Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hejsa jeg var ude i byen med et par venner... Vi fik fat på 1g krystaller,, og de var helt vilde og skulle tag det med det sammen.. så de delte et g op i 3 lige stor bunker.. var godt blæst i forvejen men alt fornuft i mig sagde at jeg ikke skulle tag den bombe, så jeg delte den op i 2 og har stavæk størstedelen tilbage. Men de har godt og vel taget over 300mg på en gang er det ikke en stor overdose??? pluslig begyndte de at lave bræk lyde og såen som de skulle kaste op.. tror ikke at de gjorde det.. Men alligvel jeg syns det var pænt fuckt.. og brænder man ike bare hjernen af totalt?? :shock:

Svar med citat  
 Titel:
Site Admin

Dine venner er med al sansynlighed langt fra at være i livsfare, men 300 mg MDMA slider altså unødvendigt meget på hjernen. Du gjorde klogt i kun at tage 150 mg - fortæl dine venner at der ikke er nogen grund til at tage mere end dig en anden gang. Hvis de vil have hallucinationer (som MDMA giver i højere doser), bør de tage LSD eller svampe istedet - det er en væsenligt sundere måde at fremkalde "syner" :)

MVH
KenIshii

Svar med citat  
 Titel: ;,,
lol jeg skal slet ikke tag svampe med de hoveder der så ender jeg bare med at få en psykose-.- De skal altid lig presse deres grænser 10 skridt mere og Det har jeg stået af for for lang tid siden jeg endte ud i et hashmisbrug ved at ryge dagligt sammen med dem.. sidste år fik han en psykose og han tager stavæk lsd&svampe... uden at have søgt hjælp...Der er kun en ting at sige... 10-15år endnu med den stil og man sidder med sprøjten i armen--- måske før.. det er noget man skal nyde ¨på årligt basic...!

Svar med citat  
 Titel:
hash er godt med hvidløg, tomat, og 1000 island dressing i en mexicansk piza eller pizabrød

Juice er passer også godt især 16 forskellige frugter:)

men bananhash er simpelhen det bedste!!!!!!

andre der har nogle forslag?

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 22 okt 2010 23:22, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
hvilket i øvrigt er en ret stor dosis og der oppe hvor mange ville anvende 5-htp eller spise bananer, nødder, rødt kød. Nogen gør det før, andre/samme under og atter nogen efter. jeg spiser for det meste nødder og bananer både op til, lidt under (nødder ligger godt i jakkelommen) og evt på den anden side af døgnet.

Velbekomme

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]