Før jeg kommer til mit spørgsmål, vil jeg kort fortælle, at jeg mener i gør et meget vigtigt stykke arbejde. De er betryggende at vide, at der findes nogen, der tager de her ting alvorligt. Og her tænker jeg ikke på de dårlige oplevelser, som skødesløs omgang med stoffer kan give, men på de fantastiske bivirkninger stofbrug giver mulighed for at opleve. Der er mange, der tager det første aspekt seriøst, og næsten ingen der bruger tid på det sidste. Det skal i have tak for, at i gider.
Nu til mit spørgsmål: jeg har fået fat i nogle hvide rolex piller og tog nogle i weekenden. Det gik rigtig fint syns jeg, men rusen var en anelse anderledes end de milde blå damer, jeg plejer at tage, og en af mine venner kastede op (om dette var pga druk vides ikke, men han havde det ikke godt). Jeg har så idag læst på safetrance (tror jeg. Det var i hvert fald en de der pillerapportsider), at der for et par uger siden har været problemer med disse piller, og at de indeholder lsd og ingen mdma (de pågældende piller var købt i Holland og ham der kritiserede dem var englænder) ??? Men der er vel mange forskellige piller med samme symbol, så behøver jeg være bange for, at de er fra samme kuld som dem jeg har??
Hvor skaffer jeg et EZ test sæt i DK inden på søndag, hvor der skal juleblæses igennem på resten af pillerne? og hvis jeg tester og konstaterer den dejlige MDMA i mine piller, kan jeg så være sikker på, at der ikke også er syre eller andet snavs i?
Er der nogen , der kender hvide rolex og kan fortælle mig, om de er ok eller dårlige ?
og sidst men ikke mindst:
hvorfor er det næsten UMULIGT at skaffe ren mdma i KBH?
|