Homo Superior skrev:
Trippet har ikke ændret noget i hjernen på dig.
Men det er selvfølgelig ikke en helt almindelig reaktion på et første trip. Det lyder som om du måske har været lidt for ivrig efter at prøve skidtet, og skulle have sat dig bedre ind i det. Og det lyder som om, den frygt du oplevede under trippet for, at noget skulle være gået galt/at du har taget skade, har sat sig lidt fast i dig.
Det er meget almindeligt at få tanker som "bliver jeg nogensinde normal igen", og udover det ændres ens tidsfornemmelse så otte timer (eller hvor længe dit trip nu varede før du ku sove) kan føles som flere døgn. Hvis du havde været mere erfaren kunne du nok have fortalt dig selv, at du blir normal igen, og at det bare er frøene der virker som det er meningen de skal.
Som du selv skriver er du bange for, at trippet har ændret dig. Jeg tror du blir nød til at forsøge at slippe den frygt for at komme videre. De ting du beskriver med at du mangler overskud, appetit osv. skyldes først og fremmest din frygt for at noget har ændret sig i dig, og ikke at noget faktisk har ændret sig.
Har du fået det bedre nu, der er gået lidt tid siden du startede tråden?
Noget har ændret sig. I forhold til før er der opstået en frygt/angst som ikke var der inden trippet. Men du har da ret i at det ikke er en ændring af hjernens struktur eller kemi.
Glemte også at skrive før at 16 år. er en meget tidlig alder at prøve et psykedelisk trip på. Hvis det er noget du skulle have lyst til at prøve igen synes jeg du skulle vente nogle år. Men kan selvfølgeligt være oplevelsen har skræmt dig fra det og det er jo nok en meget fornuftig reaktion.
hvordan står det til?