fix1nick skrev:
nå men egentlig burte i kloge hoveder så også kunne regne ud , at når sidder og spørger til om bagepapir jan bruges som alternativt rullepapir til rygning, så har man sikkert heller ingen mønt til chillum, så den diskution faktis var ret så uurelavant i forhold til hvad man ellers kan finde på, ved evt. rygetrang og manglende redskaber.
Hvis mar har 15 kr og nemt ved butik, ville man ikke spørge herinde. Typisk byboer-svar... bare gå ned og køb.... sku også nemt om sidder på bø-landet og skal hoppe over køer, hegn og marker til næreste åbne sted der sælger jointpapir.
Dersuden må man slet ikke forslå salg eller køb af noget herinde ifølge retningslinjerne så må man ikke en gang sige at de flæste tanker sælger joint-papir, det er udelukkelse grund at nævne salg/køb og forhandlere.
Må i få udvikling og få det bedre. Held og lykke, i har sku brug for det, er jo ikke sådan at jeres udsmidnig og blokering virker..... jeg kommer og går jo stadig efter lyst og behov og mig har i fandeme smudt ud af jeres system på alle måder i kunne, men vupti, det er jo internettet hehe
Hygge og slet sku endelig, for alle de dårlige råd i giver i den tråd og alt det grimme i er i denne her, det burte ikke findes og sådan er det bare.
Så må du sgu da planlægge noget bedre, så du ikke løber tør. Helt ærligt. Du er (efter min viden) en voksen kvinde. Tænk selv!
Og jo, man må godt sige at de sælger papir på tanken herinde.
Håber du får det bedre og slipper din offermentalitet og helt vildt defensive adfærd på et tidspunkt. Alle er ikke efter dig.