Dersværre er det sådan at vil du have kontrol over dine indlæg, så er du også nødt til at have kontrollen over din bruger.
Nu ved jeg ikke hvordan du har pisset dem af, men ved at det er nemt nok og straks sværere at stille dem tilfreds.
I tilfælde man vil kæfte op, må jeg anbefalle at man slætter evt. "sarte" indlæg inden man går i gang med at brokke sig. Det er eneste måde at garantere sig fuld kontrol over hvad der ligger af dine spor div. steder.
Det står dog moderator frit for at slette evt. indlæg som ikke passer ind på deres primmisser, så om dine resterende indlæg stadig står, kan grunden være at folk ikke vil have du slætter lortet.
Nogle gange kan det hjælpe lige at puste ud og telle til ti inden man går igang med at slette. Tro mig taler af erfaring. Nok er jeg glad nok for at jeg slettede meget af mit vrøvl, men jeg slettede også mine gode spor. Tror jeg slættede op imod 600 indlæg på 2 døgn og derefter opgav jeg min bruger.
2. gang havde jeg lært af lektien og jeg kodede min bruger så jeg ikke kan huske koden, og mailen er vist nok til en jeg ikke kan huske eller har slættet. Egenlig ved jeg det ikke, for det var for mig den rigtige måde at forlade denne side på. Ved at lade mine spor stå og lade moderator tage stillning hvilkne af indlæggene går over stregen.
Luk aldrig dine veje helt, du ved ikke hvilkne omveje du skal bruge igen

Selv om jeg ikke har planer om at benytte stedet som aktiv bruger igen, så kikker jeg ind sådan sporatisk, da det jo er et område der intreserer mig.
Har det fint med at mine indlæg står og andre ikke gør, de taler sin egen historie omkring ytringsfrihed og cencur.
Ellers hygge med det, i tilfælde du går i gang håber jeg ikek du havde lige mange indlæg som mig at gå gennem. Men de er nemme at finde du søger bare på egne indlæg i søge funktionen og så er det bare at gå i gang fra en ende af. Så er man fri for at drøne indlæg og tråde igennem manuelt... Smart ik´?
Man lærer jo fra det hele hehe