddag fredag, om guderne og rødbillet vil det.

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2015 13:46 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Fedt at der er nogen fredag eftermiddag!
Jeg plus et par stykker ankommer med bil omkring klokken 15.15. Vi har spurgt gartneren om hvordan man kommer ind i parken og læsser af, og han sagde at vi godt kunne køre ind fra venstre sydlige hjørne, og så kører over broen til pladsen. Vi har lånt en trailer, så vi har plads til det hele.
Hvis i er i tvivl om hvor det er, så hold til oppe ved statuen af HC Ørsted. I kan også gemme mit nummer, hvis jeg af uransagelige grunde ikke lige er der hvor i forventer mig :) Mit nummer er 26143504. Gem det i jeres telefon for en sikkerheds skyld.

Jeg er i sidste øjeblik igang med at lave en folder som vi kan give folk, hvor der står noget om stofgrupperingen og om hr, osv. Her skal også være link til andre gode sider som f.eks. erowid og giftlinien. Jeg bliver færdig med den i aften, og vil sætte den ind her. Hvis der er nogen af jer gode folk som har en printer med farve, vil det være fantastisk hvis I vil tage nogen kopier af den (den skal printes på begge sider) og tage med!

Og så omkring plancherne: der blev kun lavet EN planche. Det var Mr. Gone som lavede den om cannabis - og tak for den! Jeg tror dog, at hvis der ikke er nogen af jer andre som lige har lavet et par stykker flere om andre stoffer, som vi kan hænge op, er det bedre slet ikke at have nogen. Ellers kommer den ene til at hænge der og råbe ud i luften. Ærgerligt at der ikke lige var nogen af jer andre som havde overskud til at lave noget om et par andre stoffer. Det var ellers sådan en rigtig god hjemmeopgave, man kunne have siddet med selv. Jeg havde desværre ikke tiden, da jeg først blev færdig med filmen i går nat, og der er stadig nogle ting jeg skal rette i den, før vi kan uploade den til en psychedelia film-kanal. Men det må blive senere.

Men alt i alt har vi en masse godt: Vi har min film + en masse små downloads om psykedeliske stoffer, vi kan fylde tomrummene ud med, og så kommer Jacob Moth og taler, jeg selv har en del tale at byde ind med, og endelig håber jeg at der er andre som også vil fortælle lidt. :)

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2015 18:06 
Ja desværre har skolen presset på, og den må komme i første række.

Men jeg kommer i morgen, jeg kender dog ikke rundt der inde, da jeg ikke har været der før, så jeg prøver bare at finde jer, ellers så ringer jeg:)

Vh Ø !


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team