mols skrev:
mht at blive sindsyg var jeg i tvivl om jeg nogensinde ville stoppe med at trippe (det var ikke sjovt til sidst da jeg havde forlænget tripsne mange gange i træk) og deraf kom der hurtigt ubehagelige selvmordstanker ud af den blå luft, som jeg dog var langt fra at udføre.
jeg var også lidt forvirret efter tripsne om hvad der var virkelighed et stykke tid efter, men det afhænger naturligvis af hvad man oplever i trippet
der kan godt gå op til en uge før ens tanker er helt normale igen efter mange doser i træk/høje doser og før man ikke ser stjerner og roterende tapet/gulvtæpper og flashbacks er også nemmere at opleve synes jeg på 'maratons'/høje doser.
de bedste trips for mig har allesammen været på 3-5 medium styrke mærker (ganesha), vil ikke anbefale høje doser eller maratons da jeg på høje doser har fået flashbacks flere uger efter og da maratons ikke altid er godt for ens psyke.
3-5 mærker (indenfor 3 timer) trips har været meget mere betydningsfulde for mig end 7-10 mærker på engang, 6-8 mærker eller lavere dosis, så det er min favorit dosis.
trips bliver imo hurtigt monotone og kedelige hvis man gør det mere end 1-2 gange om ugen.
Tak for svar.