Jeg satte mig ned da min datter var 15 og kun havde drukket et par gange, og gav hende ALLE de HR råd jeg kendte, UDEN nogle former for løgnehistorier. Jeg lagde osse mit eget stof forbrug på bordet uden at udelukke noget (det var selvfølgelig en længere proces der tog måneder, og jeg har stadig nogle historier i ærmet). Det dummeste man kan gøre er at komme med trusler og andet lort. Min egen far sagde til mig at han ikke ville forbyde mig noget som helst, da han jo så risikerede ikke at få at vide hvad jeg så rendte rundt og lavede.
Klart at MDMA er farligere end alkohol i den alder og andre aldre- du kan jo drikke dig fuld 1 til 2 gange om ugen hele dit liv uden skader, men hvis du tager MDMA 1 til 2 gange om ugen ved alle hvad der sker

Jeg kendte faktisk en pige der var 15 år og morfinbase afhængig + prostitureret. Jeg var 19 år og sagde til hendes forældre at de skulle tage ind i Istedgade og hente hende( hun fik et chok og troede faren var en kunde), faren var ved muffen og købte en hel masse junk, og forsøgte at trappe hende ned. Efter 1 år var hun clean, og er idag operations sygeplejerske med villa vovse og Volvo.
Hvis de på nogen måde havde skubbet hende væk, eller været fordømmende havde hun ikke været i live idag.
Du skal selvfølgelig give din søster fuld HR om MDMA, om du mener hun vil tage imod det eller ej. Der er jo ingen grund til at hun ikke får oplysningen om faren ved at tage MDMA for tit + så reagerer hun måske osse anderledes på bivirkningerne når/hvis hun får det, og handler måske på det.
Det med efterskolen er en rigtig god ide- min datters bedste år i sit liv- og nu er det GYM