hej gæst - hold dig væk fra røgen hvis du kan :- )
Jeg er selv hashryger og meget psykisk afhængelig, og jeg prøvede hash første gang som 13 åri, og blev afhængelig som 14 åri.. sådan rigtig..
Det har ødelagt meget i mit sind, jeg ved at hvis jeg ikke havde gjort det havde jeg ikke de scociale problemer jeg af og til har idag, og jeg ville ikke være så " sær " nogle gange.. hash laver dig virkelig om hvis du lader den gøre det, og når du til sidst sidder og ryger bong vær dag derhjemme vil familien og vennerne en dag ikke ku kende dig.. dem såre man også..
Ryg du bare en pind i ny og næ med gutterne - men som sagt ikke mere end en gang om måneden, eller måske en gang vær anden måned ville være rigtig flot og godt hvis du kunne køre det sådan..
Og et lille råd fra en erfarren bongryger

si nej tak til den... altså bongen.. bare sig nej..
Hvis nogen tilbyder dig det, så ta et snif ned i bongen og kig ned iden og besku hvor klam den er

ungå den !
Den gir måske en ordenlig lammert, men hvis du ryger så sjællendt er det slet ikke nødvendigt, en stor skunkjoint ka gøre det samme..
Men du skyder desværre dig selv i foden hvis du ryger på den vil jeg mene.. blir man afhængelig er det ikke længere så fedt som du nu syndtes det er at ryge sig skæv, du vil ikke få grineflip på længere eller ædeflip, du vil muligvis blive tynd og tåget i hovedet, og for det meste koncentrere sig om at skaffe penge til den næste fed, og kærester og skole fucker man somregl op, forældrene finder endten ud af det eller også gør de ikke og går og er bekymret for hvad der blir af dig, og hvorfor du er så mærkelig... og sikkert arig når du ikke har røget..
( og slap nu af psyconauter

!! ) jeg advare bare okay...
Har trods alt selv været igennem hele shittet