Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 03:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Stop dig selv!

Svar med citat  
Deus vult skrev:
Han ved godt det var en fornærmelse, han gider bare ikke synke til dit niveau.

Alle er sku velkomne på det her forum, også piger (ved ikke helt hvor du fik den idé at de ikke var), hvis man bare kan indpasse sig. Det er da klart at folk rotter sig sammen mod dig når du allerede fra din første post kommer med en negativ attitude og sviner vores elskede board til. Personligt deler jeg langt flere thumbs up ud end røflere, men det er da klart du ikke ser det når du ikke vil være en del af fællesskabet.

det kommer jo an på hvad del du vælger at læse... prøvog læs det igen på en god dag og hvor du er posetiv stemt, så måske du ser at jeg svarer ham på indlægget, at en del afsvaret er at han søger svar det forkerte sted, tja... sorry, troede det her sted handlede om stoffer af psykedelisk virkning og ikke var et all-around bibliotek.
Mener da bestemt at god HR må være at fortælle folk hvor de får den mest korekte svar og det spørgsmål handlede omfødevarekontrol, hvor de måske ved mere om sådan noget end en flok anonyme narkovister hvis eneste kunnen belyses af et selvvalgt navn og antal indlæg....

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Du kaldte ham mentalt handikappet og homoseksuel.

Man skulle næsten tro du aldrig havde kigger dig omkring her på forummet, kan slet ikke forstå hvor du har dine holdning fra. Ta og opret en bruger og tjek medaljens bagside forummet ud, kunne jo være nogen af de flinke mennesker derovre vil hjælpe dig.

Svar med citat  
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Alis?
viewtopic.php?f=8&t=45812
viewtopic.php?f=8&t=46116

Hvis siden er så farlig og fæl og ikke velkommende, så råder jeg dig til at holde dig væk (der er mange andre steder, man kan stifte bekendtskaber eller få råd til brug af stoffer). Jeg ved ikke helt hvad det er, du prøver at opnå, men du kommer i hvert fald ingen vejne med den måde du møder folk på. Man får det tilbage som man putter ud.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg kan altså heller ikke lige forstå hvorfor at siden pludselig ikke egner sig for mentalt handikappede ?
hvad snakker du om ? fødevarekontrollen :D ? forventer du da at vi ligger et CV ud når vi laver en bruger ?

Du modsiger dig selv og snakker sort, fald nu lige lidt ned, alt det her fordi du gav et råd der viste sig at være farligt ? alt det her fordi du dummede dig lidt og ikke fik lov at svare i en låst tråd ? det har de fleste der har været herinde i lidt tid prøvet ikke at kunne, det er ikke kun dig det går ud over. Du vælger åbenbart at se meget overfladisk på denne side og vælger at tro du ved det det hele og snakker nærmest om os som onde onde mennesker :D

Du kalder os ting, du opføre dig åndssvagt og forventer alligevel at blive behandlet pænt og blive taget seriøst ? det kan da godt være at det er fordi du er mentalt retarderet at du opføre dig sådan, men derfor skal du stadig rettes når der gives halvfarlige råd om mønter os.v på det pungt kan man ikke skåne dig

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Mr. Gone skrev:
Tværtimod har jeg lagt mærke til at langt de fleste piger herinde (og på internettet generelt) hedder deres eller et andet pigenavn til brugernavn eller har et profilbillede af dem selv eller skriver i deres indlæg at de er piger.
Tror nærmere de synes det er lidt sjovt at en flok drengerøve opfører sig som gorillaer når pigerne skriver deres indlæg !

1+
søg på dr.phibes hypotesen :mrgreen:

Svar med citat  
nå men egentlig burte i kloge hoveder så også kunne regne ud , at når sidder og spørger til om bagepapir jan bruges som alternativt rullepapir til rygning, så har man sikkert heller ingen mønt til chillum, så den diskution faktis var ret så uurelavant i forhold til hvad man ellers kan finde på, ved evt. rygetrang og manglende redskaber.
Hvis mar har 15 kr og nemt ved butik, ville man ikke spørge herinde. Typisk byboer-svar... bare gå ned og køb.... sku også nemt om sidder på bø-landet og skal hoppe over køer, hegn og marker til næreste åbne sted der sælger jointpapir.
Dersuden må man slet ikke forslå salg eller køb af noget herinde ifølge retningslinjerne så må man ikke en gang sige at de flæste tanker sælger joint-papir, det er udelukkelse grund at nævne salg/køb og forhandlere.

Må i få udvikling og få det bedre. Held og lykke, i har sku brug for det, er jo ikke sådan at jeres udsmidnig og blokering virker..... jeg kommer og går jo stadig efter lyst og behov og mig har i fandeme smudt ud af jeres system på alle måder i kunne, men vupti, det er jo internettet hehe
Hygge og slet sku endelig, for alle de dårlige råd i giver i den tråd og alt det grimme i er i denne her, det burte ikke findes og sådan er det bare.

Svar med citat  
Deus vult skrev:

Man skulle næsten tro du aldrig havde kigger dig omkring her på forummet, kan slet ikke forstå hvor du har dine holdning fra. Ta og opret en bruger og tjek medaljens bagside forummet ud, kunne jo være nogen af de flinke mennesker derovre vil hjælpe dig.

spurte til det... vist dig som ser det som kalde navn og grim betydning.... kunne jo godt være, ville give god grund til hans svar og gøre det mindre ubehøvlet, sådan at piger generelt er mindre sjove.... som jeg kan se, så fik det dig ikke til at grine, men jeg havde det sjovt haha og mente det i sjov.... du kunne bare ikke have det sjovt...
Søgte hjælp herinde og det blev farligt og vemmeligt for mig og man må ikke passe på hianden herinde... je blev smidt ud herfra for samme... Jeg har en bruger herinde, me i vil ikke have mig herinde...du kanjo selv se hvor uforskammede folk er, ikke sjove ligesom mig!

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Gæst skrev:
Deus vult skrev:

spurte til det... vist dig som ser det som kalde navn og grim betydning.... kunne jo godt være, ville give god grund til hans svar og gøre det mindre ubehøvlet, sådan at piger generelt er mindre sjove.... som jeg kan se, så fik det dig ikke til at grine, men jeg havde det sjovt haha og mente det i sjov.... du kunne bare ikke have det sjovt...
Søgte hjælp herinde og det blev farligt og vemmeligt for mig og man må ikke passe på hianden herinde... je blev smidt ud herfra for samme... Jeg har en bruger herinde, me i vil ikke have mig herinde...du kanjo selv se hvor uforskammede folk er, ikke sjove ligesom mig!

Hvorfor går piger med makeup og parfume? Fordi de er pissegrimme og lugter af lort.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
fix1nick skrev:
nå men egentlig burte i kloge hoveder så også kunne regne ud , at når sidder og spørger til om bagepapir jan bruges som alternativt rullepapir til rygning, så har man sikkert heller ingen mønt til chillum, så den diskution faktis var ret så uurelavant i forhold til hvad man ellers kan finde på, ved evt. rygetrang og manglende redskaber.
Hvis mar har 15 kr og nemt ved butik, ville man ikke spørge herinde. Typisk byboer-svar... bare gå ned og køb.... sku også nemt om sidder på bø-landet og skal hoppe over køer, hegn og marker til næreste åbne sted der sælger jointpapir.
Dersuden må man slet ikke forslå salg eller køb af noget herinde ifølge retningslinjerne så må man ikke en gang sige at de flæste tanker sælger joint-papir, det er udelukkelse grund at nævne salg/køb og forhandlere.

Må i få udvikling og få det bedre. Held og lykke, i har sku brug for det, er jo ikke sådan at jeres udsmidnig og blokering virker..... jeg kommer og går jo stadig efter lyst og behov og mig har i fandeme smudt ud af jeres system på alle måder i kunne, men vupti, det er jo internettet hehe
Hygge og slet sku endelig, for alle de dårlige råd i giver i den tråd og alt det grimme i er i denne her, det burte ikke findes og sådan er det bare.

Så må du sgu da planlægge noget bedre, så du ikke løber tør. Helt ærligt. Du er (efter min viden) en voksen kvinde. Tænk selv!
Og jo, man må godt sige at de sælger papir på tanken herinde.

Håber du får det bedre og slipper din offermentalitet og helt vildt defensive adfærd på et tidspunkt. Alle er ikke efter dig.

Svar med citat  
og BTW så har nogle af jer haft det ret så bekosteligt overfor en i normalt roser og lytter til og har været bruger herinde sådan mere eller mindre fra start af, men faktis slet ikke eksisteter, ikke en eneste af jer har mødt eller set denne bruger, kun på manipulerede billeder og stemmeforvrængende samtaler.
Jeg orker ikke kun at være fantasi og tilpasning...
Jeg har genbem tiden haft adskillige brugere herinde, også samtidig, selv om I siger man ikke kan og i srger foe man kun kan have en, mednindre en eller funktion som kræver ekstra personlighed i ikke ønsker forbundet til jeres hemnelige standard profil.
Eneste profiler som har virket for mig herinde er opfundne kloge drenge...
.
.
.
1 klog dreng, en klog pige og en heks søgte optagelse på psyk, hvem kom ind ?
halllooo! alle ved at hekse og kloge drenge ikke findes i virkeligheden he he... sku fucking sjovt herinde haha ha ha

Svar med citat  
Moderator

Jeg ved hvor let det er at se hele verden som ond, når man er angst.. Men på et eller andet tidspunkt skal man sætte sig ud over sig selv og indse, at verden ikke drejer om en. Folk herinde vil dig ikke decideret ondt, men man bliver noget forvirret over den måde du kommunikerer på. Selvfølgelig reagerer mennesker på lige vis, når man er aggressiv overfor dem. Det er ikke nogen stor konspiration, paranoiaen er i dit hoved. Håber du får fundet den hjælp du har brug for. Dine hånende bemærkninger gør det svært, men jeg synes faktisk det er synd for dig, at du har det så dårligt. Jeg ved ikke, hvad du har været ude for, der har fået dig til at hade mænd, men det må ikke have været rart.

Jeg er ret sikker på, at hverken jeg eller nogen anden på boardet kan komme igennem til dig. Er desværre bange for, at det kun er med til at fodre din paranoia. Jeg gider ikke selv, og opfordrer andre til ikke at bruge tid på at respondere yderligere.

Gode tanker din vej.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Pigen ovenover, mødte engang en fyr via psychedelia.dk - forholdet gik helt i vasken og siden da, har psychedelia skulle stå til regnskab for dette - pigebarnet forstår ikke, at sitet her, har flere tusinde brugere og begriber slet ikke, at hun helt selv, rodede sig ud i noget, der på ingen måder er, var eller kan blive, bare en lille smule, psychedelias ansvar..
Få nu hovedet ud af røven - det har satme været deroppe længe efterhånden!

Svar med citat  
Moderator

Ja ok, det var så mig, der ikke havde baghistorien med ;)

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

fix1nick skrev:
Du er sku ikke ret god til det der med at rydde ud blandt ukrudtet.

Du har ret, det vil jeg gerne gøre bedre, og hvorfor ikke starte nu.

Låst.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]