Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 10:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Hjælp!!!! skrev:

så her idag har jeg bare en dobbelt så stor trang.
jeg SKAL bare have en pind ! men jeg har ikke noget desværre.

jeg er stresset og jeg bliver rigtig sur uden en grund.

Tror det hænger sammen med at du er stresset og bliver sur uden grund.
Du har funde noget der hjælper på det og du kan lide det.

Der er andre måder at klare problemerne på end med hash.

Så hvis du synes det er træls at ryge og få en psykisk afhængihed, kunne du henvende dig til lægen eller skole psykologen som ville kunne hjælpe dig med de ting der gør dig stresset og svært ved at styre surheden.

Hvis man ryger for at dæmpe symtomer forsvinder trangen først når symtomerne er væk.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
6 gange på 4 dage er da ikke helt lidt for en 15 årig.

Jeg er selv 17 og har kun røget så meget på 4 dage på roskilde festival. Du skal også huske at rusen er federe hvis du ikke har haft den i noget tid. Nogle siger at det er bedst at ryge efter en måned eller 2.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve på at trappe ned. De tilfælde af folk der ryger hverdag jeg har hørt lyder ikke særlig fedt. Ihvertfald ikke når de skal stoppe. Og de siger alle at skæverten er bedre efter de har holdt en måneds pause.
Jeg ryger selv ca. 1 gang i måneden bortset fra sommerferien hvor det denne her gang ca. har været 7-10 gange:D

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
hej gæst - hold dig væk fra røgen hvis du kan :- )
Jeg er selv hashryger og meget psykisk afhængelig, og jeg prøvede hash første gang som 13 åri, og blev afhængelig som 14 åri.. sådan rigtig..
Det har ødelagt meget i mit sind, jeg ved at hvis jeg ikke havde gjort det havde jeg ikke de scociale problemer jeg af og til har idag, og jeg ville ikke være så " sær " nogle gange.. hash laver dig virkelig om hvis du lader den gøre det, og når du til sidst sidder og ryger bong vær dag derhjemme vil familien og vennerne en dag ikke ku kende dig.. dem såre man også..
Ryg du bare en pind i ny og næ med gutterne - men som sagt ikke mere end en gang om måneden, eller måske en gang vær anden måned ville være rigtig flot og godt hvis du kunne køre det sådan..
Og et lille råd fra en erfarren bongryger ;) si nej tak til den... altså bongen.. bare sig nej..
Hvis nogen tilbyder dig det, så ta et snif ned i bongen og kig ned iden og besku hvor klam den er ;) ungå den !
Den gir måske en ordenlig lammert, men hvis du ryger så sjællendt er det slet ikke nødvendigt, en stor skunkjoint ka gøre det samme..
Men du skyder desværre dig selv i foden hvis du ryger på den vil jeg mene.. blir man afhængelig er det ikke længere så fedt som du nu syndtes det er at ryge sig skæv, du vil ikke få grineflip på længere eller ædeflip, du vil muligvis blive tynd og tåget i hovedet, og for det meste koncentrere sig om at skaffe penge til den næste fed, og kærester og skole fucker man somregl op, forældrene finder endten ud af det eller også gør de ikke og går og er bekymret for hvad der blir af dig, og hvorfor du er så mærkelig... og sikkert arig når du ikke har røget..

( og slap nu af psyconauter :D !! ) jeg advare bare okay...
Har trods alt selv været igennem hele shittet

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]