Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver til, men jeg var ude for en voldsom oplevelse her for morgen af. Jeg havde ca, taget 1gram dårlig speed i løbet af hele lørdag. Da jeg kom hjem søndag morgen tog jeg en halv af mine depression's piller (mirtazapin HEXAL) Jeg begyndte på dem i fredags. Jeg røg også 2 bong hoveder. Der da var gået ca en halv time fik jeg det rigtig rigtig dårlig. Jeg fik kvalme, svedet haglede af mig, jeg ku ikke fokusere, jeg kunne ikke snakke, jeg kunne ikke høre hvad min kæreste sagde til mig, Jeg kunne ikke
Bevæge mig, det snurrede helt vild i mit hoved og arme og mine ben. Jeg troede helt seriøst at hvis jeg lukkede mine øjne ville jeg dø. Min kæreste gik i panik og ville ringe 112. Men efter ca 20 min vågnede jeg fuldstændig op, og kun de almindelige speed tømmermænd var tilbage. Jeg er virkelig bange. Kan det være blanding af depression piller og speed? Eller har i en forklaring? Jeg er vant til at tage speed, og har ikke oplevet noget der bare minder om det. Håber virkelig i har nogle svar eller råd.
Mange hilsner mig.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ja det kan det godt... Du skal holde op med at tage stoffer hvis du er på anti-depressiv, så virker de ikke efter hensigten...

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan også sagtens være THCen, kender ikke noget til dens virkning med den givne medicin.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Syntes du skal tænke over/spørge dig selv - Hvorfor får jeg det medicin?
Og som sagt øverst i tråden, du aner ikke hvordan stofferne virker med dit medicin..

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: byen
mirtazapin HEXAL + Google = http://www.netdoktor.dk/interactive/med ... fo&id=3194

Der står alt der er værd at vide om den medicin du tar, bevirkninger bl.a.

Mulige bivirkninger: Svimmelhed, konfusion, angst, unormale drømme, rysten.
Manier, uro, rastløshed, hallucinationer, ændring i hudens følesans, motorisk uro, besvimelsesanfald.
Derudover skal du være særlig opmærksom ifl hjemmesiden på: Ved tegn på gulsot, mani, kramper eller forværring af epilepsi skal behandlingen stoppes.

Og selvfølgelig som de andre herinde skriver, lig stofferne på hylden mens du er på antidepr medicin, for din gen skyld det er ikke en god cocktail og din medicin hjælper ikke ordenlig hvis du tager stoffer imens, vil virkelig stærkt fraråde det

Vil lige tilføje at selvom det er lort at tale om med din læge så har han/hun jo alligevel tavshedspligt og hvis jeg ikke tager fejl så kan du jo nok få et bedre svar af ham, men synes du skal passe på eftersom at (netdokteren) siger at du burde stoppe med medicinen kan self også bare være fordi du har blandet stoffer og hash det hele sammen :p
det blev lige lidt rodet er lidt basket håber du forstår hvad jeg mener Brugernavn

Svar med citat  
Junior medlem

Tusind tak for hjælpen. Der var lidt stof til eftertanke. Jeg har snart røget dagligt i et år, men sys stadig medicinen har hjulpet mig i den normale dagligdag. Men ja, burde ligge det hele på hylden. Og det tror jeg egentlig også godt jeg kan. Men igen tak! :)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]